Geweldig mooi auto! Congrats! Je hebt toch wel een overdekte slaapplaats in A'dam voor je elfje? Zo eentje op straat parkeren lijkt me geen goed idee...
Enne... vrijgezellig met zo'n auto, zal wel niet lang meer duren denk ik...
_________________________________________ The difference between men and boys...
The size of their toys!
29 jan 2006 15:42
André
Kozijnenboer
Berkelland (Achterhoek) PF #345
Gefeliciteerd met je aanwinst,prachtauto.
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
29 jan 2006 16:00
ingo
Freelance Copywriter - ex-911 2.2S 1969 - PF #369
amsterdam
Jeroen C3.0 schreef:
...Je hebt toch wel een overdekte slaapplaats in A'dam voor je elfje? Zo eentje op straat parkeren lijkt me geen goed idee...
Ja heb via de woningbouw een garage kunnen regelen . 15 minuutjes op de fiets van me vandaan, maar wel goedkoop. Hier in het centrum vragen ze soms huurprijzen van boven de 400 Euro per maand...
30 jan 2006 0:40
ome piet
993 C2S
vechtdal
ingo schreef:
. Hier in het centrum vragen ze soms huurprijzen van boven de 400 Euro per maand...
Weet wel dat je hier niks aan hebt, maar wil het graag voor 400 per jaar doen..
_________________________________________ t beste maar weer...
30 jan 2006 0:47
Beltar
love is in the (h)air!
Belgie
Proficiat en welkom onder de verslaafden!
_________________________________________ Gelukkig zijn is: blij zijn met wat anderen realiseren en tevreden zijn met hetgene je zelf hebt...
30 jan 2006 9:22
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Welkom verslaafde.
30 jan 2006 17:23
mafke
Opglabbeek, België
Wat een beest van een auto, ik ben JALOERS(gezond wel te verstaan) en idd volgens de bijbel hebben deze auto's een bijzonder lekker geluid...ENJOY!!!
30 jan 2006 18:46
erik_911sc
ex 911 SC '77 & ex 911 3.2 '86
Ingo, van harte gefeliciteerd: wat een schitterend exemplaar
Veel mooie (toer)kilometers toegewenst
30 jan 2006 21:21
EvR
ex 911 Targa
Dordrecht
W A U W ! !
Enjoy!
31 jan 2006 1:50
Roi
niet meer....
Inderdaad strakke bak , veel plezier ermee....zou ik wel willen hebben. S-motortje tof..
Groeten,
Roi
_________________________________________ Alles is relatief....maar o wat had ik mijn Porsche lief.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum