Auteur |
Bericht |
Black Betty
Fifties Café Racer a.k.a. Black BettyVinkeveen
|
Als ik bezie hoe in dit geval de PDA geplaatst is, kan ik me er wel wat bij voorstellen:
De zuignap zowat midden op de ruit en dan zo'n grote PDA eraan...
Als die zuignap nou zo'n 20 cm lager zou worden geplaatst (leunend op het dash; wat overigens ook vaak in de gebruiksaanwijzing van die zuignappen staat) en de PDA voor het dash hangt, is er veel meer uitzicht...
Tja...
Áls ik hier een bekeuring voor zou krijgen, zou ik in ieder geval in beroep gaan!
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
|
10 jan 2006 10:42 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Zoals gezegd, de pot verwijt de ketel (de politie de navigist voor de duidelijkheid!)
Die Radar Detector Detector is ook niet een lief klein schattig onopvallend apparaatje....
|
10 jan 2006 11:46 |
|
|
Jort
Groningen
|
De detector is op de foto een stuk lager gemonteerd dan de de bewuste PDA, zoals Speedy al aangaf.
Ach, er zijn altijd mensen die boven de wet staan. De koningin mag haar voorruit ook blinderen...
Overigens geldt de wet volgens mij alleen voor "onnodige" apparatuur.
Vandaag gaf de politie Haaglanden in een mondelinge reactie aan dat het om een incident ging. Geen structureel beleid dus.
|
10 jan 2006 14:24 |
|
|
Shark
|
Meneer J. u heeft een vooruitziende blik, komt u is in mijn TV show langs, dan praten we hier is over, kunt u gelijk over uw waterkokende race dromen vertellen.
Maar nu even echt de waarheid, want ben ik eindelijk af van al die walgelijke mini kunstkerstboomjes in de auto, nu weer die tommetjes..........
En idd. ik heb zojuist mijn eigen aandelen Tom Tom van de hand gedaan, voor een leuke winst aan mijn goede vriendin Nina, en dat is over een jaar anders (Fokker en Baan toestanden).
|
10 jan 2006 14:39 |
|
|
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht
|
Er zijn ook goede houders waarmee je de PDA in het luchtrooster kunt klemmen.
|
10 jan 2006 17:43 |
|
|
Mick
|
Uiteindelijk allemaal "storm in een glas water": http://www.mijntomtomgo.nl/n.php?id=151
|
24 jan 2006 20:30 |
|
|
Black Betty
Fifties Café Racer a.k.a. Black BettyVinkeveen
|
Mooi...
Maar hoe dan ook; dit:
is wel een slechte plek om je navigatiesysteem te bevestigen!
Ik vind dit -dus- eigenlijk ook niet kunnen! Je belemmert zo toch -bewust- je uitzicht zo enorm dat het gevaarlijk is! Op deze manier zou je best eens een voetganger of fietser over het hoofd kunnen zien.....
In dit geval zou ik een bekeuring zelfs verdedigbaar vinden!
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
|
24 jan 2006 21:52 |
|
|
Epicurus
*in between Porsches*
ex 993 C2 coupe
ex 993 C2 cabrio
ex 964 C4
|
Mee eens.......
E.
_________________________________________ Life moves pretty fast, if you don't stop and look around once in a while, you could miss it (FB)
|
24 jan 2006 22:31 |
|
|
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Ook eens...er kunnen zelfs al fietsers e.d. 'achter' de binnenspiegel verdwijnen, laat staan een pda op die plek...
|
24 jan 2006 23:12 |
|
|
anton964
997.2 4s pdktholen
|
nou als ik politie was zou ik het niet kunnen om iemand op die manier zijn zuur verdiende centen afhandig te maken.geef gewoon een waarschuwing.De politie van tegenwoordig verdiend zijn geld heel makelijk hoor!!!
anton964
|
24 jan 2006 23:17 |
|
|
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht
|
Heb het nog even opgezocht. Het gaat om het merk Brodit.
|
25 jan 2006 16:58 |
|
|
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
Hebben jullie het nog niet gehoord???
Was vanmorgen (bij Evers staat op) op de radio dat deze bekeuring NIET doorgaat.
Politie heeft formeel gelijk, maar de rechter heeft het wel verworpen.
(hoezo snelrecht )
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
25 jan 2006 20:24 |
|
|
horn
PF #57
|
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
25 jan 2006 20:28 |
|
|
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
25 jan 2006 20:40 |
|
|