Auteur |
Bericht |
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Staat bij mij op, op al onze wagens, behalve de 356 deze optie was toen nog niet voorradig. 
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
30 jan 2006 7:50 |
|
 |
horn
PF #57
|
waar het op zit staat het aan. waar het niet op zit, doe ik het zelf eigenlijk automatisch. net als lichten aan en uit, je realiseert je niet dat je het doet.
verder is voor mij een waakhond of een gun in huis slechts schijnveiligheid. Hierdoor zou ik me veiliger gaan voelen, terwijl je hond alleen een drempel is voor de incidentele kruimelinbreker (als ze echts iets willen, is een hond geen afschrikking) en met een gun in huis doe je weinig als er 3 man binnenvallen. Ik zou ze toch niet omleggen, dus heb ik er erg weinig aan.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
30 jan 2006 8:13 |
|
 |
F@RGO
|
Ik meld alvast dat ik enorm goed heb geslapen.

|
30 jan 2006 9:00 |
|
 |
Epicurus
992 Turbo S Coupe
|
 |  |  |  | F@RGO schreef:  Ik zorg dat mijn baaske veilig kan slapen....  ff serieus, ik heb een paniek room, ik slaap erin. ik ken verschillende mensen die reeds geconfronteerd geweest zijn met inbrekers 'in' de slaapkamer, dat wil en wou ik niet meemaken, daarvoor heb ik voorzorgen genomen, kan mij dus niet overkomen tenzij er dynamiet aan te pas komt, maar dan ben ik weer wakker, ik heb ook nog mijn gsm in aanslag, kan ook nog mijn vrouw erop af sturen, en last but not least kan mijn Glock ook nog voor een surprise zorgen, alhoewel dit het allerlaatste is wat ik zou willen. Overdag en savonds is iedereen kwetsbaar, dus verzekeren is dan maar de boodschap en voorzichtig zijn en liefst braaf in geval van. Jammer genoeg schrikken die schurken voor niks terug, als ze de kinderen bij betrekken , verzeker ik u dat iedereen braafjes is en alle wensen zal vervullen, zelfs voor mijn 14,5 jarig hondje zou direct mijn sleutels afgeven . Misschien dat justitie ff toch serieus gaat optreden bij nachtelijke overvallen ....straf mag heel zwaar zijn. |  |  |  |  |
Kijk uit met die Glock F@rgo..........
_________________________________________ Life moves pretty fast, if you don't stop and look around once in a while, you could miss it (FB)
|
30 jan 2006 9:08 |
|
 |
F@RGO
|
Das een verweerwapen die u mag gebruiken om uzelf te beschermen, das dus de wet.
Nu de feiten, ik heb dit al 14 j, ben opgegroeid tussen wapens, kortom , ik ben er liefhebber van .
Je kan ook porsches verzamelen , je hoeft daarmee ook geen andere mensen in gevaar mee brengen.
Met een wapen idem dito, maar gelijk heb je,
met wapens moet je altijd uitkijken
met wagens ook 
|
30 jan 2006 9:22 |
|
 |
ECT
|
Ik gebruikte hem regelmatig tot die ene keer dat ik ergens iets moest afleveren, deur dichtgedaan en auto achtergelaten met draaiende motor, kon ik er daarna niet meer in!!
Gelukkig had ik mijn reservesleutel bij me...
|
30 jan 2006 9:32 |
|
 |
Beltar
love is in the (h)air!Belgie
|
Geef mij maar een waGen ipv een waPen! Brr, daar heb ik nare herinneringen aan...( trouwens, mijn vader was toen ie nog dienstdoend veldwachter was, verscheidene malen belgisch kampioen bij de politie...en toch gaat het ook bij een heel ervaren iemand die heeeeeeeeeeeeeel omzichtig met zijn wapens omging ook wel eens fout, gelukkig zonder erg...) voor mij geen wapens, dank u wel!
_________________________________________ Gelukkig zijn is: blij zijn met wat anderen realiseren en tevreden zijn met hetgene je zelf hebt...
|
30 jan 2006 9:36 |
|
 |
F@RGO
|
Bij mij vergrendelt de auto vanaf dat u 5 km/h rijdt ofwel manueel sluit.
Die snelheid kan aangepast worden bij de dealer.
|
30 jan 2006 9:36 |
|
 |
Beltar
love is in the (h)air!Belgie
|
Bij ons is het huis echter ook heel goed beveiligd(in zover dat kan), en er wordt nooit geslapen zonder dat de alarmsystemen werken.
een kwestie van een veilig gevoel...
_________________________________________ Gelukkig zijn is: blij zijn met wat anderen realiseren en tevreden zijn met hetgene je zelf hebt...
|
30 jan 2006 9:40 |
|
 |
Nicolò
3.2 Carrera '87er J-serie
|
 |  |  |  | F@RGO schreef: Das een verweerwapen die u mag gebruiken om uzelf te beschermen, das dus de wet. Nu de feiten, ik heb dit al 14 j, ben opgegroeid tussen wapens, kortom , ik ben er liefhebber van . Je kan ook porsches verzamelen , je hoeft daarmee ook geen andere mensen in gevaar mee brengen. Met een wapen idem dito, maar gelijk heb je, met wapens moet je altijd uitkijken met wagens ook  |  |  |  |  |
De wetgeving is m.b.t. het neerschieten van inbrekers bij nacht of slecht weer, in België wel even anders dan in Nederland! Is wat dat betreft in België een beetje Amerikaans. 
_________________________________________ Gewoon 6J Fuchsen vóór, en niet gepolijst!
|
30 jan 2006 9:53 |
|
 |
F@RGO
|
tuurlijk,
wist u niet dat vlaanderen de far west is van europa 
|
30 jan 2006 11:52 |
|
 |
John
Cayenne
|
Yep, wisten wij Ollanders wel hoor
Gevaarlijke lui zeg die Vlamingen.
Ff serieus,
Moeilijk geval, die rot criminaliteit, onze auto's zijn beide uitgerust met zo'n carjacking systeem, zou het helpen.......................iets denk ik wel.
Maar de keren dat ik gebeld werd door de alarmcentrale om te horen dat de auto een carjack alarm gaf is veel, tja..............eigen schuld, ff huppetee de kids naar school brengen etc. zonder je zendertje/chip
Maar zeg nou zelf.............wat doe je in zo'n situatie??? gasgeven??
Ik denk er nog niet over na graag.......laf maar toch..
|
30 jan 2006 12:16 |
|
 |
F@RGO
|
Bij dat laatste fotoke zou ik geen gas geven John, die kogel is wel heel wat sneller dan een 4S hoor.
Uw leven is veel meer waard. Neem in zo een geval zekers geen risico.
|
30 jan 2006 12:40 |
|
 |
adu
Nu even niet ...amersfoort
|
Stonden ze er recht voor, tja, moeilijk om je dan te beheersen. Is wel extreem hoor, op die manier te worden beroofd. Waar gaat het heen ...
|
30 jan 2006 12:45 |
|
 |
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Wetende hoe in NL met zo'n situatie pleegt te worden omgegaan... misschien het beste om jezelf wel te beheersen.
|
30 jan 2006 13:15 |
|
 |
SeTaKiRa
993 Carrera Cabrio
|
Mijn wagen staat op een andere locatie dan waar ik woon, sleutels gaan mee naar huis... (eigenlijk zo omdat ik thuis te weinig plaats heb voor mijn wagens  )
5j geleden homejacking gehad voor 2maanden oude leasewagen. Het duurt wel even voordat je je terug op je gemak voelt in je eigen huis, dat is nog het triestige van alles.... Ik vind het nog altijd jammer dat ze zichzelf niet hebben doodgereden. Ik had ze gezien en ze zijn met rokende banden vertrokken. Wagen lag enkele kilometers verder op zijn zijkant in een met betonnen palen omheinde weide. Wagen was volledig opengereten van voren tot achter als een colablikje, politie heeft bloed gevonden in de wagen maar de honden konden er niet snel genoeg bij, de dieven hebben 2 kilometer verder een oude Opel gestolen en vogels waren gevlogen...
en pas op! Soms kan het van héél dichtbij komen. Vorig jaar nog in de bureau bij collegas waar je al enkele jaren werkt en altijd iemand aanwezig is, hebben ze mijn VISA kaart gestolen  ...
|
30 jan 2006 14:09 |
|
 |
adu
|
Ik heb het er wel voor over. Als ene Marco B. een paar weken verplicht arbeid moet verrichten voor zijn evidente fout, dan kan het in zo'n geval nooit veel meer zijn.
|
30 jan 2006 14:17 |
|
 |
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Je rijdt Porsche, dus dat is wel verdacht... Gewoon maar hopen nooit in die situatie terecht te komen. Hoe je dan reageert is denk ik iets wat je pas dan kan zeggen.
|
30 jan 2006 15:20 |
|
 |
adu
|
Precies, hopelijk hoef ik het nooit te ervaren (dat geldt overigens ook voor de potentiële dader). Hoewel ik het niet wil propageren, zou het voor mij wel bevredigender zijn zo'n mannetje van de sokken te rijden, zelfs al moest ik daarvoor enige tijd langs de kant van de weg papiertjes prikken (en dan maar hopen dat er een hoop Porsches op de weg zijn ... wordt het toch nog gezellig). De andere optie, afhandeling door justitie - indien die de dader sowieso in de kraag weten te vatten - is wat mij betreft te soft.
|
30 jan 2006 15:38 |
|
 |
Devils son
|
|
30 jan 2006 16:16 |
|
 |
anton964
991.1 gtstholen
|
je mag in nederland zoveel niet zeggen.maar ook geen auto stelen.
dus ophangen die gasten.
en als ze niemand kunnen vinden die het wil doen.ik met alle plezier.
kost ze niets.ik sponzor het touw.
anton964
|
30 jan 2006 16:46 |
|
 |
Epicurus
992 Turbo S Coupe
|
Is mij ook gebeurd ECT, met mijn dochter (van 2....) erin.......
_________________________________________ Life moves pretty fast, if you don't stop and look around once in a while, you could miss it (FB)
|
30 jan 2006 20:00 |
|
 |
Epicurus
992 Turbo S Coupe
|
Gas geven F@rgo, hij schiet niet........... (wapen is om indruk te maken en als het ECHT uit de hand loopt.....)
|
30 jan 2006 20:01 |
|
 |
924
Omgeving Leuven
|
En is dat dan goed afgelopen ?
_________________________________________ R, S, ST, RS, RSR
|
30 jan 2006 20:01 |
|
 |
924
Omgeving Leuven
|
Weet je niet zeker  Ik zou eerder de deur keihard openslaan in de hoop dat hij iets breekt of zijn wapen laat vallen en dan wegrijden ?
_________________________________________ R, S, ST, RS, RSR
|
30 jan 2006 20:02 |
|
|