Alles kan, ik denk dat je budget gaat bepalen of het zinnig is en of het een langdurig feestje gaat worden... of slechts een paar ritjes. Als je het vermogen merkbaar wilt verhogen zul je al snel de nodige aanpassingen moeten doen aan de motor om'm heel te houden, dat gaat vast heeeel veel centen kosten. Voor slechts 30 pk extra met weinig aanpassingen aan het motorblok etc. is het vast goedkoper om alle dingen uit je auto te slopen die een gewichtsbesoparing opleveren, 2 vliegen in 1 klap, geen geld kwijt aan tuning en centjes erbij door de verkoop van de losse onderdelen
PasKal had een compressor ipv turbo op z'n 911 en dat was ook geen easy fix, pk technisch gezien denk ik dat je voor veel pk's ook veel geld nodig hebt en als je dat geld hebt is het uiteraard geen probleem, RUF is een bekende tuner voor Porsches, geen probleem als je maar betaalt
Ik zou eerder voor de gewichtsbesparing gaan dan voor een financiele aderlater maar wie ben ik....tenzij je zo'n geldboom heb dan zou ik d'r een kompressor EN een turbo op laten zetten
gr, PaulB