Auteur |
Bericht |
Double G
911 carrera 3.2 '86Kapelle
|
Opbergvakken portier 911
Weet er iemand een goede manier om een uitgelubberd portierbakje weer terug in model te krijgen? Die van het linker portier is nog prima, maar bij die van het rechter portier hangt hij een beetje open waardoor het deksel/armsteun erin wordt gedrukt. Ik weet dat er nieuwe bakjes voor te krijgen zijn, maar er moet toch ook een andere oplossing voor zijn?
_________________________________________ NPC 0577
|
27 feb 2006 20:54 |
|
|
lindemans
911 3.2 Cabrio 1989Omgeving Haarlem
|
Ik zou eerst even kijken of het komt doordat er schroefjes ontbreken of dat het oogje war een schroef zit is uitgescheurd.
In het laatste geval kun je soms een gaatje boren net naast die plaats en m met de parker weer vast zetten.
_________________________________________ Beter een goeie voor veel dan een foute voor weinig
|
28 feb 2006 1:28 |
|
|
Double G
911 carrera 3.2 '86Kapelle
|
Het bakje is nog helemaal heel. Ik heb het eraf gehad om te kijken, en het enige wat ik er aan kan ontdekken is dat de rand wat wijkt.
_________________________________________ NPC 0577
|
28 feb 2006 8:59 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Ken dat probleem, had dit ook bij mijn SC.
Denk dat herstellen moeilijk is, kreeg het ook niet voor elkaar.
Als het eenmaal krom is krijg je het niet makkelijk meer in model, denk dat vernieuwen de beste optie is.
Mijn SC had een afwijkende interieur kleur, maar als je een zwart interieur hebt zal dit geen probleem zijn.
Suc6
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
28 feb 2006 9:15 |
|
|
Double G
911 carrera 3.2 '86Kapelle
|
Helaas, het is grijs, dus niet erg makkelijk aan te komen
_________________________________________ NPC 0577
|
28 feb 2006 10:15 |
|
|
Fonz
ex 3.2, ex 944s, ex 964C4, nu Avant RS2 en TT
|
Volgens mij is het van kunststof, dus wellicht dat warm maken (niet te warm natuuurlijk ) met een fohn helpt en dan terugduwen en fixeren in die stand (iets tussen bakje en stoel klemmen), en als die dan is afgekoeld blijft hij weer zo zitten.
Heb dat ooit met een kunststof bumper gedaan van een andere auto, en ging toen prima.
Rob
|
28 feb 2006 23:03 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
|
01 maart 2006 11:03 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Fonz schreef,
dus wellicht dat warm maken (niet te warm natuuurlijk
Heb ik allemaal ook geprobeerd, maar dat wou niet lukken
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
01 maart 2006 23:31 |
|
|
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977Asperen
|
Ik zeg niks meer ! ...... (Big Harald is watching me! )
_________________________________________ The difference between men and boys...
The size of their toys!
|
02 maart 2006 0:55 |
|
|
lindemans
911 3.2 Cabrio 1989Omgeving Haarlem
|
Balkje dr in lijmen aan de achterkant.....
_________________________________________ Beter een goeie voor veel dan een foute voor weinig
|
02 maart 2006 13:30 |
|
|
André
KozijnenboerBerkelland (Achterhoek) PF #345
|
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
|
02 maart 2006 14:13 |
|
|
hoek0201
|
Goed nat maken, in vorm buigen en (misschien er nog iets opleggen) op laten drogen.
Gr. Gerko
|
02 maart 2006 16:03 |
|
|
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977Asperen
|
Andre!
Je haalt me de woorden uit mijn mond!
_________________________________________ The difference between men and boys...
The size of their toys!
|
02 maart 2006 23:13 |
|
|