Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 11:59

Antwoord op onderwerp  [ 54 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Verschillen 993 2S en 4S 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
M140i
Bericht 
Prachtige auto Teun! Gefeliciteerd en veel plezier! :)

28 jan 2006 19:42
Profiel
Westervoort
Bericht 
Kan me hier alleen maar bij aansluiten Teun , goede keus! :thumright:

28 jan 2006 20:32
Profiel
PorscheForum Rakker
Voorlopig niet !
Friesland
Bericht 
Idd. een beauty ! :salut:

28 jan 2006 21:35
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
971 Panamera gts 991 Turbo S /ex 930 Turbo (ex) / 970 Panamera (ex)
Zwolle
Bericht 
GEFELICITEERD! Super car! Ligt als een blok op de weg zo,n 4s. Veel plezier en veilige kilometers.

28 jan 2006 21:49
Profiel
PorscheForum Rakker
991.2 GT3, 964 Carrera 2 en 911 3.0 SC
Bericht 
Citaat:
Hoop hem snel eens live te zien op een meeting.

Hoe weet ik waar meetings zijn? Moet je dan lid van een club zijn/worden? Lijkt me ook wel eens leuk om diverse andere P's te zien.

In ieder geval bedankt voor alle positieve reacties :!:

28 jan 2006 22:07
Profiel
PorscheForum Rakker
971 Panamera gts 991 Turbo S /ex 930 Turbo (ex) / 970 Panamera (ex)
Zwolle
Bericht 
Teun schreef:
Citaat:
Hoop hem snel eens live te zien op een meeting.

Hoe weet ik waar meetings zijn? Moet je dan lid van een club zijn/worden? Lijkt me ook wel eens leuk om diverse andere P's te zien.

In ieder geval bedankt voor alle positieve reacties :!:

Kijk eens bij meetings en evenementen. :lol:

28 jan 2006 22:10
Profiel
Westervoort
Bericht 
Teun schreef:

Je hoeft geen lid te zijn of te worden Teun , gewoon meestal even aangeven dat je ook komt. Het kost ook niets. Als iemand die een rit georganiseerd heeft, tevens heeft gezorgd voor evt iets te eten of te drinken wordt dit altijd van te voren aangegeven , gewoon omdat een organisator er natuurlijk niet bij in hoeft te schieten.

Eigenlijk is alles buiten iets te eten of te drinken om gratis.

Omdat dit alles mogelijk is via dit forum, is er gewoon geheel vrijblijvend een donatieknop onderaan deze pagina , waarmee je de beheerder van deze site (Shark) een kleinigheid kunt toestoppen. :wink:

28 jan 2006 22:30
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
Citaat:
Kijk eens bij meetings en evenementen.

Dat had ik inderdaad zo kunnen vinden...................

28 jan 2006 23:47
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
Leuk te horen Teun dat je nu die bij Theo Jansen hebt gekocht !! :lol:

Prachtige auto is dat inderdaad, ik heb ook al vaak naar die 4S gekeken en zou (bijna) terug verlangen naar de 5 jaar dat ik een zwarte 4S had. Maar als ik dan zoals vandaag weer in mijn turbo rijd weet ik weer waarom ik hem heb ingeruild :wink:

Als je net zo blij bent met je auto en met de service van Theo Jansen als ik gaat het helemaal goed komen :P

29 jan 2006 0:00
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
Citaat:
Leuk te horen Teun dat je nu die bij Theo Jansen hebt gekocht !!

Prachtige auto is dat inderdaad, ik heb ook al vaak naar die 4S gekeken en zou (bijna) terug verlangen naar de 5 jaar dat ik een zwarte 4S had. Maar als ik dan zoals vandaag weer in mijn turbo rijd weet ik weer waarom ik hem heb ingeruild

Als je net zo blij bent met je auto en met de service van Theo Jansen als ik gaat het helemaal goed komen

Met die service komt het wel goed, denk ik.

Ook ik heb met een schuin oog naar een turbo gekeken. Ik heb alleen een beetje moeite met die achterspoiler maar die pk's zijn natuurlijk weer zeer zeker de moeite waard.....

29 jan 2006 0:13
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
Ja ik snap wat je bedoeld, ook ik wilde al een turbo voordat ik de 4S kocht. Maar een 993 turbo stap je niet zomaar in, daar moet je echt respect voor hebben. Als je zoals ik toch graag hem regelmatig helemaal tot onderin trapt merk je toch vaak dat je meer vermogen dan grip hebt, en dan is het wel oppassen :!:
Daarom ook en omdat een turbo nou eenmaal meer kost heb ik eerst een 4S gekocht. Als "instap" wilde ik die maar een paar jaar maar die beviel zo goed dat ik hem 5 jaar gehad heb.
Dus je kunt altijd de turbo nog in gedachten houden, maar voor nu ga je ongetwijfeld enorm veel plezier hebben aan je 4S :lol:

Achterspoiler van de turbo is inderdaad erg "aanwezig" maar wel gewoon VET mooi en niet bescheiden nee. Maar dat moet je ook willen natuurlijk :wink:

29 jan 2006 1:54
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
gefeli Teun. Snelle beslisser... :wink:

Nog ergens een aankoopkeuring laten doen of is dat jaar garantie genoeg (kan ik me overigens goed voorstellen)?

29 jan 2006 8:11
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
Citaat:
gefeli Teun. Snelle beslisser...

Nog ergens een aankoopkeuring laten doen of is dat jaar garantie genoeg (kan ik me overigens goed voorstellen)?

