Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 05 apr 2025 17:23

Antwoord op onderwerp  [ 139 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Porsche weg na overval . . . . het zal je maar gebeuren! 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
997S
Belgische kust
Bericht 
"Het doet zelfs pijn zo'n kogel in je hals" :? Ik zou eerder denken dat zoiets dodelijk is (slagader, strottenhoofd enz...), en een kogel in het hoofd nog "dodelijker" (hersenen weet je wel).

Met andere woorden, ik ben zo vrij aan dit verhaaltje (of althans aan sommige aspecten ervan) te twijfelen, met mijn excuses als dit onterecht is :wink:

07 feb 2006 15:49
Profiel
PorscheForum Junkie
964 C2 Coupe 91'
Twenteland
Bericht 
Carrera4s schreef:
"Met andere woorden, ik ben zo vrij aan dit verhaaltje (of althans aan sommige aspecten ervan) te twijfelen, met mijn excuses als dit onterecht is :wink:

Begin maar vast met aanbieden.... :wink:

07 feb 2006 21:51
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
Jij was er bij begriijp ik :?:
Of geloof jij bij voorbaat wat je graag wilt geloven :?: :wink:

07 feb 2006 22:22
Profiel
PorscheForum Junkie
911 C2 Cabrio
Den Haag
Bericht twijfelen
Twijfelen mag, zolang je maar niet oordeelt. En bij twijfel even de persoon aanspreken, vaak wel zo handig om misverstanden te verkomen.

08 feb 2006 0:23
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
991.2 GT3, 964 Carrera 2 en 911 3.0 SC
Bericht 
Citaat:
want van de regering hoeven we geen hulp te verwachten.

Als er een regering is die aan dergelijke zaken iets doet, dan is het deze regering wel.

Ik hoop niet dat je op die parttime premier-kandidaat van een Bos zit te wachten. Dan gaat het land pas naar de Kl%te :evil:

Overigens een heftig verhaal. Mijn auto mogen ze zo meenemen :wink:

08 feb 2006 20:34
Profiel
Bericht 
Mick schreef:
Lydia schreef:
Eén mazzel heb ik: de kans dat je dit overkomt is relatief klein, maar dat je het twéé keer overkomt is nog kleiner! :D

Houdt een overvaller dan rekening met het verleden van zijn/haar slachtoffer :?: :wink:

Dat is statistisch gezien..... :D

09 feb 2006 10:52
Bericht 
Carrera4s schreef:
"Het doet zelfs pijn zo'n kogel in je hals" :? Ik zou eerder denken dat zoiets dodelijk is (slagader, strottenhoofd enz...), en een kogel in het hoofd nog "dodelijker" (hersenen weet je wel).

Met andere woorden, ik ben zo vrij aan dit verhaaltje (of althans aan sommige aspecten ervan) te twijfelen, met mijn excuses als dit onterecht is :wink:

Het heeft in diverse regionale kranten gestaan, voorpagina nieuws en zelfs in de Telegraaf. Maar ik heb er weinig behoefte aan om mijn ervaring daarmee te staven. Als je het vermoeden hebt, dat ik in staat zou zijn zoiets te verzinnen, is dat jouw porbleem, want ik ga geen krantenberichten inscnnen om het te bewijzen. De ervaring op zich was al erg genoeg. Met dit soort dingen krijg je dus óók nog te maken als je slachtoffer wordt van een misdrijf wat te bizar is om te geloven...

09 feb 2006 10:57
PorscheForum Rakker
Coördinator TD
Bergen op Zoom
Bericht 
Heb ik nog een balletje. Zijn de straffen gewoon niet veel te laag in NL en B. In vergelijking met andere landen?

09 feb 2006 11:58
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Michel H schreef:
Heb ik nog een balletje. Zijn de straffen gewoon niet veel te laag in NL en B. In vergelijking met andere landen?

Hangt er vanaf aan welke kant je staat :roll:

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

09 feb 2006 12:21
Profiel WWW
Cayenne Turbo S Hybrid & Boxster S (987)
Rotterdam
Bericht 
Michel H schreef:

Ik zal het balletje dan wel ff inkopen: :twisted:

Dankzij de strenge straffen (zelf de doodstraf) in Amerika zijn alle gevangenissen daar bijna leeg! :? :roll:
Criminaliteit komt daar amper meer voor, laat staan moord en doodsslag! :? :roll:
Nee, die hoge straffen dat werkt echt afschrikwekkend! :wink:

09 feb 2006 13:50
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Coördinator TD
Bergen op Zoom
Bericht 
Nee daar heb je gelijk in. Het strafsysteem zoals in Amerika is ook niet wat ik bedoel. Maar hoe komt dat er bij grove vergrijpen mensen na een jaar weer buiten staan.

En in welke landen is de criminaliteit laag en hoe is dit bereikt. Ik geloof
dat Zweden een voorbeeld is.

09 feb 2006 15:29
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
Michel H schreef:
En in welke landen is de criminaliteit laag en hoe is dit bereikt. Ik geloof dat Zweden een voorbeeld is.

Zwitserland?

09 feb 2006 21:26
Profiel
Westervoort
Bericht 
Zwitserland blijft erg "op zich zelf"... 8)

09 feb 2006 21:43
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
Lydia schreef:
Dat is statistisch gezien..... :D

Geeft meteen de waarde van statistieken aan. 8)

Overigens "en zelfs in de Telegraaf" ontkracht eerder jouw verhaal dan dat het dat bevestigt. :wink:

09 feb 2006 21:53
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 139 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6