Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 30 nov 2024 0:51

Antwoord op onderwerp  [ 90 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ze kunnen het niet laten...zucht 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
911 964 c2
munnekeburen
Bericht 
Wow :shock: ,,,,,,als ik dit zo lees en ik denk dat als een buiten staander dit zo leest,,,, nou dan zal die zeggen:Porsche gekken,die zijn allemaal jaloers op elkaar..De een heeft een nog mooiere auto dan de ander en zitten vervolgens op elkaars auto's af te geven,,,,,,Pfffff stelletje idi%^ten met elkaar :roll:

leven en laten leven????toch???? :wink:

een ieder is gek met z'n eigen bakkie(ik wel 8) )..

Willem.

31 jan 2006 22:49
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
willem.964.c2 schreef:
en zitten vervolgens op elkaars auto's af te geven

Volgens mij zijn er maar weinigen die dat echt doen...

31 jan 2006 23:20
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
Ik heb heel bewust gekozen voor mijn "schlemieltje".
Voor de prijs had ik ook een hele mooie 993 kunnen kopen.
Ik rij er bijna elke dag in (op 15 maanden nu al >40.000km) en altijd met heel veel plezier.
En ik vind em nog altijd supersupermooi.

Ter illustratie nog een foto van 2 "schlemieltjes":

Afbeelding

en als iemand mijn auto niet mooi vindt heeft dat uiteraard geen invloed op hoe ik mijn eigen auto vind, het heeft wel enige invloed op hoe ik denk over die bepaalde persoon :mrgreen:

Laatst bijgewerkt door Sjonnie op 01 feb 2006 0:06, in totaal 1 keer bewerkt.

31 jan 2006 23:59
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
991.2 GT3, 964 Carrera 2 en 911 3.0 SC
Bericht 
Toch leuk draadje om te lezen.......
:wink:

01 feb 2006 0:01
Profiel
PorscheForum Rakker
love is in the (h)air!
Belgie
Bericht 
Of hoe je in 1.2.3 3paginas vol jippie :roll:

01 feb 2006 1:01
Profiel
997 4S Cabrio ex. 993 4S, ex. 964 C4, ex. 968
Nederland
Bericht 
Heb het draadje wel gelezen, maar wat is nu precies het probleem?

Doe mij maar een 993, 996 of 997 (erbij) :wink: en als het kan een 4S en in het rood :lol:

01 feb 2006 1:24
Profiel
Panamera Turbo
Rotterdam
Bericht 
Jan A. (964 C4) schreef:
Doe mij maar een 993, 996 of 997 (erbij) :wink: en als het kan een 4S en in het rood :lol:

Wordt je nou niet een beetje te gulzig Jan? :wink:

01 feb 2006 1:33
Profiel WWW
997 4S Cabrio ex. 993 4S, ex. 964 C4, ex. 968
Nederland
Bericht 
Verslaving Rob, verslaving. En volgens mij heb jij net zoveel Porsches als ik!

01 feb 2006 1:37
Profiel
PorscheForum Junkie
Nu even niet ...
amersfoort
Bericht 
Tja, het is me inderdaad nogal een discussie geworden. Had ik dan maar niet moeten reageren? Hm, dat vind ik wel iets te makkelijk. Dat geldt des te meer nu er op dit forum over het algemeen kritisch maar met respect over elkaars Porsche wordt geschreven. Jammer is wel dat P-gek zich (in dit topic) niet meer heeft laten horen.

p.s.: Epicurus, dank voor de bezorgdheid om mijn bloeddruk ... :wink: Weer een prachtig voorbeeld hoe de PF-ers voor elkaar zorgen!

01 feb 2006 10:35
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
adu schreef:
Voor de liefhebbers, cadeautje:

Afbeelding

Eerlijkheid dient mij te zeggen dat ik de kleur in combinatie met de velgen erg mooi vindt....om een en ander weer in het juiste perspectief te zetten in dit topic :wink:

@Adu

De reden dat ik even niet reageerde was omdat de gemoederen een beetje oververhit raakte....had ik nl.niet verwacht.
Sommige dingen kan je ook beter zeggen dan schrijven om misverstanden te voorkomen.

01 feb 2006 11:03
Profiel
Westervoort
Bericht 
Goed, dat je zo reageert Porsche-gek... :wink:

En , je kunt hier gerust je mening zeggen hoor...tis meer de manier waarop. De auto die iemand afbrandt , is nl weer de droom van een ander....

