Auteur |
Bericht |
thijzer
1978-er 928Hulsberg (L)
|
Is Porsche millennium-proof: wat te doen na de 999?
Als Porsche blijft doornummeren, dan krijgen we de 996,997,998 en dan de 999. What's next? De 1000?
_________________________________________ Wear sunscreen.
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it. The long term benefits of sunscreen have been proved by scientists whereas the rest of my advice has no basis more reliable than my own meandering experience…
|
18 feb 2006 11:23 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Of dat hij nu 997, 998 of 6226 noemt in de fabriek, Porsche en zijn aanhangers blijven hem gewoon 911 noemen.
Ik zal altijd zeggen dat ik een 911 heb, en pas het type nadien.
http://www.porsche.be/home/home.htm
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
18 feb 2006 11:28 |
|
|
Nine-eleven
981 Boxster GTS
|
Beginnen we weer bij 901, Peugeot is de toenmalige discussie allang vergeten . . . .
_________________________________________ Trained by GP E L I T E
|
18 feb 2006 13:54 |
|
|
horn
PF #57
|
1000 kan ook niet, heeft Peugeot ook vast weer moeite mee. Die hebben gauw 1007 ingepikt terwijl zij nog genoeg nummertjes over hadden. Eikels...
Ik denk dat Porsche overgaat op namen, ingezet bij Boxster en sindsdien doorgezet.
Je hoort toch ook nooit iemand zeggen 'ik? ik rij een Porsche 986'
Mijn kapper zegt ook altijd gewoon dat hij een Boxster rijdt...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
18 feb 2006 16:57 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
.... daar geloof ik nou helemaal niks van leer mij die fransozen kennen
... de tijd zal het leren
|
18 feb 2006 17:40 |
|
|
924
Omgeving Leuven
|
De mijne weet alleen dat hij een carrera rijdt, maar geen 993 vermoed ik
_________________________________________ R, S, ST, RS, RSR
|
18 feb 2006 17:44 |
|
|
red devil
971 Panamera gts
991 Turbo S /ex
930 Turbo (ex) /
970 Panamera (ex)Zwolle
|
Ik wist niet dat kappers zoveel verdienden.
_________________________________________ TURBO EARGASM !
|
18 feb 2006 17:45 |
|
|
924
Omgeving Leuven
|
Hij heeft ook nog een bepaalde functie in een winkel van Chanel te Brussel.
_________________________________________ R, S, ST, RS, RSR
|
18 feb 2006 17:47 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
De Belgische kappers gaan niet voor minder dan een 997S
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
18 feb 2006 18:23 |
|
|
Rob Herfst
Panamera TurboRotterdam
|
of een 997 cabrio
|
18 feb 2006 18:47 |
|
|
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
Dat denk ik ook. Kijk maar naar Cayenne , Cayman en binnenkort de Panamera .
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
18 feb 2006 22:14 |
|
|
Gerco
|
Daarentegen heeft de "911 lijn" altijd een nummer codering gekregen, en ik denk niet dat "een nieuwe" 911 opeens een naam gaat krijgen....
|
19 feb 2006 0:11 |
|
|
plh
Voorlopig niet !Friesland
|
Ligt wel in de lijn der verwachting, "gewoon": Carrera
_________________________________________ Steel niet !, onze overheid duldt géén concurrentie !
|
19 feb 2006 0:20 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Hmmm ... toch maar weer dat originele logo terug op de motorkap plakken
Is overigens wel waar mensen zo : van gaan kijken .. als CARRERA het antwoord op de vraag, wat voor een porsche heb je dan , is
|
19 feb 2006 9:27 |
|
|
Maxfli
ex-993 C2Cabrio (1997)
ex-993 C4 (1995)Regio Amersfoort
|
Ik denk ook dat de cijfers vervangen gaan worden door letters. Helaas. Want die namen zijn altijd zo...Cijfers niet, daar heb ik eigenlijk geen mening over, dat is gewoon een gegeven.
Tenzij ze een lettercombinatie met een cijfer maken: de Carrera 4. Das helemaal top!
|
19 feb 2006 9:38 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
De 964, 996, 997, en al zijn opvolgers blijven gewoon 911 noemen, net als hun voorgangers.
Beste bewijs, op de Jubi uitgaven, zet Porsche achteraan toch ook gewoon 911 op, en niet 964 30 Jahre
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
19 feb 2006 10:38 |
|
|
horn
PF #57
|
Zijn alleen interne fabrieksprojectnummers - volgens mij nooit bedoeld om extern ergens voor te gebruiken.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
19 feb 2006 11:28 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Dus nummeren ze gewoon door, en gaan ze daar in Stutgart niet van wakker liggen als ze aan 999 zitten, denk ik.
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
19 feb 2006 11:51 |
|
|
horn
PF #57
|
ik denk eerlijk gezegd dat ze daar al overheen zijn.
Als de 997 een projectnummer is dat nu als is uitontwikkeld lijkt het me toch sterk dat ze in de laatste 2 a 3 jaar niet 3 andere projecten begonnen zijn...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
19 feb 2006 12:12 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
wat ben je weer scherrup vandaag
_________________________________________ Got coffee?
|
19 feb 2006 14:31 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Wie zegt dat ze alle nummers tussen de 1 en de 999 al hebben opgebruikt De 0 nummers niet meegerekend.
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
19 feb 2006 18:33 |
|
|
ArminG
928 S4 '91
|
Re: Is Porsche millennium-proof: wat te doen na de 999?
Even zeiken: als die niet millennium proof is gaat het pas fout na 2000 ...
Itt tot wat velen denken/dachten begon het nieuwe millenium namelijk pas in 2001 en niet 2000.
|
21 feb 2006 16:47 |
|
|
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht
|
Dus de 9-serie houdt pas op bij 1001
|
21 feb 2006 16:49 |
|
|
Black Betty
Fifties Café Racer a.k.a. Black BettyVinkeveen
|
Het kan natuurlijk ook dat ze met een code ervoor of erachter gaan beginnen. In beetje in de geest van de 356A, B, C, etcetera...
Mogelijke opties is bijvoorbeeld een A ervoor (niet te 'Audi'?) of een andere letter (de P van Porsche?), een cijfer, een cijfer-lettercombinatie, etcetera, etcetera, etcetera...
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
|
21 feb 2006 17:03 |
|
|
horn
PF #57
|
Re: Is Porsche millennium-proof: wat te doen na de 999?
ik meen me toch te herinneren dat het 00 als laatste 2 cijfers in datumnotatie de problemen op zou leveren? en dat was toch vanaf 1/1/00 het geval?
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
Laatst bijgewerkt door horn op 21 feb 2006 20:13, in totaal 1 keer bewerkt.
|
21 feb 2006 20:10 |
|
|