Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 05 apr 2025 20:31

Antwoord op onderwerp  [ 88 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Droomauto, of nog niet helemaal... 

Droomauto , of nog niet helemaal...
erg tevreden , maar wil in de toekomst "meer".. 67%  67%  [ 40 ]
ik heb 'm , mijn droomauto! 33%  33%  [ 20 ]
Totaal aantal stemmen : 60

Droomauto, of nog niet helemaal... 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Kozijnenboer
Berkelland (Achterhoek) PF #345
Bericht 
Ben op dit moment wel tevreden met m'n hobby en dagelijkse auto's,maar kan altijd beter.

willen we niet allemaal elke keer meer en beter.............. :roll: :oops: :lol: :wink: :wink:

18 jan 2006 17:12
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
1973 911s Targa
Rotterdam
Bericht 
http://www.google.com/search?hl=en&lr=& ... onvertible

mag kiezen , autobahn.com of whiskeypedia

18 jan 2006 17:14
Profiel WWW
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
s_vandamme schreef:
http://www.google.com/search?hl=en&lr=&safe=off&c2coff=1&q=993+turbo+convertible

mag kiezen , autobahn.com of whiskeypedia

Weer wat geleerd. Als ik het goed zie is het overigens een 993 carrera cabrio waar (waarschijnlijk) Porsche Exclusive een 3.6 turbo motor in heeft gemikt.

Ben wel benieuwd wat er nog meer is aangepast. Widebody of niet? Speciale remmen (neem ik aan van wel). Zo te lezen 2 wd...

Geinig.

Overigens zie je wel vaker dat er vreemde eenden in de bijt zitten die van Porsche Exclusive afkomen. Als je genoeg auto's besteld bij Porsche en je zeurt een beetje, dan maken ze gewoon niet de auto die zij bedacht hebben, maar de auto die jij bedenkt...

18 jan 2006 17:25
Profiel
PorscheForum Rakker
ex 997 Carrera S, ex 3,2 ex 993 C2 PF#233
Limburg
Bericht 
Op dit moment bezit ik de Porsche waar ik lang van heb gedroomd, als ik over een volgende zou moeten dromen dan zou het een 993 RS, 993 turbo of 996 GT3 moeten worden maar dat is voorlopig heeeeeel ver weg als het al ooit zover komt. Vraag me trouwens af of er qua rijeigenschappen veel verschil zit tussen mijn 993 en een 993 RS.

Maar ik heb dus gestemd; ik heb mijn droomauto, omdat al het andere voorlopig te ver weg is.

18 jan 2006 17:34
Profiel
PorscheForum Junkie
964 C2 Coupe 91'
Twenteland
Bericht speedster
Devil's Son schreef:
Als je genoeg auto's besteld bij Porsche en je zeurt een beetje, dan maken ze gewoon niet de auto die zij bedacht hebben, maar de auto die jij bedenkt...

Zelfs een 993 speedster zie ik. had ik ook nog nooit van gehoord.
Zou ik wel eens willen zien...

18 jan 2006 17:37
Profiel
ex 996 4S Cabrio; ex 996 4S; ex 930 (2x); ex 3.0 cabrio
Bericht 
Het valt me op dat er voor een groot deel nieuwere auto's als droomauto op het lijstje staan. Een enkeling zoekt het in de historie.

Ik moet zeggen dat ik nu mijn droomauto heb gevonden. Vreemde gewaarwording is wel, zoals eerder opgemerkt werd, dat je interesse in andere auto's verwatert. Het gaat nooit helemaal weg natuurlijk.

Zo heb ik al het oldtimermagazine De Onschatbare Klassieker opgezegd en kijk ook nooit meer advertenties in de krant.

Mijn droom was om een hele originele klassieker te krijgen met weinig kilometers en die niet veel te zien was.
Dat is volgens mij gelukt.

Mijn stem is duidelijk.

Marcel B.

18 jan 2006 19:11
Profiel
PorscheForum Junkie
Bericht 
Marcel B. schreef:
Mijn droom was om een hele originele klassieker te krijgen met weinig kilometers en die niet veel te zien was.
Dat is volgens mij gelukt.

Mooi karretje!!!!

18 jan 2006 19:57
Profiel
PorscheForum Rakker
Senior Administrateur & Senior OCE deskundige
996 GT3 look, ex 964 C2, ex 911 3.0 SC, ex 911 2.4 T
Bericht 
Ben zeer tevreden met de 964, op het moment zou ik zeker geen andere willen, maar wat de toekomst brengt weet niemand.

als ik een leuk prijsje zou winnen, dan zou ik zomaar van een andere auto kunnen dromen. :wink:

18 jan 2006 20:07
Profiel
Boxster S 3.4 zwart 2007 993 TT Arenarood 1997
Rosmalen
Bericht 
Hier ook dik tevreden op het moment.

Hoewel mijn prioriteiten tegenwoordig ff wat anders liggen, blijven super auto's toch altijd lonken. En mocht de zeldzame mogelijkheid zich ooit voordoen om een bepaalde Engelse auto of Italiaantje ernaast (lees: ERNAAST) te kunnen kopen, dan zal ik niet zo lang twijfelen. :wink:

18 jan 2006 21:03
Profiel
PorscheForum Rookie
996 c2
Bericht 
Heb nu een hele mooie auto welke te gebruiken is voor woon-werk verkeer. In de toekomst zou ik graag een wat exclusievere auto willen hebben. Maar voorlopig nog geen budget om 3 auto's te onderhouden. :P

18 jan 2006 21:15
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
kampen
Bericht 
We hebben onze droomauto al gereden, namelijk de 928GTS, in onze ogen de fijnste porsche die we ooit hebben gehad !! De niet aflatende trekkracht van deze auto is echt super. Kijk, er zijn natuurlijke meer auto's met 350 PK, maar het koppel van 500Nm is nog steeds waanzinnig. Laten we vooral niet vergeten dat het een auto was van 1992 !! Ooit komt er wel weer eentje terug !! We hebben hem uiteindelijk weg gedaan vanwege zijn "grote dorst". 70-80 euro brandstof in de week was meer regel dan uitzondering. Dan is een elfje toch een stuk zuiniger.

18 jan 2006 21:30
Profiel
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Bij een ritje met het PF heb ik al meer nodig op één dag . En als het mooi weer is rijdt ik dit nu ook op per week hoor (enkel in de vrije tijd rondkarren) :roll: :wink: :lol: :lol: :lol:

Laatste update 22/10/2013

18 jan 2006 21:34
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rookie
996 c2
Bericht 
De 996 is niet de meeste dorstige P, maar verbruik toch al snel 150 euro in de week.

18 jan 2006 21:36
Profiel WWW
Westervoort
Bericht 
@Marcel B ; zo heb ik mijn vraagstelling idd bedoeld Marcel...je kijkt mss nog heel af en toe naar een advertentie , maar 't "speuren" is er niet meer...

Vraag gekoppeld aan deze poll zou kunnen zijn wat hierna te kopen (realistisch gezien he! )...ik zou het nl zo 1,2,3 niet weten...maar mis ook de behoefte...

Tja , klinkt idd gezapig he , voor iemand van 39 :oops: ...denk dat ik gewoon (nog meer)nuchter ben geworden...het blijft mijn grote hobby/liefhebberij , maar het is idd "maar" een auto.. 8)

18 jan 2006 21:37
Profiel
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
mrootjes schreef:
De 996 is niet de meeste dorstige P, maar verbruik toch al snel 150 euro in de week.

Ik kom met mijn RS, maar op en gemiddelde van € 43 :roll: :wink:
Dus is de Rs véééééééél zuiniger :?

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

18 jan 2006 21:38
Profiel WWW
PorscheForum Rookie
996 c2
Bericht 
Ok, bij 1000 km/week :D

18 jan 2006 21:39
Profiel WWW
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
:lol: :wink:

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

18 jan 2006 21:40
Profiel WWW
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Bericht 
Joost Houben schreef:
Op dit moment bezit ik de Porsche waar ik lang van heb gedroomd, als ik over een volgende zou moeten dromen dan zou het een 993 RS, 993 turbo of 996 GT3 moeten worden maar dat is voorlopig heeeeeel ver weg als het al ooit zover komt. Vraag me trouwens af of er qua rijeigenschappen veel verschil zit tussen mijn 993 en een 993 RS.

Maar ik heb dus gestemd; ik heb mijn droomauto, omdat al het andere voorlopig te ver weg is.

Nagenoeg niet, vraag maar na bij Peter.Heeft ook die van Stoks( Intratuin Roermond, heeft er 3 geloof ik) in onderhoud.

18 jan 2006 21:41
Profiel
PorscheForum Junkie
ex Midnight blue 928 GTS 1995
Heerenveen
Bericht 
Marjon & Berry schreef:
We hebben onze droomauto al gereden, namelijk de 928GTS, in onze ogen de fijnste porsche die we ooit hebben gehad !! De niet aflatende trekkracht van deze auto is echt super. Kijk, er zijn natuurlijke meer auto's met 350 PK, maar het koppel van 500Nm is nog steeds waanzinnig. Laten we vooral niet vergeten dat het een auto was van 1992 !! Ooit komt er wel weer eentje terug !! We hebben hem uiteindelijk weg gedaan vanwege zijn "grote dorst". 70-80 euro brandstof in de week was meer regel dan uitzondering. Dan is een elfje toch een stuk zuiniger.

:lol: :lol: :wink:

18 jan 2006 21:47
Profiel WWW
Moderator
PF #57
Bericht 
Jurgen schreef:
Vraag gekoppeld aan deze poll zou kunnen zijn wat hierna te kopen (realistisch gezien he! )...ik zou het nl zo 1,2,3 niet weten...maar mis ook de behoefte...

Tja , klinkt idd gezapig he , voor iemand van 39 :oops: ...denk dat ik gewoon (nog meer)nuchter ben geworden...het blijft mijn grote hobby/liefhebberij , maar het is idd "maar" een auto.. 8)

Afbeelding

toch? :wink:

Wél staatsloten blijven kopen Jurgen! 8)

18 jan 2006 21:49
Profiel
Westervoort
Bericht 
Harald , jij kent mij soms beter, dan ik mezelf... :lol:

18 jan 2006 21:54
Profiel
PorscheForum Junkie
Omgeving Leuven
Bericht 
een murcié spider zou wel mooi passen op de oprit :lol:

18 jan 2006 21:54
Profiel
PorscheForum Rakker
Ex.Carrera 3.2 Ex. 964 Targa C2 Ex.Boxster S Zwart Ex.Porsche Macan Wit. Porsche Macan 3.0 S
Culemborg
Bericht 
Ik ben zeer in m´n sas met mijn 964, eerst had ik een 3.2 carrera Targa uit 1985 en toen keek ik toch al (vooruit) naar een 964 Targa en om nu te zeggen ik doe hem/ haar nooit weg dat is niet zeker want soms lonkt :wink: een 993 Targa naar mij dus wie weet.
Een PORSCHE is en blijft een PORSCHE en heeft dus iets van magie over zich en blijft dus aantrekken :drive:

18 jan 2006 22:05
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
Jurgen schreef:
Harald , jij kent mij soms beter, dan ik mezelf... :lol:

jouw smaak qua auto's is zo precies vergelijkbaar met de mijne dat ik je die Mercedes graag vergeef... :lol: :wink: :twisted:

18 jan 2006 22:13
Profiel
Westervoort
Bericht 
Ik ben hier idd een van de weinigen, die Mercedes een warm hart toedraagt...en durf dat best toe te geven :wink:

Vergeleken met de "harde" P een heerlijke tegenpool...mss beetje vergelijkbaar met een 996 :mrgreen: ( oei wat vals... :oops: :wink: , geintje)

18 jan 2006 22:48
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 88 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende