Van harte Koen, vanaf nu gaat het alleen maar verder de goede kant op!!
En heel soms beslist een rechter heel anders. Mijn zus heeft 7 kinderen, waarvan 4 van haar eerste man. De oudste is al uit huis en daar kijkt papa niet meer naar om, 1 woont in een woning voor gehandicapten, (heeft het syndroom van Down) en de twee andere wonen bij moeders. Vaders heeft ervoor gezorgd dat hij de voogdij heeft gekregen over het gehandicapte kind!
Hij heeft kunnen aantonen
dat moeders niet goed voor hem is. Allemaal b..sh..., is niet aan te tonen, maar rechter heeft niet hoeven nadenken en voogdij bij moeders weggehaald. Als moeders slecht voor hem is waarom haalt hij dan niet zijn andere 2 kinderen daar weg
Nee, daar wilde hij geen contact meer mee
nou vraag ik je!
Nu na een jaar geen contact te hebben gehad met moeders heeft de kinderbescherming besloten dat het niet de manier is geweest om hem bij zijn moeder vandaan te houden. Want zo slecht was ze dus helemaal niet. Zij haalde hem veel weekenden naar huis en vaders laat hem maar in die woning zitten... Is toch ook niet goed voor een kind.
Maar hoe dan ook, het is vaak zo onrechtvaardig voor vaders of voor moeders en daar zou iedereen toch eens wat volwassener mee om moeten gaan.
Koen veel plezier met je zoon en ik weet dat je een goede invloed op hem zal hebben!