Kijk zo is het maar net, ik zal me ook ff in de discussie mengen
356: Toen wisten ze niet hoe auto's moesten zijn, dus tobben met zo'n oud ding, hoog 2cv gehalte, op de klapraampjes na.
914: Ook al behelpen met zo'n jaren 60 VW busjes blok, sportwagen voor de hippies.
924: Foute dames auto met een audi blokkie erin, Opel Kadett killer van de jaren '70.
944: Geprobeerd om de 924 te verbeteren, is helaas nooit gelukt, wat een vierkant gedrocht, gaat altijd dwars de bocht door, antwoord van Porsche op de Opel Manta.
968: Bij gebrek aan fantasie, hebben ze deze gemaakt, gaan snel in een donut over ipv, rechtuit.
912: Man tobben zeg, wat een oudbollige kar
Early 911: Onbestuurbare listige bakken.
3,2: Geen gezicht die harmonicabumpers, John Woodhouse look
928: Mercedes S met twee deuren, goed voor de aandelen Shell, auto voor operette zangers.
959: Misser pur sang, oliesjeiks speeltje, is nooit meer goed gekomen met dat model.
964: Plastic en nog is plastic op een oude altijd olielekkende misser
993: Tja wat een rammelbakken zeg, doet de sportwagenliefhebber in de
jaren 90 terugzetten naar de jaren 70 voor veel geld, doet weer veel Kever gevoel losmaken als je achter het stuur zit.
996 /1: Misser van de vorige eeuw op sportwagengebied, BMW look alike in een plastic jasje, emotieloze auto.
996 /2: Na de koplampen en motorupdate, nog niet goed gekomen, dat volkstammen die bak kochten had te maken met de opmars van de wiettelers, beetje 996 lekt net zoveel olie als "de Exxon Valdez" deed.
997: Speciaal gemaakt voor patsers met zonnebrillen in hun geblondeerde haar, hoog Impreza gehalte.
Boxster: Kappersauto, en voor lilliputters.
Cayman: Gretig aftrek bij de arme sportwagenliefhebbers, "Ich bin Schnappie" is hun lijflied.
Carrera GT: Voor de opperpatser en speeltje voor hun geblondeerde vriendinnetjes, verder te breed, te pats, te duur, te stil, en breekt te snel doormidden.
Cayenne: Is ontwikkeld in opdracht van Connexion (NL) en De Lijn (B)., vind gretig aftrek bij de Kip caravan eigenaars, Greenpeace killer.
Porsche Turbo: Voor de testoseronloze man, de Lollo Ferrari onder de Porsches.
Porsche Targa: voor dove toupetdragers welke een cabrio niet kunnen betalen, altijd herrie boven de 20 km per uur.
Porsche cabrio: voor de "kijk mij zitten" man, dezelfde rijder rijd in het donker met zijn (zie mij) binnenverlichting aan.
RUF: voor "aspirant" tobbers...........denken er te zijn, dus niet, leuk voor recht uit, meer niet, staat niet eens Porsche achterop, Ruf is synoniem voor Halfords.
Zo genoeg kritiek geleverd voor de komende 100 jaar, nu weer lekker jippie over ons gekoesterde merkie.
John.
Zeer zeer zeer tevreden en nog steeds verliefd op zijn Carrera 996 4s.