Auteur |
Bericht |
Wizzarich
964 C4Zwijndrecht Nederland
|
Tocht bovenkant deur
Hallo allemaal,
Van de week reed ik een stukje boven de 225 in mijn 964 en hoorde ik flink wat tocht aan de bovenkant van mijn portier komen. Nu is mijn vraag: Kan ik de bovenkant op een of andere manier afstellen zodat ie strakker tegen de rubbers zit??
Vast bedankt voor jullie reaktie!
|
17 jan 2006 17:08 |
|
|
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht
|
Dit moet kunnen. Ik heb bij een specialist wel eens gezien dat ze gewoon de bovenkant naar binnen drukken bij geopend portier, dus gewoon de boel verbuigen. Na een paar keer sloot het portier prima.
|
17 jan 2006 17:51 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Misschien eerst even kijken of de rubber nog goed is.
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
17 jan 2006 17:55 |
|
|
adu
Nu even niet ...amersfoort
|
Zou ik niet blij mee zijn als het mijn auto was.
|
17 jan 2006 17:55 |
|
|
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht
|
Het gebeurde bij een 993 van iemand die vrijwel het gehele jaar in Frankrijk woont. Had ook een Frans kenteken, hij was er zelf overigens niet bij.
|
17 jan 2006 17:58 |
|
|
anton964
997.2 4s pdktholen
|
hallo
specialist zij je?!! denk dat ik hem ook een beetje zou verbuigen
als hij dat bij mij auto zou doen.
als je het de ene kant op kan buigen kan het ook weer terug buigen.
het is volgens mij geen oplosing op de lange termijn.
anton964
|
17 jan 2006 18:12 |
|
|
horn
PF #57
|
bij een 964 is de stijl om de ruit heen geen onderdeel van de deur, maar zit deze gewoon in je deur geschroefd. Deze raamstijl is idd te stellen. Helemaal geruisloos zal hij nooit worden boven de 225.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
17 jan 2006 18:15 |
|
|
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht
|
| | | | anton964 schreef: hallo specialist zij je?!! denk dat ik hem ook een beetje zou verbuigen als hij dat bij mij auto zou doen. als je het de ene kant op kan buigen kan het ook weer terug buigen. het is volgens mij geen oplosing op de lange termijn. anton964 | | | | |
Ik zal verder maar géén namen noemen.
|
17 jan 2006 18:18 |
|
|
craze
ex-911 3.2 '86, ex-TT quattro 260pk, nu saab 9-5 aero 250pk
|
gister naar beurs in Hannover geweest, ook stukken waar het ging boven de 225 gereden, was ff geleden maar blijft genieten
ook mijn portieren gaven bij die snelheden windgeruis (is netjes door een echte specialist afgesteld dmv 2 schroeven onderin de deur die de raamstijl iets kan doen kantelen).
echter op een gegeven moment zit je aan de max, de deur moet nog wel netjes open en dicht kunnen en zodoende weet ik uit eigen ervaring dat dit bij de 911 hoort (mijn oude 914 had daar ook last van).
vergeet echter niet dat de flaporen op een 3.2 en een vroege 964 aardig wat wind pakken, heeft wellicht ook iets daarmee te maken
greets craze
|
17 jan 2006 22:14 |
|
|
ome piet
993 C2Svechtdal
|
Wat niet weet wat niet deert maar normale gang van zaken [als je er niet bij bent ]
_________________________________________ t beste maar weer...
|
17 jan 2006 23:22 |
|
|
Wizzarich
964 C4Zwijndrecht Nederland
|
Bedankt voor jullie reaktie. Zijn het de twee zwarte schroefjes aan de binnenkant net onder de raamstijl?
Dan ga ik dat eens proberen
|
18 jan 2006 0:17 |
|
|
adu
Nu even niet ...amersfoort
|
Brrrrr, als het even kan bij de auto blijven dus ... kost je wat tijd, maar het is leerzaam en je voorkomt "gerommel" aan de auto.
|
18 jan 2006 10:22 |
|
|