Auteur |
Bericht |
Riccio4S
996 4SGrubbenvorst
|
_________________________________________ crazy italian........
Laatst bijgewerkt door Riccio4S op 26 dec 2005 7:39, in totaal 2 keer bewerkt.
|
23 dec 2005 18:09 |
|
|
Sjonnie
|
Voor de rokers zijn er allerlei verdedigingsmechanismen.
Ondertussen denk ik dat ik ze wel allemaal al eens gehoord heb.
Het enige dat ik kan doen is voorlichten en hopen op gezond verstand en een sterke wil bij de roker, waarvan de meerderheid eigenlijk wel wil stoppen denk ik.
Verder wordt de eis van de niet rokende meerderheid steeds sterker dat zij niet gehinderd wil worden door de rokers, en daar sta ik achter.
Rokers zouden ook beter moeten beseffen dat zij gediscrimineerd kunnen worden door andere mensen. Er zijn maar weinig mensen die iemand prettig gezelschap vinden omdat hij/zij rookt. Het tegendeel komt volgens mij regelmatig voor.
|
23 dec 2005 18:38 |
|
|
Riccio4S
996 4SGrubbenvorst
|
Beste Sjonnie, je praat goed.
Het maakt mij denken aan de priest die helemaal tegen seks is (tenminste dat die niet puur voor reproductie doelen bestaat). kans is groot dat zo'n priest heeft van seks weinig geleerd (behalve zijn hand, misschien).
Niet rokers zullen nooit begrijpen rokers, en ik vind dat mensen die hebben nooit gerookt, zouden best proberen, tenminste, om te begrijpen welke onmenselijk marteling rokers doorgaan in deze treurige tijden.
Ik vraag me vaak: stel dat je , door omstandigheden, op een eilandje land, vol met mooie vrouwen, maar helaas ook veel AIDS, en natuurlijk
geen Condoom dispenser aanwezig is.
Ik vraag me dus: hoe lang voor jouw kansen neem, en ga met jouw leven gokken?
Nu, aangezien dat dit post zwaar wordt, nog een quote:
Woody Allen, ook bekend roker, heeft ooit gezegd:
misschien, als met roken stop, zal ik een paar weken extra leven, maar dan, zeker, het weer wordt slecht!
ciao
|
23 dec 2005 20:08 |
|
|
Beltar
love is in the (h)air!Belgie
|
Riccio ik hou van je nederlands!!!'t is de max dat jij hier zo'n ellenlange vertellingen schrijft in ons bèremoeilijk taaltje!!
_________________________________________ Gelukkig zijn is: blij zijn met wat anderen realiseren en tevreden zijn met hetgene je zelf hebt...
|
23 dec 2005 21:44 |
|
|
Riccio4S
996 4SGrubbenvorst
|
Beltar, het verbaast me veel dat je zo geduldig ben met mijn lange, pijnlijk aan jouw horen, verhalen. In jouw schoenen had ik zeker intussen een sigartje moeten aansteken, om even rustig door te gaan
|
23 dec 2005 23:10 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
steek er net eentje op
_________________________________________ Got coffee?
|
24 dec 2005 11:44 |
|
|
Anonymous
|
Er zijn veel manieren om dood te gaan en roken is er slechts één van.
Fred (niet roker)
|
24 dec 2005 12:41 |
|
|
horn
PF #57
|
een tevreden roker is geen onruststoker. (Jan, Jans en de kinderen)
horn - ruim 2,5 jaar gestopt
I don't mind if you smoke here, but please don't exhale...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
24 dec 2005 13:41 |
|
|
Riccio4S
996 4SGrubbenvorst
|
maak geen zorg: rook kan nog niet via computerscherm doorgestuurd.
Maar een verbod om adem uit te halen hopelijk bedoelt niet ook mond dicht, het gaat hier toch over een wisseling van opinies (dacht ik)
|
24 dec 2005 17:26 |
|
|
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht
|
Heb jij dan nog geen geurenscherm?
|
24 dec 2005 17:31 |
|
|
Riccio4S
996 4SGrubbenvorst
|
Nee, sorry, ik heb pas een paar posten bovenop gezegd dat ik niet beschaafd was
|
24 dec 2005 17:36 |
|
|
patrick911
1973 911 2.4T &
1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)Melbourne
|
*/ Geeft kloptje op eigen schouder:
2 maandjes clean vandaag. Viel me niet eens tegen. Moeilijkst is en blijft 't tijdens uitgaan, maar na 2 maanden zal het iig niet meer lichamelijk zijn maar meer een kwestie van mentaliteit; Ik weet nu de valkuilen, dus een gewaarschuwd man....
_________________________________________ Just don't lift mid-turn.
|
21 feb 2006 17:13 |
|
|
horn
PF #57
|
Gefeliciteerd. Heb er na de eerste week nooit meer problemen mee gehad.
Heb er ook nooit spijt van gehad dat ik gestopt ben. Maar ik weet helaas wel zeker dat ik het weer lekker vind als ik er eentje opsteek.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
21 feb 2006 20:18 |
|
|
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
Als je er langere tijd vanaf bent niet meer hoor.
Ik herinner me nog als gisteren dat mijn eerste sigaret (ten) na 10 jaar gestopt te zijn vreselijk smaakten en ik na een paar trekken ze wegsmeet.
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
21 feb 2006 20:21 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Gefeliciteerd , want blijkbaar een grote prestatie voor je
Persoonlijk vind ik iedere verslaving een zwaktebod en blijk van gebrek aan wilskracht en doorzettingsvermogen.
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
21 feb 2006 20:25 |
|
|
Rob Herfst
Panamera TurboRotterdam
|
Hoe zit dat dan met je Porsche verslaving?
|
21 feb 2006 20:30 |
|
|
Chris_lbr
993TT (1996) & 951 Martini (1986)Tremelo (België)
|
Amai, zijn hier al 6 pagina's over roken/niet roken geschreven.
Straffen toebak
By the way, ik ben een fervent niet-roker - wat niet wil zeggen dat ik iets tegen rokers heb...
_________________________________________ Twin turbo's on six aircooled cylinders, the ultimate power !
|
21 feb 2006 20:35 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Is passie, geen verslaving.
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
21 feb 2006 20:37 |
|
|
Rob Herfst
Panamera TurboRotterdam
|
|
21 feb 2006 20:50 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Heeft idd. overeenkomsten, maar
pas·sie (de ~ (v.), ~s) 1 hartstochtelijke liefde voor iets of iem. => hartstocht
is voor mij toch echt iets anders dan
ver·slaafd (bn.) 1 lichamelijk of geestelijk afhankelijk van een bepaald middel door gewenning
|
21 feb 2006 20:58 |
|
|
Double G
911 carrera 3.2 '86Kapelle
|
Volgens mij zit daar toch maar een heel dun lijntje tussen hoor! Ik denk dat als ze morgen jou je P afpakken je je toch behoorlijk "geestelijk afhankelijk van dat bepaalde middel door gewenning" voelt
_________________________________________ NPC 0577
|
21 feb 2006 23:06 |
|
|
horn
PF #57
|
Zal je verbazen... mis hem nauwelijks
|
21 feb 2006 23:07 |
|
|
F@RGO
|
|
21 feb 2006 23:13 |
|
|
Double G
911 carrera 3.2 '86Kapelle
|
Is dit soms een soort samenzwering tussen de moderators
Ik zou ook niet meer weten hoe het was om "Porscheloos" te zijn. Ik denk dat bij mij na 8 jaar passie is overgegaan in verslaving.
_________________________________________ NPC 0577
|
21 feb 2006 23:16 |
|
|
Rob Herfst
Panamera TurboRotterdam
|
Een belangrijk woordje voor een verslaafde: "nauwelijks"!
Blijkbaar nog in de ontkenningsfase!
|
21 feb 2006 23:31 |
|
|