Dank Horn, hoever ben jij met je zoektocht? Een 993 cabriolet toch? Moeizaam proces?

29 jan 2006 10:22
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
Overigens heb ik de auto niet laten keuren, 12 maanden garantie op alles in combinatie met 20.000 km beurt vind ik genoeg.

29 jan 2006 10:24
Profiel
PorscheForum Rakker
Beveren Belgie
Bericht 
Teun schreef:
Overigens heb ik de auto niet laten keuren, 12 maanden garantie op alles in combinatie met 20.000 km beurt vind ik genoeg.

Ik zou toch een keuring laten doen , sommige dingen komen pas na 12 maanden aan het licht :roll:

29 jan 2006 14:41
Profiel
Westervoort
Bericht 
Teun schreef:

Mee eens!
Ik zou het niet prettig vinden om , wanneer je een jaar volledige garantie krijgt, toch om een akk te vragen. Het ligt er mss aan bij wie je koopt , maar er is ook nog zoiets als een onderlinge verstandshouding.
Mijn ervaring is, dat, als je zelf niet kinderachtig bent , er ook nog wel eens iets extra's voor jou gedaan wordt in return.

Bij iemand kopen is mijn inziens ook een kwestie van "gunnen" , en dat werkt (als 't goed is) vaak 2 kanten op :wink: ...
of ben ik nu érg naïv :roll:

29 jan 2006 15:25
Profiel
Panamera Turbo
Rotterdam
Bericht 
Jurgen schreef:
Bij iemand kopen is mijn inziens ook een kwestie van "gunnen" , en dat werkt (als 't goed is) vaak 2 kanten op :wink: ...

Dit kom je overigens wel vaker tegen bij ondernemers! :wink:
Het elkaar handel "gunnen" is juist heel belangrijk en zou veel vaker moeten gebeuren!!

Jurgen schreef:
of ben ik nu érg naïv :roll:

Absoluut niet!!!

29 jan 2006 15:43
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Bericht 
Nee zeker niet naief hoor, en Theo Jansen hierin vertrouwen is zeker geen probleem, doe ik ook altijd hoor :wink:

29 jan 2006 16:01
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
Citaat:
--------------------------------------------------------------------------------
Teun schreef:

Ik zou toch een keuring laten doen , sommige dingen komen pas na 12 maanden aan het licht

Je moet natuurlijk wel in de gaten houden dat je een (dure) auto koopt van 10 jaar oud :!: Als je dan 12 maanden volledige garantie krijgt met een 20.000 km beurt en bij de aflevering alle mankementen zie ik zag (zoals redelijk versleten schijven, geen heldere koplampen) worden opgelost, kan ik daar prima mee leven. Hierbij komt uiteraard ook een stukje vertrouwen kijken.

Je kan natuurlijk wel alles proberen uit te sluiten (ook na 12 maanden)maar ik denk dat je dan beter een nieuwe auto kunt aanschaffen........ Gaat er na 12 maanden iets stuk dan is het jammer en dan laat je het maken.

Wat ik bij een aankoop belangrijk vind is dat de kilometerstand en het feit dat de auto schadevrij is, wordt gegarandeerd door de verkoper. Dat doet Theo Jansen zonder te vragen. Uiteraard moeten alle stickertjes op de juiste plaats zitten en de historie sluitend zijn, zulks alleen al voor een latere verkoop. Na een paar jaar krijg ik meestal weer de kriebels om iets anders aan te schaffen.

29 jan 2006 19:26
Profiel
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616
Uden
Bericht 
zou het toch wel fijn vinden om te weten als ie bijvoorbeeld uit 2 stukken gemaakt zou zijn, kan ie 12 maanden perfect rijden maar dan nog....

29 jan 2006 19:59
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
Citaat:
zou het toch wel fijn vinden om te weten als ie bijvoorbeeld uit 2 stukken gemaakt zou zijn, kan ie 12 maanden perfect rijden maar dan nog....

Dat is nu het stukje vertrouwen.

Ik zou dat bijzonder dom vinden om zulke auto's te verkopen als je een goede naam hebt. :roll:

29 jan 2006 20:37
Profiel
PorscheForum Rakker
993 C2S
vechtdal
Bericht 
Marcel schreef:
zou het toch wel fijn vinden..

Wat niet weet ,wat niet deert.. :lol: :wink:

29 jan 2006 20:38
Profiel
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
Teun schreef:
Ik zou dat bijzonder dom vinden om zulke auto's te verkopen als je een goede naam hebt. :roll:

:scratch: daarvan uitgaan is IMO ....

..... net zoiets als de verkoper geloven op de kleur van z'n ogen :roll:

29 jan 2006 20:44
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
964 C2 Coupe 91'
Twenteland
Bericht mooi
Prachtige auto Teun. Alvast proficiat ermee :lol:

29 jan 2006 20:56
Profiel
PorscheForum Rakker
Beveren Belgie
Bericht 
Een autoverkoper voor de volle 100 % vertrouwen vind ik toch een beetje gevaarlijk :roll:
Ik zeg niet dat T.J. niet te vertrouwen is maar hij zal toch niet alles over die auto weten . hij heeft 'm tenslotte ook in vertrouwen van iemand overgenomen . Je kan niet door een auto heen kijken , zelfs al heb je er al 1000 verkocht . Een keuring is toch geen schande :?: ook al zijn er verkopers die " Keuring " een HEEL vies woord vinden

31 jan 2006 16:55
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 54 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende