Auteur |
Bericht |
Carrera4s
997SBelgische kust
|
"Het doet zelfs pijn zo'n kogel in je hals"  Ik zou eerder denken dat zoiets dodelijk is (slagader, strottenhoofd enz...), en een kogel in het hoofd nog "dodelijker" (hersenen weet je wel).
Met andere woorden, ik ben zo vrij aan dit verhaaltje (of althans aan sommige aspecten ervan) te twijfelen, met mijn excuses als dit onterecht is 
|
07 feb 2006 15:49 |
|
 |
marknineoneone
964 C2 Coupe 91'Twenteland
|
Begin maar vast met aanbieden.... 
_________________________________________ If you want to make a small fortune in motorsport
than start with a big one!
|
07 feb 2006 21:51 |
|
 |
Mick
|
Jij was er bij begriijp ik
Of geloof jij bij voorbaat wat je graag wilt geloven 
|
07 feb 2006 22:22 |
|
 |
Gizmo
911 C2 CabrioDen Haag
|
 twijfelen
Twijfelen mag, zolang je maar niet oordeelt. En bij twijfel even de persoon aanspreken, vaak wel zo handig om misverstanden te verkomen.
|
08 feb 2006 0:23 |
|
 |
Teun
991.2 GT3, 964 Carrera 2 en 911 3.0 SC
|
Als er een regering is die aan dergelijke zaken iets doet, dan is het deze regering wel.
Ik hoop niet dat je op die parttime premier-kandidaat van een Bos zit te wachten. Dan gaat het land pas naar de Kl%te
Overigens een heftig verhaal. Mijn auto mogen ze zo meenemen 
_________________________________________ 991.2 GT3 (handbak), 964 Carrera 2 en TVR Griffith 5.0
|
08 feb 2006 20:34 |
|
 |
Lydia
|
Dat is statistisch gezien..... 
|
09 feb 2006 10:52 |
|
 |
Lydia
|
Het heeft in diverse regionale kranten gestaan, voorpagina nieuws en zelfs in de Telegraaf. Maar ik heb er weinig behoefte aan om mijn ervaring daarmee te staven. Als je het vermoeden hebt, dat ik in staat zou zijn zoiets te verzinnen, is dat jouw porbleem, want ik ga geen krantenberichten inscnnen om het te bewijzen. De ervaring op zich was al erg genoeg. Met dit soort dingen krijg je dus óók nog te maken als je slachtoffer wordt van een misdrijf wat te bizar is om te geloven...
|
09 feb 2006 10:57 |
|
 |
Michel H
Coördinator TDBergen op Zoom
|
Heb ik nog een balletje. Zijn de straffen gewoon niet veel te laag in NL en B. In vergelijking met andere landen?
|
09 feb 2006 11:58 |
|
 |
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Hangt er vanaf aan welke kant je staat 
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
09 feb 2006 12:21 |
|
 |
Rob Herfst
Cayenne Turbo S Hybrid &
Boxster S (987)Rotterdam
|
Ik zal het balletje dan wel ff inkopen:
Dankzij de strenge straffen (zelf de doodstraf) in Amerika zijn alle gevangenissen daar bijna leeg!
Criminaliteit komt daar amper meer voor, laat staan moord en doodsslag!
Nee, die hoge straffen dat werkt echt afschrikwekkend! 
|
09 feb 2006 13:50 |
|
 |
Michel H
Coördinator TDBergen op Zoom
|
Nee daar heb je gelijk in. Het strafsysteem zoals in Amerika is ook niet wat ik bedoel. Maar hoe komt dat er bij grove vergrijpen mensen na een jaar weer buiten staan.
En in welke landen is de criminaliteit laag en hoe is dit bereikt. Ik geloof
dat Zweden een voorbeeld is.
|
09 feb 2006 15:29 |
|
 |
horn
PF #57
|
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
09 feb 2006 21:26 |
|
 |
Jurgen
Westervoort
|
Zwitserland blijft erg "op zich zelf"... 
|
09 feb 2006 21:43 |
|
 |
Mick
|
Geeft meteen de waarde van statistieken aan.
Overigens "en zelfs in de Telegraaf" ontkracht eerder jouw verhaal dan dat het dat bevestigt. 
|
09 feb 2006 21:53 |
|
|