ps,voor computervragen moet je bij je dochter zijn,als ze 7 zijn kunnen ze er al aardig mee uit de voeten.
eerst wakker maken.
en ook vanuit Gelderland welkom
15 jan 2006 23:10
willem.964.c2
911 964 c2
munnekeburen
Re: nou dan ik ook maar even voorstellen!
Johnnyboyporsche schreef:
Hallo Willem, welkom op het PF. Het is al gelukt met de foto's hé? Zeer mooi Porsche hoor! Ga je hem nog up-daten (cupspiegels/witte R.A.W. of hou je hem origineel?
Ik moet zeggen JBoy,,dat 't er bij jou(cupspiegels,witte r.a.w)goed uit ziet maar ik denk toch dat ik 'm orgineel houd alhoewel ik wel van plan was 'm up te daten.. you never know what comes in a mans mind
ik heb vandaag nog even een ritje gemaakt en ook een paar fototjes..
groeten,
Willem.
15 jan 2006 23:12
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Doe maar geen update. Anders gaat 'ie teveel op die van ons lijken:
En dan stap ik in de verkeerde auto bij de volgende rit
ps,voor computervragen moet je bij je dochter zijn,als ze 7 zijn kunnen ze er al aardig mee uit de voeten.
Zeker net gewassen en daarna niet meer gereden
ps2,je moet meer rijden,je achterschijven roesten
Dat rijden Hmmmm ik had toen wel gewild maar dit is bij de vorige eigenaar in de stalling de volgende dag heb ik 'm( d'r) opgehaald en toen mee gereden.
_________________________________________ Live and let Live
16 jan 2006 14:07
willem.964.c2
911 964 c2
munnekeburen
Rene914 schreef:
André 3.0 schreef:
Ook een warm welkom vanuit het "verre" oosten
eerst wakker maken.
en ook vanuit Gelderland welkom
hoi Rene,
ook bedankt,,,, voor het welkom.
deze mooie dame die achter in lag te slapen is onze dochter Janneke toen op een week na 3 jaar.
16 jan 2006 18:48
erik_911sc
ex 911 SC '77 & ex 911 3.2 '86
Beter laat dan nooit: VAN HARTE WELKOM... Strakke kleur, na Indisch Rot zou zilver mijn keuze zijn....
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum