Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 05 apr 2025 18:36

Antwoord op onderwerp  [ 139 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Porsche weg na overval . . . . het zal je maar gebeuren! 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
ex-911 3.2 '86, ex-TT quattro 260pk, nu saab 9-5 aero 250pk
Bericht 
Weet je niet zeker :) Ik zou eerder de deur keihard openslaan in de hoop dat hij iets breekt of zijn wapen laat vallen en dan wegrijden ?[/quote]

onze held v.d. dag dames en heren :!: :shock: :? :shock: :?

ik heb in mijn laro een handvat van een bijl liggen en in de 911 een lekker stuurslot, die geven ook niet mee :!: :!: :!: :!:

echter deze zomer in de file op de waalbrug in Nijmegen, reed op de motor toen er voor mij een vent uit de wagen werd getrokken door een "boze" medeburger. :shock:
gebeurde op 3-5 meter van mij vandaan en wat deed ik (als held zijnde)............

stond versteend op de motor toe te kijken hoe die vent het op een lopen zette met die andere achter hem aan (met gun in de hand).
trouwens, ieder die daar in de file stond deed niks, men was te verbaasd over het feit dat zoiets kon/kan gebeuren.

coclusie: je kan zoveel doen qua veiligheid, als er iets gebeurt ben je meestal te verbaasd/bang om iets te ondernemen.

30 jan 2006 21:22
Profiel
PorscheForum Rakker
992 Turbo S Coupe
Bericht 
924 schreef:
Epicurus schreef:
ECT schreef:
ER schreef:
Wie gebruikt die vergrendeling eigenlijk allemaal in zijn Porsche? Of ben ik misschien de enige? :roll:

Ik gebruikte hem regelmatig tot die ene keer dat ik ergens iets moest afleveren, deur dichtgedaan en auto achtergelaten met draaiende motor, kon ik er daarna niet meer in!! :shock: :shock:
Gelukkig had ik mijn reservesleutel bij me...

Is mij ook gebeurd ECT, met mijn dochter (van 2....) erin.......

En is dat dan goed afgelopen ?

Dacht EVEN een brief te posten...Heb gelukkig een redelijk slimme dochter, kon ik (in de vrieskou door het dikke glas heen) uitleggen wat te doen.... Zat n.b. ook nog eens in de gordel achterin.... Na het indrukken van werkelijk alle schakelaars die er in een 993 te vinden zijn had ze (10 minuten later) de schakelaar van het linkerraam te pakken...... Stond inmiddels wel enige tijd de oprit van het Postsorteercentrum te blokkeren...... Een leermoment.....

30 jan 2006 21:26
Profiel
PorscheForum Rakker
ex 911 SC '77 & ex 911 3.2 '86
Bericht 
Vieze vuile kl%$zakken. Smerige k :evil: t dieven. Wat een kaffers. Heb er geen woorden voor, dat ze gvd je huis binnenkomen om met geweld je elfje mee te kunnen nemen. Hoop dat de eigenaars er geen blijvende (psychische) schade of zoiets aan overhouden.

30 jan 2006 21:51
Profiel
PorscheForum Rakker
992 Turbo S Coupe
Bericht 
erik_911sc schreef:
Vieze vuile kl%$zakken. Smerige k :evil: t dieven. Wat een kaffers. Heb er geen woorden voor, dat ze gvd je huis binnenkomen om met geweld je elfje mee te kunnen nemen. Hoop dat de eigenaars er geen blijvende (psychische) schade of zoiets aan overhouden.

Misschien is het leuk als wij even peilen wat wij hier een (serieus) passende straf vinden die (in onze rechtstaat) toegepast zou kunnen worden als de Politie de dader(s) van deze lafhartige daad te pakken zou krijgen......

Zeg het maar.....

30 jan 2006 22:08
Profiel
PorscheForum Junkie
Omgeving Leuven
Bericht 
inclusief lijfstraffen ? :)

30 jan 2006 22:09
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
Epicurus schreef:

Misschien is het leuk als wij even peilen wat wij hier een (serieus) passende straf vinden die (in onze rechtstaat) toegepast zou kunnen worden als de Politie de dader(s) van deze lafhartige daad te pakken zou krijgen......

Zeg het maar.....

Je hebt de neiging om hele hoge straffen te wensen, maar feitelijk helpt het geen zak. Lange gevangenisstraf helpt in die zin dat zij die in de bak zitten geen auto kunnen stelen... Nadeel: we hebben niet genoeg cellen, dus dan moeten we weer een ander op straat zetten.

30 jan 2006 22:45
Profiel
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Devils son schreef:
Nadeel: we hebben niet genoeg cellen, dus dan moeten we weer een ander op straat zetten.

Als je een beetje goed kunt stapelen, kan het cel aanbod makkelijk verdubbeld of verdrievoudigd worden. Men zal dan wat aan comfort moeten inleveren, maar daar zie ik niet echt een probleem in :mrgreen:

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

30 jan 2006 22:50
Profiel WWW
Moderator
PF #57
Bericht 
doe wat de engelsen ooit deden, stuur ze naar een ver eiland...

of bouw meer cellen.

net als een verkoper zegt dat hij geen orders meer kan verkopen omdat zijn orderblok vol is... haal dan lekker een nieuw orderblok! :idea:

30 jan 2006 22:51
Profiel
carrera 3.0 1977
Asperen
Bericht 
:lol:

30 jan 2006 22:52
Profiel
Bericht 
Speel in ieder geval niet de held, maar geef ze de sleutels van je Porsche en niet te vergeten jouw stun gun GSMphone.
Nog beter: laat dit altijd in jouw auto achter. De snodaard zal wel in de verleiding komen gebruik te maken van de GSM. Direct uitgeschakeld!!
Dat zal ze leren :P :P :P

Afbeelding

Laatst bijgewerkt door ECT op 30 jan 2006 22:58, in totaal 1 keer bewerkt.

30 jan 2006 22:53
carrera 3.0 1977
Asperen
Bericht 
Heb wel eens ergens gelezen dat een nachtje cel de NL staat € 500,- kost... :? En dat er dan ook nog knuppels zijn waarvan de uitkering doorloopt als ze in de cel zitten... :roll:

30 jan 2006 22:54
Profiel
PorscheForum Rakker
992 Turbo S Coupe
Bericht 
ECT schreef:
Speel in ieder geval niet de held, maar geef ze de sleutels van je Porsche en niet te vergeten jouw stun gun GSMphone.
Dat zal ze leren :P :P

Afbeelding

Leuk ding.....!

30 jan 2006 22:54
Profiel
991.1 gts
tholen
Bericht 
waar zijn die tekoop?

anton964

30 jan 2006 23:03
Profiel
Bericht 
anton964 schreef:
waar zijn die tekoop?

anton964

Alleen in de USA, beste Anton.
Ben je wat van plan???? :lol: :lol:

30 jan 2006 23:07
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
horn schreef:
doe wat de engelsen ooit deden, stuur ze naar een ver eiland...

of bouw meer cellen.

net als een verkoper zegt dat hij geen orders meer kan verkopen omdat zijn orderblok vol is... haal dan lekker een nieuw orderblok! :idea:

Wij hadden ooit dat probleem met de afvalcontainer op de zaak.
We hebben nu hetzelfde formaat van container staan in persuitvoering, kan 6X zoveel in, en kost slecht 3X zo duur :idea:

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

30 jan 2006 23:08
Profiel WWW
Bericht 
GSM stun gun:

http://www.beststungun.com/cell-phone-stun-gun.html

30 jan 2006 23:10
PorscheForum Rakker
992 Turbo S Coupe
Bericht 

Gaat er iemand van het forum nog naar de VS binnenkort ? Zullen wij daar maar een massa-bestelling plaatsen ?

30 jan 2006 23:13
Profiel
Bericht 
Epicurus schreef:
Gaat er iemand van het forum nog naar de VS binnenkort ? Zullen wij daar maar een massa-bestelling plaatsen ?

Pas in de zomervakantie richting California.

30 jan 2006 23:15
Bericht 
Ik heb thuis ook ooit eens aan de verkeerde kant van een pistool gestaan. Je kunt van te voren niet inschatten wat je doet. Ik heb geweigerd mijn autopapieren en sleutels af te geven. daarop kreeg ik een kogel. Iedereen riep achteraf dat ik een sukkel was, ik had ze alles gewoon moeten geven. Nou, je hebt nauwelijks tijd om na te denken. Je handelt impulsief. En ik had zoiets van: nou mooi niet!

Die flapdrol hebben ze te pakken gekregen na aanwijzingen van mij. Kreeg 240 uur alternatieve straf, zijn papa was namelijk héél erg rijk. Heb hem in een gevecht nog z'n wapen afgepakt en daarmee een gat in z'n kop geslagen en toen hij vluchtte nog op hem geschoten. Als je dan hoort wat voor straf hij heeft gekregen, ben je blij dat je dat nog gedaan hebt. Een beetje genoegdoening...

02 feb 2006 12:32
PorscheForum Rakker
964 C2 Coupe 91 zwart BMW 528i 97 Soewart EX 964 C4 Cabrio 91 Nachtblauw
Utrecht
Bericht 
Lydia schreef:
. daarop kreeg ik een kogel.

Heb hem in een gevecht nog z'n wapen afgepakt en daarmee een gat in z'n kop geslagen en toen hij vluchtte nog op hem geschoten...

Ik neem aan dat je niet geraakt bent?
En "ze" hadden toch wel gelijk :) het had n.l. heel anders kunnen aflopen.

....gat in z'n kop geslagen....GEWELDIG :ba: :ba: :ba:

02 feb 2006 12:48
Profiel
Bericht 
Helaas heb ik de kogel wel met mijn hals opgevangen en mijn vader die op bezoek was kreeg een kogel in zijn hoofd. Ik heb de bruine band tai-jiu-jitsu en dat geeft toch onbewust zelfvertrouwen. En ik zat op een schietvereniging. De mazzel die die vent had, was dat er maar 2 kogels in z'n pistool zaten, want ik had niet op z'n benen gericht...

Je hebt als slachtoffer een geweldige nasleep: een compositietekening maken, bewaking thuis (want z'n kornuiten hadden mij bedreigd: ik moest mijn mond houden of ik ging eraan), dan uiteindelijk zijn ze gearresteerd, moet je ze achter een spiegel identificeren en dan wilden de dader mij nog aanklagen omdat ik hem mishandeld had aan zijn hoofd en op hem geschoten! Je gelooft het niet. De recherche vertelde later dat zijn hele appartement vol lag met bebloedde handdoeken. Hij kon met dat gat in z'n hoofd natuurlijk niet naar het ziekenhuis. Ha, net goed! :D

02 feb 2006 12:57
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
:shock: :shock: :shock: Heftig zeg....pfff......Hoop dat zoiets mij nooit overkomt... :roll: Maar wat een optreden van jou! Bewonderenswaardig hoor.

02 feb 2006 13:17
Profiel
PorscheForum Rakker
964 C2 Coupe 91 zwart BMW 528i 97 Soewart EX 964 C4 Cabrio 91 Nachtblauw
Utrecht
Bericht 
Lydia schreef:
Helaas heb ik de kogel wel met mijn hals opgevangen en mijn vader die op bezoek was kreeg een kogel in zijn hoofd.

Hoop dat het uiteindelijk minder erg was dat het nu klinkt. Ik bedoel een kogel in het hoofd......kan me daar niet veel goeds bij voorstellen.

Lydia schreef:
dan wilden de dader mij nog aanklagen omdat ik hem mishandeld had aan zijn hoofd en op hem geschoten! Je gelooft het niet.

Geloof het wel, helaas, het is te vaak de "omgekeerde wereld" in dit kikkerlandje. Begrijp me niet verkeerd hoor, ben verder nog steeds blij om in NL te wonen.

02 feb 2006 13:26
Profiel
Bericht 
We hebben gewoon geluk gehad: bij mijn vader was de kogel uit z'n hoofd gehaald en bij mij heeft hij geen permanente schade aangericht. Geestelijk en emotioneel heeft het een grote inpact; er bekruipt je een gevoel van algehele onveiligheid, zeker omdat het in je eigen huis is gebeurd. Dit is niet de manier om de voorpagina van de krant te halen!

Maar goed: moraal van het verhaal:
Je kunt van alles bedenken en verzinnen wat jíj zou doen in zo'n situatie, uiteindelijk weet je niet hoe je reageert. Je kunt je hele huis vol stoppen met wapens en rolluiken op je ramen en deuren zetten, je kunt je hier niet tegen wapenen. Eén mazzel heb ik: de kans dat je dit overkomt is relatief klein, maar dat je het twéé keer overkomt is nog kleiner! :D
(altijd de positieve kant blijven zien, toch?).

02 feb 2006 14:22
PorscheForum Rakker
997S
Belgische kust
Bericht 
Klinkt bijna als het scenario van een Amerikaanse film : stoere en koele/coole heldin buigt niet voor snoodaard en troeft hem droog af...

Wist niet dat er in het echt zo'n vrouwen bestonden. Respect :shock:

02 feb 2006 14:29
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 139 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende