Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 05 apr 2025 18:39

Antwoord op onderwerp  [ 139 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Porsche weg na overval . . . . het zal je maar gebeuren! 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
ER schreef:
Wie gebruikt die vergrendeling eigenlijk allemaal in zijn Porsche? Of ben ik misschien de enige?

Staat bij mij op, op al onze wagens, behalve de 356 deze optie was toen nog niet voorradig. :wink:

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

30 jan 2006 7:50
Profiel WWW
Moderator
PF #57
Bericht 
waar het op zit staat het aan. waar het niet op zit, doe ik het zelf eigenlijk automatisch. net als lichten aan en uit, je realiseert je niet dat je het doet.

verder is voor mij een waakhond of een gun in huis slechts schijnveiligheid. Hierdoor zou ik me veiliger gaan voelen, terwijl je hond alleen een drempel is voor de incidentele kruimelinbreker (als ze echts iets willen, is een hond geen afschrikking) en met een gun in huis doe je weinig als er 3 man binnenvallen. Ik zou ze toch niet omleggen, dus heb ik er erg weinig aan.

30 jan 2006 8:13
Profiel
PorscheForum Junkie
Bericht 
Ik meld alvast dat ik enorm goed heb geslapen.
8)

30 jan 2006 9:00
Profiel
PorscheForum Rakker
992 Turbo S Coupe
Bericht 
F@RGO schreef:
Afbeelding
Ik zorg dat mijn baaske veilig kan slapen.... :lol:
ff serieus,
ik heb een paniek room, ik slaap erin.
ik ken verschillende mensen die reeds geconfronteerd geweest zijn met inbrekers 'in' de slaapkamer, dat wil en wou ik niet meemaken, daarvoor heb ik voorzorgen genomen, kan mij dus niet overkomen tenzij er dynamiet aan te pas komt, maar dan ben ik weer wakker,
ik heb ook nog mijn gsm in aanslag, kan ook nog mijn vrouw erop af sturen, en last but not least kan mijn Glock ook nog voor een surprise zorgen, alhoewel dit het allerlaatste is wat ik zou willen.

Overdag en savonds is iedereen kwetsbaar, dus verzekeren is dan maar de boodschap en voorzichtig zijn en liefst braaf in geval van.

Jammer genoeg schrikken die schurken voor niks terug,
als ze de kinderen bij betrekken , verzeker ik u dat iedereen braafjes is en alle wensen zal vervullen, zelfs voor mijn 14,5 jarig hondje zou direct mijn sleutels afgeven .

Misschien dat justitie ff toch serieus gaat optreden bij nachtelijke overvallen ....straf mag heel zwaar zijn.

Kijk uit met die Glock F@rgo..........

30 jan 2006 9:08
Profiel
PorscheForum Junkie
Bericht 
Das een verweerwapen die u mag gebruiken om uzelf te beschermen, das dus de wet.
Nu de feiten, ik heb dit al 14 j, ben opgegroeid tussen wapens, kortom , ik ben er liefhebber van .
Je kan ook porsches verzamelen , je hoeft daarmee ook geen andere mensen in gevaar mee brengen.
Met een wapen idem dito, maar gelijk heb je,
met wapens moet je altijd uitkijken
met wagens ook :wink:

30 jan 2006 9:22
Profiel
Bericht 
ER schreef:
Wie gebruikt die vergrendeling eigenlijk allemaal in zijn Porsche? Of ben ik misschien de enige? :roll:

Ik gebruikte hem regelmatig tot die ene keer dat ik ergens iets moest afleveren, deur dichtgedaan en auto achtergelaten met draaiende motor, kon ik er daarna niet meer in!! :shock: :shock:
Gelukkig had ik mijn reservesleutel bij me...

30 jan 2006 9:32
PorscheForum Rakker
love is in the (h)air!
Belgie
Bericht 
Geef mij maar een waGen ipv een waPen! Brr, daar heb ik nare herinneringen aan...( trouwens, mijn vader was toen ie nog dienstdoend veldwachter was, verscheidene malen belgisch kampioen bij de politie...en toch gaat het ook bij een heel ervaren iemand die heeeeeeeeeeeeeel omzichtig met zijn wapens omging ook wel eens fout, gelukkig zonder erg...) voor mij geen wapens, dank u wel!

30 jan 2006 9:36
Profiel
PorscheForum Junkie
Bericht 
Bij mij vergrendelt de auto vanaf dat u 5 km/h rijdt ofwel manueel sluit.
Die snelheid kan aangepast worden bij de dealer.

30 jan 2006 9:36
Profiel
PorscheForum Rakker
love is in the (h)air!
Belgie
Bericht 
Bij ons is het huis echter ook heel goed beveiligd(in zover dat kan), en er wordt nooit geslapen zonder dat de alarmsystemen werken.
een kwestie van een veilig gevoel...

30 jan 2006 9:40
Profiel
3.2 Carrera '87er J-serie
Bericht 
F@RGO schreef:
Das een verweerwapen die u mag gebruiken om uzelf te beschermen, das dus de wet.
Nu de feiten, ik heb dit al 14 j, ben opgegroeid tussen wapens, kortom , ik ben er liefhebber van .
Je kan ook porsches verzamelen , je hoeft daarmee ook geen andere mensen in gevaar mee brengen.
Met een wapen idem dito, maar gelijk heb je,
met wapens moet je altijd uitkijken
met wagens ook :wink:

De wetgeving is m.b.t. het neerschieten van inbrekers bij nacht of slecht weer, in België wel even anders dan in Nederland! Is wat dat betreft in België een beetje Amerikaans. :shock:

30 jan 2006 9:53
Profiel
PorscheForum Junkie
Bericht 
tuurlijk,
wist u niet dat vlaanderen de far west is van europa :) :wink:

30 jan 2006 11:52
Profiel
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
F@RGO schreef:
tuurlijk,
wist u niet dat vlaanderen de far west is van europa :) :wink:

Yep, wisten wij Ollanders wel hoor :lol: :lol: :lol:

Afbeelding

Gevaarlijke lui zeg die Vlamingen.

Ff serieus,

Moeilijk geval, die rot criminaliteit, onze auto's zijn beide uitgerust met zo'n carjacking systeem, zou het helpen.......................iets denk ik wel.

Maar de keren dat ik gebeld werd door de alarmcentrale om te horen dat de auto een carjack alarm gaf is veel, tja..............eigen schuld, ff huppetee de kids naar school brengen etc. zonder je zendertje/chip

Maar zeg nou zelf.............wat doe je in zo'n situatie??? gasgeven??

Afbeelding

Ik denk er nog niet over na graag.......laf maar toch..

30 jan 2006 12:16
Profiel
PorscheForum Junkie
Bericht 
Bij dat laatste fotoke zou ik geen gas geven John, die kogel is wel heel wat sneller dan een 4S hoor.
Uw leven is veel meer waard. Neem in zo een geval zekers geen risico.

30 jan 2006 12:40
Profiel
PorscheForum Junkie
Nu even niet ...
amersfoort
Bericht 
Stonden ze er recht voor, tja, moeilijk om je dan te beheersen. Is wel extreem hoor, op die manier te worden beroofd. Waar gaat het heen ...

30 jan 2006 12:45
Profiel
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
adu schreef:
Stonden ze er recht voor, tja, moeilijk om je dan te beheersen.

Wetende hoe in NL met zo'n situatie pleegt te worden omgegaan... misschien het beste om jezelf wel te beheersen.

30 jan 2006 13:15
Profiel
PorscheForum Rookie
993 Carrera Cabrio
Bericht 
Mijn wagen staat op een andere locatie dan waar ik woon, sleutels gaan mee naar huis... (eigenlijk zo omdat ik thuis te weinig plaats heb voor mijn wagens :wink: )

5j geleden homejacking gehad voor 2maanden oude leasewagen. Het duurt wel even voordat je je terug op je gemak voelt in je eigen huis, dat is nog het triestige van alles.... Ik vind het nog altijd jammer dat ze zichzelf niet hebben doodgereden. Ik had ze gezien en ze zijn met rokende banden vertrokken. Wagen lag enkele kilometers verder op zijn zijkant in een met betonnen palen omheinde weide. Wagen was volledig opengereten van voren tot achter als een colablikje, politie heeft bloed gevonden in de wagen maar de honden konden er niet snel genoeg bij, de dieven hebben 2 kilometer verder een oude Opel gestolen en vogels waren gevlogen...

en pas op! Soms kan het van héél dichtbij komen. Vorig jaar nog in de bureau bij collegas waar je al enkele jaren werkt en altijd iemand aanwezig is, hebben ze mijn VISA kaart gestolen :cry: ...

