Auteur |
Bericht |
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Dan wel juist & volledig quoten hè
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
14 feb 2006 18:16 |
|
|
Hansv
1:43IJmuiden
|
Ha, die Porschisten;
Op dit lijstje:
lees ik iets vreemds. Voor de latere 911SC en de Carrera 3,2 wordt Euro95 aangeraden met als aanbeveling om elke derde tank loodhoudende benzine te kiezen. Beetje eigenaardig voor motoren waar al een katalysatorversie van geleverd werd. Volgens mij zijn alle 911's, los van de octaanbehoefte natuurlijk, al sinds de vroege jaren zeventig geschikt voor loodvrije benzine, dus waarom nog die toevoeging?
_________________________________________ Luft natürlich; weil es weder kocht oder friert!
|
14 feb 2006 19:00 |
|
|
Epicurus
*in between Porsches*
ex 993 C2 coupe
ex 993 C2 cabrio
ex 964 C4
|
_________________________________________ Life moves pretty fast, if you don't stop and look around once in a while, you could miss it (FB)
|
14 feb 2006 20:01 |
|
|
ruud964
Hoeksche Waard
|
Inderdaad.
|
14 feb 2006 20:24 |
|
|
craze
ex-911 3.2 '86, ex-TT quattro 260pk, nu saab 9-5 aero 250pk
|
en als je kat later is ingebouwd in je 911, zoals bij mij in 97 in dld (vanwege steuervorteil of zoiets)
moet je dan nog steeds 98 tanken of beter 95 (wat mijn specialist aangeeft ivm de kat).
thx
|
15 feb 2006 0:21 |
|
|
ECT
|
Diesel ook goed...???????
Geintje
Tank zelf Esso Euro 98. Heb VPower van Shell ook gebruikt, maar liep niet echt lekker.
By the way: wat verstaan jullie onder "hikken"?
|
15 feb 2006 0:36 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Krampachtige samentrekking van je middenrif.
|
15 feb 2006 9:52 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
soms gevolgd door een antiperistaltische beweging
_________________________________________ Got coffee?
|
15 feb 2006 9:59 |
|
|
patrick911
1973 911 2.4T &
1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)Melbourne
|
@ECT: de mijne loopt ook veel beter met 98. Hikken (even inhouden alsof ie geen benzine krijgt, ook wel 'stotteren' genoemd ) doet ie zelfs op 95 niet. Ik ga altijd bij de BP, want de 97 bij Shell is toch net niet zo fijn als euro98. Misschien zit 't in m'n hoofd en is er niet zo'n verschil, maar voor m'n gevoel doet ie er beter op rijden.
_________________________________________ Just don't lift mid-turn.
|
15 feb 2006 12:03 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
ligt niet aan 97 of 98 ron; meer aan de toevoegingen van shell tov ultimate van bp; denk dat v power te "modern" is voor die oude beestjes
heeft een reinigende werking en hier is al eens geopperd dat dat heel goed werkt bij v power; en dat er daardoor allerlei rotzooi loskomt
_________________________________________ Got coffee?
|
15 feb 2006 12:41 |
|
|
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht
|
Je wordt er inderdaad soms kotsmisselijk van.
|
15 feb 2006 16:37 |
|
|
Teun
991.2 GT3, 964 Carrera 2 en 911 3.0 SC
|
Ik word zo moe van die verwijzingen naar die zoekfunctie. Dat is pas herhaling
Accepteer toch dat mensen een bepaalde discussie meerdere keren willen voeren. Mi is daar niets mis mee. Je hebt immers geen enkele verplichting om opnieuw aan de discussie deel te nemen.
_________________________________________ 991.2 GT3 (handbak), 964 Carrera 2 en TVR Griffith 5.0
|
21 feb 2006 0:23 |
|
|
horn
PF #57
|
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
21 feb 2006 0:31 |
|
|
Teun
991.2 GT3, 964 Carrera 2 en 911 3.0 SC
|
Leuk
_________________________________________ 991.2 GT3 (handbak), 964 Carrera 2 en TVR Griffith 5.0
|
21 feb 2006 0:37 |
|
|
Epicurus
*in between Porsches*
ex 993 C2 coupe
ex 993 C2 cabrio
ex 964 C4
|
Klopt, maar de persoon in kwestie mist dan veel info die er al over geschreven is in eerdere topics, en dát is natuurlijk jammer.....
_________________________________________ Life moves pretty fast, if you don't stop and look around once in a while, you could miss it (FB)
|
21 feb 2006 9:14 |
|
|
adu
Nu even niet ...amersfoort
|
Nu is het natuurlijk wel zo dat een ouder topic niet altijd het antwoord hoeft te geven op de gestelde vraag. De verwijzing is derhalve niet altijd even zinvol. Eerder in dit topic schreef ik daarover:
"Had inderdaad wat oude topics "diagonaal doorgelezen", maar die waren of niet van toepassing op de 996 of gaven mij geen eenduidig antwoord op de vraag. (..)"
|
21 feb 2006 10:01 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
..... 8, 9, 10 ..... Soms (vaak) is het beter om te zwijgen, dus laat ik dat hier maar doen.
Allebei
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
21 feb 2006 10:55 |
|
|
Teun
991.2 GT3, 964 Carrera 2 en 911 3.0 SC
|
_________________________________________ 991.2 GT3 (handbak), 964 Carrera 2 en TVR Griffith 5.0
|
21 feb 2006 18:57 |
|
|