Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 02 dec 2024 0:54

Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 
Vraagje m.b.t voorbumper 993.... 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Op zoek naar een 997
Bericht Vraagje m.b.t voorbumper 993....
Bij de voorbumper van mijn 993 zitten er volgens mij wat klemmetjes "los" waardoor er wat ruimte zit tussen de diverse voorbumperdelen. Waarschijnlijk komt dit door het op en afrijden van drempels e.d in het verleden. Niet echt erg, maar ik wil het graag repareren cq laten vervangen...... Zo op het oog zie je het alleen als je het weet, op de knie is het duidelijker te zien. Wat is de beste oplossing en heeft iemand hier ook ervaring mee? Het gaat om een speling van enkele millimeters....Zijn de "roosters" in de voorbumper in kleur te bestellen...iemand? Bij mij beginnen ze ietsje te bladeren.Thnx groeten patrick :wink:

26 jan 2006 19:32
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Ex 993 c2, Ex 997 4S, Ex 964 c2 '92, 991.2 S
Sint Pancras
Bericht Re: Vraagje m.b.t voorbumper 993....
911/964/993 schreef:
Bij de voorbumper van mijn 993 zitten er volgens mij wat klemmetjes "los" waardoor er wat ruimte zit tussen de diverse voorbumperdelen. Waarschijnlijk komt dit door het op en afrijden van drempels e.d in het verleden. Niet echt erg, maar ik wil het graag repareren cq laten vervangen...... Zo op het oog zie je het alleen als je het weet, op de knie is het duidelijker te zien. Wat is de beste oplossing en heeft iemand hier ook ervaring mee? Het gaat om een speling van enkele millimeters....Zijn de "roosters" in de voorbumper in kleur te bestellen...iemand? Bij mij beginnen ze ietsje te bladeren.Thnx groeten patrick :wink:
Behalve de rubber biesjes die gelijmd en geniet zijn, zit alles geschroefd.Dus in principe moeten je problemen weg zijn als je alles weer even aandraait :wink:of je auto is krom..

26 jan 2006 21:02
Profiel
Westervoort
2000 gtv schreef:
of je auto is krom...

:lol: :lol: ... Erwin , voor al uw opbeurende adviezen...

26 jan 2006 21:10
Profiel
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
2000 gtv schreef:
of je auto is krom...

:? :cry:

:lol:

26 jan 2006 22:12
Profiel
PorscheForum Rakker
Op zoek naar een 997
Bericht 
Misschien is ie juist te strak en te sterk.....Zoveel kracht dat hij gewoon uit z'n voegen barst :!: Bij Carreric ( eric ) hadden ze het bij de a.k.k toch echt over klemmetjes.....Zonder gekheid, ik rij wel even langs lammertink en zal het hem eens vragen, bedankt voor het ( opbeurende :wink: ) advies.

27 jan 2006 12:21
Profiel
Ex 993 c2, Ex 997 4S, Ex 964 c2 '92, 991.2 S
Sint Pancras
Bericht 
911/964/993 schreef:
Misschien is ie juist te strak en te sterk.....Zoveel kracht dat hij gewoon uit z'n voegen barst :!: Bij Carreric ( eric ) hadden ze het bij de a.k.k toch echt over klemmetjes.....Zonder gekheid, ik rij wel even langs lammertink en zal het hem eens vragen, bedankt voor het ( opbeurende :wink: ) advies.
Klopt op sommige stukken moeten de delen met vaste klemmen(kliksysteem) gemonteerd worden.De schroeven gaan echter ook weer in een klemmetje.Maar ja als de vaste klemmen zijn afgebroken......... :cry: Moet houden!Achter de wolken schijnt de zon :wink:

27 jan 2006 13:55
Profiel
Westervoort
Bericht 
Eerst iemand zwaar depressief praten...en dan zeggen ; 't valt best mee... :lol: :lol:

Mooie vent ben jij... :wink: :wink:

27 jan 2006 14:58
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 7 berichten ]