Auteur |
Bericht |
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Je moet wel gek zijn om zoiets over te nemen, als er geen vooruitzichten zijn op beter
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
04 feb 2006 0:44 |
|
|
Marcel
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616Uden
|
geloof er geen snars van. Niks verdienen vlug iets anders gaan doen, maar de 2% zal wel na aftrek van auto, vakantie, wekelijkse spaarkas etc zijn . Dan doe je het nog niet zo gek.
ben wat dat betreft met Paul. Meestal is het simpel. Hard werken -->? redelijk verdienen, niks doen --> zeveren, heel hard werken, je nek uitsteken --> lang wachten maar als je het geloofd, eens komt de boot, maar dan is het wel verdiend.
_________________________________________ Yesterday is history, Tomorrow a mystery,Today is a present
|
04 feb 2006 3:18 |
|
|
plh
Voorlopig niet !Friesland
|
Het is in onze branche dus van belang "het schip zeer behoedzaam te besturen" en proberen branchegenoten over te nemen dmv een zorgvuldig opgebouwd vermogen. Let wel: 2% van 50 miljoen omzet of 2% van 150 miljoen omzet maakt in Euri's wel een verschil . . .
Ik ga zometeen weer . . . , met plezier !!
Wat mij betreft: topic sluiten ! Je gelooft het of je gelooft het niet, in beide gevallen even goede vrienden !!
_________________________________________ Steel niet !, onze overheid duldt géén concurrentie !
|
04 feb 2006 9:25 |
|
|
Rob Herfst
Panamera TurboRotterdam
|
Let wel: 0% van 50 miljoen omzet of 0% van 150 miljoen omzet maakt in Euri's geen verschil . . .
|
04 feb 2006 12:06 |
|
|
ome piet
993 C2Svechtdal
|
Niet gehinderd door kennis van zaken lees ik hier
Toevallig gisteren in een vakblad voor de Autobranche gelezen..
Dealers 2005,onder de 1%rendementbron Automotive...
_________________________________________ t beste maar weer...
|
04 feb 2006 12:35 |
|
|
plh
Voorlopig niet !Friesland
|
@ Rob Herfst: Zelfs in Friesland snappen we dat . . . . .
(En nu hou ík er ECHT over op !)
_________________________________________ Steel niet !, onze overheid duldt géén concurrentie !
|
04 feb 2006 12:39 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Ik heb het al gezegd, jullie hebben me al zover gekregen dat ik het geloof Nu moet ik het enkel nog begrijpen
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
04 feb 2006 13:15 |
|
|
porscheaddict
|
mijn idee, topic sluiten!
_________________________________________ 964 c2
|
04 feb 2006 15:36 |
|
|
ome piet
993 C2Svechtdal
|
Niet interessant niet lezen lijkt me dan
_________________________________________ t beste maar weer...
|
04 feb 2006 16:25 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Als jullie niet meer reageren, verdwijnt 't topic vanzelf...
|
04 feb 2006 19:04 |
|
|
Rob Herfst
Panamera TurboRotterdam
|
Paul, ook ik begin het zo langzamerhand wel te geloven, maar begrijpen zeker niet!
Als ik een dergelijk rendement zou scoren, dan ging vandaag nog de tent op slot!
Ik vind werken echt leuk, maar dan niet tegen 0% rendement!
Misschien dat één van de heren autoverkopers mij dan kan proberen uit te leggen, waarom er dan toch nog een Porsche Centrum Gelderland wordt geopend??
Bij deze rendementen, kan zo'n inverstering toch bijna nooit worden terug verdiend?
Daarnaast vraag ik mij dan echt af wat Eric Hendriks (Carreric) bezielt om zijn toko te stoppen om in dit project te stappen!
Ik begrijp dat ieder antwoord speculatief zal zijn, maar helpt mij misschien het (beter) te begrijpen!
Dit topic hoeft dus (nog!) niet op slot, wat mij betreft!!!!
@ Henk: goed je weer te "zien"!
|
04 feb 2006 20:32 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Of je gedachten kunt lezen Rob ; ook ik vroeg mezelf al af, dit lezend, waarom een goede specialist zo'n stap dan wilde zetten. Weet wel, dat specialisten het niet bepaald makkelijk gemaakt worden door Porsche ; om een goede service te kunnen (blijven) leveren, zijn ze eigenlijk verplicht TE dure aanpassingen te doen om de nieuwe typen te onderhouden, waarvoor ze dan weer te klein zijn.
En henk...idd goed te zien, dat je hier nog bent, was te lang geleden!!
|
04 feb 2006 20:43 |
|
|
porscheaddict
|
op de duurdere merken( porsche, bentley, lamborghini, spyker) zit een grotere marge dan een volkswagen, opel of suzuki.
met deze dealers gaat het in het algemeen wel goed, zij merken er ook niet veel van als het wat minder gaat met de economie.
mensen die het breed hebben blijven het in het algemeen toch wel goed hebben en blijven dus kopen!
_________________________________________ 964 c2
|
04 feb 2006 22:23 |
|
|
Henk
PF # 136
|
Rob , Jurgen
_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
|
04 feb 2006 23:10 |
|
|
TurboBjorn
Maasmechelen
|
Niet waar. In € wel, in % niet. En aangezien rendementen worden berekend op basis van de investering die je doet, zijn die procenten toch wel belangrijk...
|
13 apr 2007 22:37 |
|
|
Fonz
ex 3.2, ex 944s, ex 964C4, nu Avant RS2 en TT
|
Ach een jaartje verder ...de economie is weer aardig aangetrokken toch
rob
|
13 apr 2007 23:06 |
|
|
Nicolò
3.2 Carrera '87er J-serie
|
Die 2% rendement zal wel van de omzet zijn, want dat is in de detailhandel nu eenmaal het criterium.
Prima cijfer, want de omzet die je met autoverkoop behaalt is toch in absolute zin wat hoger dan de omzet die een detaillist met boter, kaas of eieren behaalt. Wat ik bedoel is, dat één autoverkoper die op jaarbasis 60 Porsches verkoopt dan na aftrek van alle kosten voor zijn baas zo'n slordige € 120.000 heeft verdiend.
_________________________________________ Gewoon 6J Fuchsen vóór, en niet gepolijst!
|
13 apr 2007 23:09 |
|
|
D.D.
Op zoek naar...Noordwijk aan zee
|
Bij A-point in Amsterdam wemelt het van de verkopers...dus
wemelt x 60 minus aftek kosten = € mio's...?
€ 18,95 voor een liter olie...dus reken maar uit.
_________________________________________ HOOTERS.....;)
|
13 apr 2007 23:27 |
|
|
Marcos
Carrera 2 Cabrio
|
Branche rapport van ABNAMRO http://www.abnamro.nl/nl/images/D_Personenautos.pdf
Aantal merkdealers: 2.968
Omzet per bedrijf: EUR 8,1 mln
Gemiddeld nettorendement: 0,31%
|
14 apr 2007 0:24 |
|
|