|
Home •
Album •
Donatie •
Help •
Kalender •
Registreren • Zoeken • Leden • Inloggen
|
|
Auteur |
Bericht |
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Van wat ik op diverse fora heb gezien is juist het (vroeg) ingrijpen van moderators hetgeen leidt tot een slechte sfeer.
Mijn mening.
|
01 maart 2006 15:12 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Het gene hier zeker niet gedaan word, mijn inziens, soms veel te laat
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
01 maart 2006 15:37 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Daarover kun je dus van mening verschillen: zie deze draad.
Maar misschien denk ik er zo over omdat ik al lang aan mijzelf ben gewend geraakt...
|
01 maart 2006 15:44 |
|
|
anton964
997.2 4s pdktholen
|
ik vind het nog steeds onzin.snelheid hoort bij een porsche dus vind ik dat je er hier best over mag klagen dat je nergens meer door kan rijden.
maar ja ieder zijn mening.
anton964
|
01 maart 2006 16:44 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
01 maart 2006 16:47 |
|
|
Jeroen914
foxtrot / oscar
|
zo... allemaal klaar met zeiken?
dan kan deze draad gesloten worden
_________________________________________ W W W . 9 G E A R . N L
|
01 maart 2006 16:53 |