30 jan 2006 14:09
Profiel
PorscheForum Junkie
Nu even niet ...
amersfoort
Bericht 
Devils son schreef:
adu schreef:
Stonden ze er recht voor, tja, moeilijk om je dan te beheersen.

Wetende hoe in NL met zo'n situatie pleegt te worden omgegaan... misschien het beste om jezelf wel te beheersen.

Ik heb het er wel voor over. Als ene Marco B. een paar weken verplicht arbeid moet verrichten voor zijn evidente fout, dan kan het in zo'n geval nooit veel meer zijn.

30 jan 2006 14:17
Profiel
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
adu schreef:

Ik heb het er wel voor over. Als ene Marco B. een paar weken verplicht arbeid moet verrichten voor zijn evidente fout, dan kan het in zo'n geval nooit veel meer zijn.

Je rijdt Porsche, dus dat is wel verdacht... Gewoon maar hopen nooit in die situatie terecht te komen. Hoe je dan reageert is denk ik iets wat je pas dan kan zeggen.

30 jan 2006 15:20
Profiel
PorscheForum Junkie
Nu even niet ...
amersfoort
Bericht 
Devils son schreef:
adu schreef:
(..) Gewoon maar hopen nooit in die situatie terecht te komen. Hoe je dan reageert is denk ik iets wat je pas dan kan zeggen.

Precies, hopelijk hoef ik het nooit te ervaren (dat geldt overigens ook voor de potentiële dader). Hoewel ik het niet wil propageren, zou het voor mij wel bevredigender zijn zo'n mannetje van de sokken te rijden, zelfs al moest ik daarvoor enige tijd langs de kant van de weg papiertjes prikken (en dan maar hopen dat er een hoop Porsches op de weg zijn ... wordt het toch nog gezellig). De andere optie, afhandeling door justitie - indien die de dader sowieso in de kraag weten te vatten - is wat mij betreft te soft.

30 jan 2006 15:38
Profiel
Bericht 
adu schreef:
De andere optie, afhandeling door justitie - indien die de dader sowieso in de kraag weten te vatten - is wat mij betreft te soft.

Mee eens.

30 jan 2006 16:16
Profiel
991.1 gts
tholen
Bericht 
je mag in nederland zoveel niet zeggen.maar ook geen auto stelen.
dus ophangen die gasten.
en als ze niemand kunnen vinden die het wil doen.ik met alle plezier.
kost ze niets.ik sponzor het touw.

anton964

30 jan 2006 16:46
Profiel
PorscheForum Rakker
992 Turbo S Coupe
Bericht 
ECT schreef:
ER schreef:
Wie gebruikt die vergrendeling eigenlijk allemaal in zijn Porsche? Of ben ik misschien de enige? :roll:

Ik gebruikte hem regelmatig tot die ene keer dat ik ergens iets moest afleveren, deur dichtgedaan en auto achtergelaten met draaiende motor, kon ik er daarna niet meer in!! :shock: :shock:

Is mij ook gebeurd ECT, met mijn dochter (van 2....) erin.......

30 jan 2006 20:00
Profiel
PorscheForum Rakker
992 Turbo S Coupe
Bericht 
F@RGO schreef:
Bij dat laatste fotoke zou ik geen gas geven John, die kogel is wel heel wat sneller dan een 4S hoor.

Gas geven F@rgo, hij schiet niet........... (wapen is om indruk te maken en als het ECHT uit de hand loopt.....)

30 jan 2006 20:01
Profiel
PorscheForum Junkie
Omgeving Leuven
Bericht 
Epicurus schreef:
ECT schreef:
ER schreef:

Is mij ook gebeurd ECT, met mijn dochter (van 2....) erin.......

En is dat dan goed afgelopen ?

30 jan 2006 20:01
Profiel
PorscheForum Junkie
Omgeving Leuven
Bericht 
Epicurus schreef:
F@RGO schreef:

Gas geven F@rgo, hij schiet niet........... (wapen is om indruk te maken en als het ECHT uit de hand loopt.....)

Weet je niet zeker :) Ik zou eerder de deur keihard openslaan in de hoop dat hij iets breekt of zijn wapen laat vallen en dan wegrijden ?

30 jan 2006 20:02
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 139 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende