Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 05 apr 2025 9:05

Antwoord op onderwerp  [ 139 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Porsche weg na overval . . . . het zal je maar gebeuren! 
Auteur Bericht
Bericht 
Dank je. Pfff...word er verlegen van, krijg nu toch wel rode wangetjes hoor! Ik voel dat eigenlijk helemaal niet zo. Ik was gewoon boos omdat-ie mijn autootje wilde meenemen zonder af te rekenen. :D

02 feb 2006 14:48
PorscheForum Rakker
Bericht 
Wat een verhaal Lydia. Het meest ongelofelijke vind ik dat iemand die 2 mensen neerschiet er met een taakstraf vanaf komt. Het feit dat zijn papa veel geld had heeft daar niets mee te maken (hoogstens een goeie advocaat gehad).
Dat lijkt niet de omgekeerde wereld, dat is de omgekeerde wereld.
En versta me niet verkeerd, ik word het steeds meer en meer beu hier in dit landje, en dan hebben ze mij nog niet echt te grazen genomen. Voor dat gebeurt hoop ik hier weg te zijn.

02 feb 2006 14:56
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Sjonnie, ik weet niet waar je naartoe gaat, maar op gebied van recht en politie, is het hier in België niet veel beter :roll:

Vorige week is er ingebroken in een pand bij ons op het industrieterrein. Het bedrijf was uitgerust met een alarm met meldkamer. Onmiddelijk word de eigenaar en de politie verwittigd. De eigenaar lag vast te slapen, en woont 20km van de zaak.

Wie denk je dat eerst op de plaats delict was :?:

Juist, de eigenaar. De politie ariveerde ruim 10 minuten nadien. Kwestie van zeker te zijn van niet met de daders geconfronteerd te worden. :evil: :evil:

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

02 feb 2006 15:10
Profiel WWW
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Ook hier is de emancipatie doorgedrongen :roll: :wink: :lol:

Afbeelding

Laatste update 22/10/2013

02 feb 2006 15:12
Profiel WWW Facebook 
Bericht 
Tja, doe er wel heel luchtig over, maar ik was natuurlijk niet boos vanwege die auto. Ik was woedend op die vent, schiet zomaar m'n vader door z'n hoofd; je wilt niet dat ik je vertel hoe dat er uit ziet. Hij heeft gewoon gericht geschoten om te liquideren, ook bij mij, het doet zelfs pijn zo'n kogel die je lichaam binnen dringt. Echt scrupeloos. Dan geloof je toch niet dat er zo'n straf wordt gegeven. Zijn handlangers hadden al eens iemand op hun geweten en die gingen 5 jaar achter die dikke deur. Dat zijn vader rijk was heeft hem niet vrijgekocht, maar zijn (dure) advocaat gaf aan dat hij niet kon leven in de schaduw van zijn vader! Ja, dat bekende verhaal met dat driewielertje...je kent het wel. Een half jaar later heeft hij weer een overval gepleegd en is toen voor een half jaar de bak in gegaan. Ook niet veel. Er lag een S&W 9 mm in huis, maar daar kon ik op dat moment niet bij en ik weet ook niet of je die wel zou gebruiken. Daar zijn we dan misschien toch te "netjes" voor...

02 feb 2006 15:28
PorscheForum Junkie
Nu even niet ...
amersfoort
Bericht 
Jeetje Lydia .... ik heb er geen woorden voor :shock: Vindt het ongelovelijk goed :thumleft: (maar ook wel erg onvoorzichtig) wat je hebt gedaan! Hopelijk word je nooit meer met een dergelijke situatie geconfronteerd.

02 feb 2006 15:35
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
ppp 356 schreef:
Sjonnie, ik weet niet waar je naartoe gaat, maar op gebied van recht en politie, is het hier in België niet veel beter :roll:

Vorige week is er ingebroken in een pand bij ons op het industrieterrein. Het bedrijf was uitgerust met een alarm met meldkamer. Onmiddelijk word de eigenaar en de politie verwittigd. De eigenaar lag vast te slapen, en woont 20km van de zaak.
Wie denk je dat eerst op de plaats delict was :?:
Juist, de eigenaar. De politie ariveerde ruim 10 minuten nadien. Kwestie van zeker te zijn van niet met de daders geconfronteerd te worden. :evil: :evil:

In elke flikkenkorps zitten wel angsthazen. Wat dat betreft lijken het net mensen. Ze zouden meer "Lydia's" in dienst moeten nemen. Die slaat er tenminste nog een gaatje in (voor zover dat er nog niet in zat natuurlijk).
Maar als je voor een gewapende overval met 2 neergeschoten mensen slechts 6 weken "papiertjes langs de straat moet gaan oprapen", dan is er iets mis met het systeem, en dat is veel erger.
Okee, okee, ik wil het niet onderschatten, die papiertjes oprapen...:mrgreen:, maar toch niet in verhouding met het vergrijp.

02 feb 2006 16:24
Profiel WWW
Bericht 
Ze doen hier al moeilijk als je jezelf wilt beschermen met pepperspray of een stungun. Die rare Donner ziet dit als verboden wapenbezit met als gevolg dat je de bak indraait, maar een crimineel met een Glock, Smith & Wesson of een Magnum die even iemand neerknalt krijgt een taakstraf. Het is hier idd. de omgekeerde wereld. Er is een duidelijke agressie voelbaar in het openbaar en vooral in het verkeer. Ik zou daarom ook graag mijn biezen pakken.

02 feb 2006 18:29
PorscheForum Rakker
992 Turbo S Coupe
Bericht 
ECT schreef:
Ze doen hier al moeilijk als je jezelf wilt beschermen met pepperspray of een stungun. Die rare Donner ziet dit als verboden wapenbezit met als gevolg dat je de bak indraait, maar een crimineel met een Glock, Smith & Wesson of een Magnum die even iemand neerknalt krijgt een taakstraf. Het is hier idd. de omgekeerde wereld. Er is een duidelijke agressie voelbaar in het openbaar en vooral in het verkeer. Ik zou daarom ook graag mijn biezen pakken.

Emigratiecijfers liegen er (vooral na de moord op van Gogh) niet om.....
Op historisch hoogtepunt heb ik begrepen....

Wat let ons hè ? Of valt het toch wel mee hier.....?

02 feb 2006 18:32
Profiel
Bericht 
Epicurus schreef:
ECT schreef:

Wat dacht je van: we hebben hier een eigen praktijk, werk, een gezin en kinderen die hier naar school gaan. Als ik single was, had ik allang mijn biezen gepakt en elders mijn toekomst opgebouwd met mijn P 993, etc. :mrgreen: :mrgreen:

02 feb 2006 18:44
Cayenne Turbo S Hybrid & Boxster S (987)
Rotterdam
Bericht 
ECT schreef:
Wat dacht je van: we hebben hier een eigen praktijk, werk, een gezin en kinderen die hier naar school gaan.
Als ik single was, had ik allang mijn biezen gepakt en elders mijn toekomst opgebouwd met mijn P 993, etc. :mrgreen: :mrgreen:

Ach, als het elders allemaal zoveel beter is, dan geldt dit toch ook voor je opsomming......(werk, school.....)...., toch ???
Gaan zou ik zeggen dus.......je leeft maar één keer!!!
Dat je niet meer single bent is geen excuus!
Kinderen passen zich heel snel aan en als het daar allemaal zoveel beter is.........jij wilt toch ook het beste voor je kinderen..... :wink:

Laat nog wel even weten waar je naar toe gaat/bent gegaan, want dan weet ik tenminste ook waar het allemaal zoveel beter is dan in Nederland......
Ik zou op dit moment geen land weten, waar het nog veel beter gaat dan in Nederland!

Volgens mij zouden wij gewoon eens wat minder moeten klagen!

Laatst bijgewerkt door Rob Herfst op 07 apr 2006 13:45, in totaal 1 keer bewerkt.

02 feb 2006 19:54
Profiel WWW
Moderator
PF #57
Bericht 
Rob Herfst schreef:
Volgens mij zouden wij gewoon eens wat minder moeten klagen!

Dan zou het hier wel erg rustig worden... :twisted:

Maar ik kan me erg vinden in jouw advies.

02 feb 2006 20:19
Profiel
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Rob Herfst schreef:
Ik zou op dit moment geen land weten, waar het nog veel beter gaat dan in Nederland!

Niet dat ik België beter of slechter vind dan Nederland, maar ik denk dat er meer Nederlanders naar België komen, dan Belgen naar Nederland.
Dus zal er toch wel iets beter zijn :wink: niet dat ik er iets van merk hoor :roll:

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

02 feb 2006 21:01
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
992 Turbo S Coupe
Bericht 
ECT schreef:
Epicurus schreef:
ECT schreef:

Wat dacht je van: we hebben hier een eigen praktijk, werk, een gezin en kinderen die hier naar school gaan. Als ik single was, had ik allang mijn biezen gepakt en elders mijn toekomst opgebouwd met mijn P 993, etc. :mrgreen: :mrgreen:

Alleen jij en je 993 ? Wat voor praktijk ECT ? R.

02 feb 2006 21:13
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
Ik heb 28 jaar in Belgie gewoond en woon nu 23 jaar in Olland. Mijn werk is hoofdzakelijk in Olland, maar 2x per week werk ik in Belgie.
Ik weet dus vrij goed wat de verschillen zijn.
Sommige dingen zijn in Belgie beter, sommige in Olland, da's logisch.
Je moet zelf kijken waar je prioriteiten liggen.
De kans is zeer groot dat wij over 10j terug naar Belgie gaan.

02 feb 2006 21:18
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
ex-911 3.2 '86, ex-TT quattro 260pk, nu saab 9-5 aero 250pk
Bericht 
ppp 356 schreef:
Dus zal er toch wel iets beter zijn :wink: niet dat ik er iets van merk hoor :roll:

patatten en bierkes :!: :D :wink: :!:

02 feb 2006 21:28
Profiel
PorscheForum Rakker
Boxster.996 cabrio
Lelystad
Bericht Fondsje oprichten?
Is het misschien een idee om een fondsje op te richten onder de Porsche rijders.
Zodat we de gedupeerden financiel kunnen ondersteunen en zo de daders zeer snel te pakken kunnen nemen, en dan eventueel over te dragen aan de politie.
Laat deze hufters weten dat er met Porscherijders niet valt te spotten.
En als je een Porsche wilt rijden dan moet je maar gewoon aan het werk gaan.
Groeten,

Peter Boxster

02 feb 2006 21:38
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
992 Turbo S Coupe
Bericht Re: Fondsje oprichten?
Peter, Boxster schreef:
Is het misschien een idee om een fondsje op te richten onder de Porsche rijders.
Zodat we de gedupeerden financiel kunnen ondersteunen en zo de daders zeer snel te pakken kunnen nemen, en dan eventueel over te dragen aan de politie.
Laat deze hufters weten dat er met Porscherijders niet valt te spotten.
En als je een Porsche wilt rijden dan moet je maar gewoon aan het werk gaan.
Groeten,

Peter Boxster

Of een legertje.... Eendracht maakt Macht.....

02 feb 2006 21:50
Profiel
Kozijnenboer
Berkelland (Achterhoek) PF #345
Bericht 
Lydia schreef:
. Hij heeft gewoon gericht geschoten om te liquideren, ook bij mij, het doet zelfs pijn zo'n kogel die je lichaam binnen dringt. ...

.......... :shock: :shock: :shock:

Wat een verhaal,echt verschrikkelijk.

Gelukkig kunnen jij en je vader het navertellen. Hoop nooit zoiets te beleven.

02 feb 2006 22:14
Profiel WWW
981 Boxster GTS
Bericht 
Tjesus, niet te geloven wat ik lees.

Misschien een onbezonnen maar begrijpelijke actie van lydia, maar evengoed :res: :res: :res:

Ik weet niet hoe ik zou reageren, maar mijn P ('s) is niet uit de lucht komen vallen en dat zo'n eikel deze zonder slag of stoot mee zou kunnen nemen . . . . .

Ik hoop iig niet deze beslissing te hoeven maken.

Mijn schoonvader is voor 9 weken naar Nieuw Zeeland, en gezien zijn berichtgevingen en reacties tot op heden denk ik dat er een grote kans is dat hij permanent teruggaat als hij van zijn vakantie weer in Nederland is.
Ook hij, gepensioneerd, heeft zijn buik meer dan vol van de hopeloze richting die Nederland is ingeslagen.

En ik . . . . mischien te behoudend, maar ik blijf nog ff

En lydia, ik denk dat jij maar tot onze forum heldin moet worden uitgeroepen.
Bij deze de 1e stem voor :!:

02 feb 2006 23:37
Profiel
PorscheForum Rakker
ex 911 SC '77 & ex 911 3.2 '86
Bericht 
Tsjees wat een verhaal Lydia... :shock:

03 feb 2006 9:26
Profiel
Bericht 
Jongens! Dit was nu ook weer niet helemaal de bedoeling. Ik wilde alleen maar aangeven dat het zo makkelijk is om te zeggen dat je van te voren wel weet wat je gaat doen, maar dat dat eigenlijk niet zo is. NMee, natuurlijk niet slim om achter een vent met een wapen aan te rennen en in een gevecht dat wapen af te pakken en op z'n knar te slaan. Stom en levensgevaarlijk. Maar tijd om te denken heb je niet. Je reageert gewoon, maar daarom ben ik nog geen held, hóór!

Waar wel wat in zit: ik vind inderdaad ook dat we niet meer alles over ons hen moeten laten komen. We moeten inderdaad een vuist maken, want van de regering hoeven we geen hulp te verwachten. Die vinden het al zielig en onmenselijk als er 2 misdadigers in één cel moeten!!!

07 feb 2006 11:48
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616
Uden
Bericht 
Lydia schreef:
Eén mazzel heb ik: de kans dat je dit overkomt is relatief klein, maar dat je het twéé keer overkomt is nog kleiner! :D

Broer van mijn vrouw, 2x overvallen op kantoor met een pistool op zijn hoofd

07 feb 2006 12:46
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
Lydia schreef:
Eén mazzel heb ik: de kans dat je dit overkomt is relatief klein, maar dat je het twéé keer overkomt is nog kleiner! :D

Houdt een overvaller dan rekening met het verleden van zijn/haar slachtoffer :?: :wink:

07 feb 2006 14:22
Profiel
Moderator
911 Carrera S
Bericht 
Lydia schreef:
.. en dan wilde de dader mij nog aanklagen omdat ik hem mishandeld had aan zijn hoofd en op hem geschoten!

... volgende keer niet op z'n hoofd slaan, maar erop richten :!:

:arrow: recht wat krom is :roll: natuurlijk mogen we niet voor eigen rechter spelen, maar het mag ons (en niemand anders) er niet van weerhouden om in te grijpen, om onszelf en anderen te verdedigen.

Maatje van me sloeg eens een tasjesdief een gebroken neus ... mooi dat hij ineens dader was ... voorkomen en betalen :evil:

07 feb 2006 14:37
Profiel WWW Facebook 
Antwoord op onderwerp   [ 139 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende