need for speed most wanted wat vinden jullie er van
need for speed most wanted wat vinden jullie er van
Auteur
Bericht
Melvin19
oke over need for speed most wanted
het is een top game maar toch wat minpunten
te weinig tuning
ik mis de nissan skyline en de 350z !!!!
ook mis ik een gt3 ja moet er in !!!
en canneye s met 521 pk !!!!!!!
dus !!!
17 jan 2006 21:01
patrick911
1973 911 2.4T &
1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)
Melbourne
Ja, zo'n canneye ( ) mis ik ook in de game.
_________________________________________ Just don't lift mid-turn.
18 jan 2006 12:01
Deathtrap
SpeedGelb 987.2
Kaatsheuvel
Robogt2 schreef:
Deathtrap schreef:
Oef... ik sta pas op de 11e plaats. Maar ik vind het wel een cool spel. De besturing vind ik iets minder. De vorige spellen waren daarin wat beter. Maar ik ben dus nu ook HEEL hard aan het sparen voor een echte P!
doe jij het op de xbox of de playstation want op de xbox kan je het ieder geval veranderen
Nee ik ik gebruik enkel en alleen een pc. Maar ben al wel opgeklommen naar positie 9. Momenteel kan ik niet veel racen, want ik moet mijn huurhuis bewoonbaar maken.
Ben al wel heel hard aan het sparen om zometeen die Porsche te kopen
er komt een nieuwe needforspeed aan hij heet carbon er zit een cayman s in eeen porsche carrera gt is niet 100 % zeker
het is weer nacht racen geblazen dus meer info www.needforspeedforum.nl
21 aug 2006 14:24
FROST
KIA/ex-924 driver
DEN(k) HELDER
Ik heb alle need for speeds gespeelt, ben ondertussen ook met Most Wanted black edition bezig. Zit ergens in de blacklist bij nummer 11, een vrouw als ik het goed heb..? Ik vind het een pittig spel, lekker gevoel voor snelheid, hoewel de wagens inderdaad wel errug snel reageren. Dat was met de Porsche editie, die ik overigens het leukste vond van allemaal wel even anders.. ( rara hoe komt dat?? )
_________________________________________ DENK HELDER
23 aug 2006 10:12
Melvin19
ja ik weet al waarom ik had die van porsche maar hij deed het niet goed dus ik heb hem niet meer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum