Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 01 dec 2024 14:27

Antwoord op onderwerp  [ 35 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Ook jippie... 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
Ja, ik bedoelde eigenlijk dat 'ie 's nachts op 200 moet staan, bij regen op 160 en bij mist op 120 (en bij scholen op 30). En iedereen die zich DAAR niet aan houdt, een boete van 17 euro geven. :lol:

03 maart 2006 23:50
Profiel
‘64 Kever
Bericht 
*tuut-tuut-tuut*... This is your wake-up-call ;)

05 maart 2006 12:18
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
944 S 1987
Stukje onder Breda
Bericht 
Een ding weet ik wel, als je daar in belgie een bekeuring krijgt kan je rustig een middag je op de bank gaan zitten om de papierkraam uit te pluizen. Jezus, als je me vertelt dat ze hun rechtssysteem sinds de middeleeuwen niet meer gewijzigd hebben, geloof ik je meteen. Wat een taalgebruik.

Reed een paar jaar geleden redelijk vlotjes naar huis met m'n scooter, was naar een discotheek geweest, en moest op een bepaalde tijd thuis zijn (tja ouders) Stonden ze daar met oranje pilonnetjes te zwaaien. Of ik wist hoe hard ik had gereden. Ehh 60? 89 meneer. Of ik m'n scooter even wilde helpen inladen in een busje. En daarna onderweg vasthouden dattie niet alle kanten het busje doorstuiterde. Toen istie op de kleinste rollerbank gezet die ik ooit heb gezien... en inbeslag genomen. GDVR de GDVR, wordt je met een belgisch politiebusje thuis afgeleverd, terwijl je alleen maar op tijd thuis wilde zijn. Gelukkig kon ik m'n scooter 2 dagen later na een enigzinds persuasive telefoontje van m'n pa weer afhalen. Als ik belg was geweest had ik dat wel kunnen vergeten denk ik. Met de opmerking dat ze me er niet meer mee in belgie wilden zien, behalve alstie afgevoerd was. Daarnaast kon ik kiezen tussen €500 boete of 20 takken sjouwen in een bos. nouja €25 p/u leek me niet zo slecht dus heb ik dat maar gedaan. En nog een half jaar rijontzegging. Boetes etc hadden een stuk hoger kunnen uitvallen al ik niet als reden op had gegeven dat ik op tijd thuis moest zijn. Vonden ze wel weer verantwoord :roll:

Wat trouwens wel leuk was, was dat ik naar de politie rechter moest in turnhout, en dan zit je in een zaal waar meerdere verkeers zaken zich aandienen. Heb nog nooit zoveel dronkenmannen en verkeersovertreders bijelkaar gezien. En de meesten waren er al meerdere malen geweest, kregen dus ook jaaren rijontzegging, al hadden ze hun auto nodig voor hun werk. Nee tegenwoordig w8 ik tot ik in frankrijk ben voor ik t gas indruk...

05 maart 2006 12:50
Profiel
PorscheForum Rakker
991.2 GT3, 964 Carrera 2 en 911 3.0 SC
Bericht 
Citaat:
Nee tegenwoordig w8 ik tot ik in frankrijk ben voor ik t gas indruk...

Net of het daar kan....... :roll:

05 maart 2006 14:42
Profiel
Westervoort
Bericht 
Er, deze nieuwe Stinger (de DSI toch? )..is volgens mij meer een gagantische database aan geheugen die je bovendien continu kunt opfrissen met alle plaatsen van controlke etc etc...maar 't is géén detector voor zover ik weet...helpt bv ook niet tegen radarguns...en oa daarom legaal.

06 maart 2006 0:04
Profiel
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
Jurgen schreef:
maar 't is géén detector

... bij aankoop, hetgeen via het internet te herstellen is en indien nodig met een knopje weer te wissen is...

06 maart 2006 0:14
Profiel
964.c4
assendelft
Bericht 
het is wel een detector,

Radar Alarmering
Situatie U rijdt in een land waar Radar Alarmering is toegestaan. Uw Stinger laat een alarm horen en zien. Niet te luid maar wel duidelijk. Het display geeft aan dat het om een radar alarm gaat. U rijdt rustig door en blijft op het verkeer letten. Het alarm blijft klinken. Vele honderden meters verderop ziet u een mobiele radar controle waar u geenszins van schrikt - u had immers al vastgesteld dat u toch niet te hard rijdt.

Toelichting

Waar Radar Alarmering is toegestaan kan de DSI politieradars lokaliseren. Dankzij de hyperintelligente techniek kan hij radars herkennen op ruim de dubbele afstand van waarop radar detectors - inclusief de legendarische Stinger Ventura - dat kunnen.

DSI geschikt maken voor Radar Alarmering

Stinger levert de DSI in Nederland uitsluitend in een versie die ongeschikt is voor Radar Alarmering. Door middel van het installeren van andere software is de DSI alsnog geschikt te maken voor Radar Alarmering. Deze software kunt u vinden op www.stinger.com/uk/.

06 maart 2006 0:17
Profiel WWW Facebook 
964.c4
assendelft
Bericht 
DSI onopspoorbaar met "Radar Detector Detector"

De Stinger DSI is geen radar detector en derhalve onopspoorbaar voor zelfs de nieuwste "Radar Detector Detectors". Overigens is het vanuit juridisch oogpunt irrelevant dat de DSI niet opspoorbaar is. De DSI is immers geen radar detector. Die onopspoorbaarheid is echter wel prettig daar de Stinger-gebruiker niet onnodig door de politie lastiggevallen zal worden met de vraag of hij een radar detector gebruikt.

06 maart 2006 0:19
Profiel WWW Facebook 
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
Of ECT of E.T. heeft hier toch zo'n Stinger? Rob Goossen te Uithoorn is dealer. Kost geloof ik iets van 1700 euro. En het is inderdaad wel een detector. En als 'ie portable was (dus voor meer auto's) had ik 'm ook gekocht, maar dat is dus niet zo helaas... :cry:

06 maart 2006 10:23
Profiel
PorscheForum Rakker
971 Panamera gts 991 Turbo S /ex 930 Turbo (ex) / 970 Panamera (ex)
Zwolle
Bericht 
Het is een mooi apparaat, schijnt ook goed te werken. Er zitten een heleboel mogelijkheden op die ik niet zo snel zou gebruiken. Ik ben alleen geintereseerd voor de radar detectie. Dus als ze nu alleen dit gedeelte in een kasje stoppen en de software in engeland download. Hoeft deze ook niet zo duur te zijn. Met de detector pak je namelijk alle flits palen. En bij laserguss ben je toch al te laat.

Misschien iets voor een handige knutselaar, alleen het dsi gedeelte maken. :idea:

06 maart 2006 10:25
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 35 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2