Geef je mening, zonder een ander onder de grond te stoppen, en 't blijft hier automatisch gezelliger... 8)

01 feb 2006 11:14
Profiel
Bericht 
@Porschegek

Je hebt hier de vrijheid om je eigen mening te ventileren, echter "c'est le ton qui fait la musique". :wink:
M.a.w. de manier hoe je het hier brengt daar trap je bij sommigen, die een 996 juist wel mooi vinden (ieder zijn smaak), op hun ziel. :cry: :cry:

Vandaar de felle reacties. Je kunt inderdaad dit veel beter mondeling bespreken dan via het forum. Niemand heeft zo een idee of je het nou sarcastisch bedoelt of niet.

01 feb 2006 11:30
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
Jurgen schreef:
En , je kunt hier gerust je mening zeggen hoor...tis meer de manier waarop. De auto die iemand afbrandt , is nl weer de droom van een ander....Geef je mening, zonder een ander onder de grond te stoppen, en 't blijft hier automatisch gezelliger... 8)

Kijk zo is het maar net, ik zal me ook ff in de discussie mengen :lol:

356: Toen wisten ze niet hoe auto's moesten zijn, dus tobben met zo'n oud ding, hoog 2cv gehalte, op de klapraampjes na.

914: Ook al behelpen met zo'n jaren 60 VW busjes blok, sportwagen voor de hippies.

924: Foute dames auto met een audi blokkie erin, Opel Kadett killer van de jaren '70.

944: Geprobeerd om de 924 te verbeteren, is helaas nooit gelukt, wat een vierkant gedrocht, gaat altijd dwars de bocht door, antwoord van Porsche op de Opel Manta.

968: Bij gebrek aan fantasie, hebben ze deze gemaakt, gaan snel in een donut over ipv, rechtuit.

912: Man tobben zeg, wat een oudbollige kar

Early 911: Onbestuurbare listige bakken.

3,2: Geen gezicht die harmonicabumpers, John Woodhouse look

928: Mercedes S met twee deuren, goed voor de aandelen Shell, auto voor operette zangers.

959: Misser pur sang, oliesjeiks speeltje, is nooit meer goed gekomen met dat model.

964: Plastic en nog is plastic op een oude altijd olielekkende misser

993: Tja wat een rammelbakken zeg, doet de sportwagenliefhebber in de
jaren 90 terugzetten naar de jaren 70 voor veel geld, doet weer veel Kever gevoel losmaken als je achter het stuur zit.

996 /1: Misser van de vorige eeuw op sportwagengebied, BMW look alike in een plastic jasje, emotieloze auto.

996 /2: Na de koplampen en motorupdate, nog niet goed gekomen, dat volkstammen die bak kochten had te maken met de opmars van de wiettelers, beetje 996 lekt net zoveel olie als "de Exxon Valdez" deed.

997: Speciaal gemaakt voor patsers met zonnebrillen in hun geblondeerde haar, hoog Impreza gehalte.

Boxster: Kappersauto, en voor lilliputters.

Cayman: Gretig aftrek bij de arme sportwagenliefhebbers, "Ich bin Schnappie" is hun lijflied.

Carrera GT: Voor de opperpatser en speeltje voor hun geblondeerde vriendinnetjes, verder te breed, te pats, te duur, te stil, en breekt te snel doormidden.

Cayenne: Is ontwikkeld in opdracht van Connexion (NL) en De Lijn (B)., vind gretig aftrek bij de Kip caravan eigenaars, Greenpeace killer.

Porsche Turbo: Voor de testoseronloze man, de Lollo Ferrari onder de Porsches.

Porsche Targa: voor dove toupetdragers welke een cabrio niet kunnen betalen, altijd herrie boven de 20 km per uur.

Porsche cabrio: voor de "kijk mij zitten" man, dezelfde rijder rijd in het donker met zijn (zie mij) binnenverlichting aan.

RUF: voor "aspirant" tobbers...........denken er te zijn, dus niet, leuk voor recht uit, meer niet, staat niet eens Porsche achterop, Ruf is synoniem voor Halfords.

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Zo genoeg kritiek geleverd voor de komende 100 jaar, nu weer lekker jippie over ons gekoesterde merkie.

John.

Zeer zeer zeer tevreden en nog steeds verliefd op zijn Carrera 996 4s.

Laatst bijgewerkt door John op 01 feb 2006 12:50, in totaal 1 keer bewerkt.

01 feb 2006 12:07
Profiel
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxster
ex RS4
Bericht 
adu schreef:
Voor de liefhebbers, cadeautje:

Afbeelding

Owowow, hier zou ik mijn 993-tje zonder meer voor wegdoen. In a heartbeat :!:
nog wel even bedenken hoe ik dat thuis ga uitleggen

01 feb 2006 12:10
Profiel WWW
Westervoort
Bericht 
ECT schreef:
Niemand heeft zo een idee of je het nou sarcastisch bedoelt of niet.

Je ziet nog wel eens ; "kommaarkommaar :twisted: " oid achter een stelling , waarmee je aangeeft iets met opzet ongenuanceerd neer te zetten om reacties te ontlokken....

..tis maar een vb natuurlijk :wink:

01 feb 2006 12:12
Profiel
Westervoort
Bericht 
John4S schreef:
Kijk zo is het maar net, ik zal me ook ff in de discussie mengen :lol

RUF: voor "aspirant" tobbers...........denken er te zijn, dus niet, leuk voor recht uit, meer niet, staat niet eens Porsche achterop, Ruf is synoniem voor Halfords.

Een geintje is leuk Sjonnie :cheesy: , maar hier is 't laatste woord nog niet over gezegd... :rambo: :bball:

:wink: :wink:

01 feb 2006 12:20
Profiel
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
@ John4S : :thumleft: :cheers: :cheesy: :res:

Laatste update 22/10/2013

01 feb 2006 12:43
Profiel WWW Facebook 
1973 911 2.4T & 1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)
Melbourne
Bericht 
@ John4S: Je bent de 928 vergeten, of is die zonder kritiek...? :wink: :twisted:

01 feb 2006 12:45
Profiel WWW
Fifties Café Racer a.k.a. Black Betty
Vinkeveen
Bericht 
Zie volgende reactie.... :wink:

Laatst bijgewerkt door Black Betty op 01 feb 2006 12:49, in totaal 1 keer bewerkt.

01 feb 2006 12:47
Profiel
Fifties Café Racer a.k.a. Black Betty
Vinkeveen
Bericht 
Jurgen schreef:
John4S schreef:
Kijk zo is het maar net, ik zal me ook ff in de discussie mengen :lol

Een geintje is leuk Sjonnie :cheesy: , maar hier is 't laatste woord nog niet over gezegd... :rambo: :bball:

:wink: :wink:

Ha...

En natuurlijk is er meteen een reactie van een 'Rufter'...

:lol: :lol: :wink:

01 feb 2006 12:48
Profiel
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
patrick911 schreef:
@ John4S: Je bent de 928 vergeten, of is die zonder kritiek...? :wink: :twisted:

sorry..........staat erbij :lol: :lol: :lol:

01 feb 2006 12:51
Profiel
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Ga John4S hier niet helemaal Quoten, maar volgens mij word het tijd voor een Ferrari :twisted: Wat een k*tbakken allemaal. :lol: :lol:

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

01 feb 2006 13:18
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
1971 911 S
Antwerpen
Bericht 
ppp 356 schreef:
tijd voor een Ferrari :twisted: Wat een k*tbakken allemaal. :lol: :lol:

Dit is toch wel echt respectloos :!: Mijn moeder reed jaren met een fiat 500. Je weet niet eens half hoe hard je mij hiermee persoonlijk raakt :!:

:wink:

Aan alle andere Adu's die hier reageerden : rustig aan jongens, geen reden tot paniek wanneer er iemand jullie auto niet helemaal top vindt.

01 feb 2006 13:26
Profiel
Carrera 3.2, 996 Cabrio, 991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
Bericht 
ppp 356 schreef:
Ga John4S hier niet helemaal Quoten, maar volgens mij word het tijd voor een Ferrari :twisted: Wat een k*tbakken allemaal. :lol: :lol:

TE KOOP
Oude witte k#tbak met trekzak-bumpers, voor de rest geheel uitgevoerd in de orginele John Woodhouse look. Inruil Ferrari bespreekbaar. :lol:

01 feb 2006 13:27
Profiel WWW Facebook 
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxster
ex RS4
Bericht 
@Marco Heb een Ferrari schaal 1:18 om in te ruilen, maar dan wil ik wel geld toe :wink:

01 feb 2006 13:30
Profiel WWW
Antwoord op onderwerp   [ 90 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende