Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 21 apr 2025 14:43

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2510 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 101  Volgende
Klokkies vervolg 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Cayenne Turbo S Hybrid & Boxster S (987)
Rotterdam
Bericht 
2000 gtv schreef:
En?Heeft john(de 4s toch?) iets geregeld bij Steiner of moet ik hem even een pb sturen?Steiner in ieder geval gesloten tot 6 maart :evil:

RS-R schreef:
PB John maar even.

John is er ook pas de 6e weer!
Komt dus allemaal precies goed uit! :wink:

27 feb 2006 22:30
Profiel WWW
Ex 993 c2, Ex 997 4S, Ex 964 c2 '92, 991.2 S
Sint Pancras
Bericht 
Vandaag berichtje van Philip gehad.Voorlopig is Sayin nog bijna 500,- goedkoper :roll: Morgen nog even persoonlijk bellen met Philip stahl.maar of hij dan nog 500,- van de prijs af kan doen ??:scratch:

07 maart 2006 0:41
Profiel
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
Juist ja, laat ik me na mijn ski ontmaagding ook is in de discussie mengen.

De belangrijkste tip die ik je mee moet geven als je naar Steiner (Philip Stahl) gaat is deze:...............neem nooit maar dan ook nooit je vrouw/vriend/vriendin mee,.........kost je een berg geld, beetje te vergelijken als je een kind van een jaar of 9 (heb ervaring) mee naar Bart Smit neemt, terwijl je daar naar toe gaat om een batterijtje te kopen.

Die rakker heeft echt een snoepwinkeltje op dit gebied, en ga er niet gek van staan kijken als je met een totale andere keus naar buiten gaat.
Hij heeft de flair om jouw dat klokkie om je pols te laten voelen, dat bij jouw persoon past.
Klokkies zijn een beetje net als kleding, niet ieder klokkie hoort bij jouw persoonlijkheid.
Forummers vb:

1. Harald (je weet wel onze forumaddict) is een echte IWC Portugieser drager, gaat die met een "AP Royal Oak" lopen, is het geen gezicht.

2. EriC4C loopt eerder met een Rado, omdat ie nou eenmaal een ingetogen bescheiden persoon is, gaat zeker niet met een (kijk mij is) Panerai om lopen.

3. RS-R een Frank Muller, zeker geen Omega drager.

4. PaSCal is een echte Tag Heuer kirium drager, Daytona is te opzichtig voor hem.

5. Marcel is dus de mega Uboat drager, gaat zeker geen Rolex day date om doen. Breitling Bently of IWC Big Pilot zou nog net gaan.

6. Mijn favo klokkie is de GMT II (Pepsi-cola uitvoering), draag ik bijna dag en nacht, een Breitling Bentley staat me niet.

En zo kan ik wel ff verder,.....................idd. "ieder zijn meug".

Zelf daar idd. al 2 klokkies gekocht (1 had mijn vrouw vorig jaar op mijn ontbijtbordje, op mijn verjaardag, gezet)....achteraf stukken goedkoper dan waar dan ook, maar dan wel appels met appels vergelijken, staat/type/bouwjaar/kast/uitvoering/band/papieren(uiteraard)/garantie.
En het ozo belangrijke......iemand de deal gunnen, emotieloos op het internet bestellen kunnen we allemaal, maar heb je er een goed gevoel bij, das het belangrijkste.

Tja en die Philip is een typische maar leuke vent, met extreem veel verstand van klokkies en juwelen, maar het belangrijkste is dat ie gek is op Porsches, zal wel met zijn Duitse vader te maken hebben.

Uiteraard geeft ie ze niet weg voor de inkoopprijs, ook daar moet "de schoorsteen roken".

Nogmaals...........laat je vrouw thuis, in mijn geval ging ze met meer aan waarde de deur uit als dat ik er voor naar toe reed.

Verder is Maastricht een super leuke stad om een dagje in te vertoeven cq te winkelen, lekker in het zonnetje op het Vrijthof zitten met een lekkere vlaaipunt etc. etc., maak er een dagje van, lekker met de Porsche er heen rijden is ook al een genot.

Tja en nep.................dan laat je zien dat je een echte niet kan betalen.

BTW een Frank Muller is wel heel erg mooi, gaat dik boven mijn budget, maar is wel zeer exclusief.

John.

NB doe hem de groeten (hoewel ik weet dat ie zeker hier als gast vaak kijkt).

07 maart 2006 10:12
Profiel
Sint Pancras
Bericht 
John4S schreef:
.....iemand de deal gunnen, emotieloos op het internet bestellen kunnen we allemaal, maar heb je er een goed gevoel bij, das het belangrijkste.
John ik ben het helemaal met je eens.En ik vergelijk appels met appels(want ik wil een spik nieuwe)maar.....500 euro verschil:roll: :roll: ik wil wel eens weten wie dan evengoed de order gunt??? Maar goed, ik zal hem zo bellen misschien heeft hij zich vergist ,er kan toch niet zoveel verschil in zitten op een horloge van 3000,- :scratch: Zou jammer zijn,had nl wel zin in een weekendje Maastricht.

07 maart 2006 10:48
Profiel
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
2000 gtv schreef:
maar.....500 euro verschil:

Das veel idd.

Bedenk wel een nieuwe heeft als adviesprijs 3300 €, 25% moet je sowieso wel kunnen krijgen.

Maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ik heb wel is gehoord (weet het niet echt 100% zeker).dat je middels de buitenlandse constructies nog belasting er boven op krijgt, en die Sayin Watches is een Nederlandse (ex tandarts dacht ik) die vanuit Zwitserland werkt, dus ook nog ff BTW etc....pas op dus.

Oja een Monaco heeft geen gehard glas...........das wel een nadeel, krast snel als je niet oppast.

07 maart 2006 11:11
Profiel
Fifties Café Racer a.k.a. Black Betty
Vinkeveen
Bericht 
- Volgens mij moet je -als je een horloge in Nederland koopt- gewoon de prijs betalen die hij vraagt en dan krijg je niet nog te maken met invoerrechten etcetera...

- Ik heb in Maastricht getudeerd en ken Steiner ook (als bedrijf). Hij staat bekend om zijn zeer uitgebreide keuze (ook van gebruikte horloges), zijn bevlogenheid en kennis, maar ook als 'gouden Steiner': hij heeft veel, maar is -zeker- niet de goedkoopste...

- Ik koop ook graag terwijl ik de verkoper aan kan kijken (persoonlijk contact), maar als ik -mits veilig- 500 euri kan besparen op een aankoop, koop ik toch echt via internet; 'gevoel' is me geen 500 euri waard...

- Ik heb al eens in Zwitserland een horloge gekocht en toen heb ik ook behoorlijk wat geld bespaard ten opzichte van datzelfde horloge in Nederland. Ik heb ook in Nederland bij diverse juweliers gevraagd wat dat horloge zou kosten en ook bekeken hoeveel het zou kosten als ik korting zou krijgen, maar zo goedkoop als in Zwitserland lukte me in Nederland écht niet! (en toen kreeg ik ook nog eens de Zwitserse BTW bij de grens terug... Eigenlijk zou ik dan vervolgens in Nederland invoerrechten moeten betalen, maar dat heb ik -natuurlijk- niet gedaan :oops: )

- Volgens mij heeft de Monaco zelfs een kunststoffen glaasje, maar dat kan ook aanvankelijk het geval geweest zijn en inmiddels gewijzigd zijn...

07 maart 2006 12:52
Profiel
Sint Pancras
Bericht 
:D :D :D :D :D :D Ben eruit gekomen met Philip. :ba: Nu nog een weekendje plannen :wink:

07 maart 2006 13:14
Profiel
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Bericht 
John, Vrijthof?? :shock:

07 maart 2006 13:25
Profiel
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
RS-R schreef:
John, Vrijthof?? :shock:

Met een beetje mooi weer uiteraard is te doen, jouw kennende eten we geen vlaai, maar zitten we aan een Grimbergen, oja en uiteraard op kosten van Philip, ik weet zeker dat ie er dan ook ff bij komt zitten

07 maart 2006 14:21
Profiel
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Bericht 
maar niet op het Vrijthof.
Daar vind je allen maar toeristen, capice. :wink:

07 maart 2006 19:17
Profiel
Fifties Café Racer a.k.a. Black Betty
Vinkeveen
Bericht 
De preuverij dan.... :roll:

Oh nee, dat is een studentencafé... :lol:

Op de Kakeberg is wel prima parkeren, trouwens! :wink:

07 maart 2006 19:20
Profiel
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
RS-R schreef:
maar niet op het Vrijthof.
Daar vind je allen maar toeristen, capice. :wink:

Yep capice...............maar euhhhhhhhh ik ben als Hollander een toerist in Maastricht.

Enfin die Grimbergen nemen we wel is.

07 maart 2006 19:38
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
lunchtip - coffee lovers

2000GTV :salut: Gefeliciteerd

07 maart 2006 20:32
Profiel
Sint Pancras
Bericht 
jullie bedankt voor de tips :salut:

07 maart 2006 21:26
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche 911 sc 1981 Porsche 356 c coupe 1964
Hilversum
Bericht 
Hier mijn collectie (waarvan enkele te koop):

-Breitling Crosswind two-tone met two-tone pilotband
-Omega Speedmaster reduced met stalen band
-Omega de Ville (gekocht bij Steiner) 18k goud met bruine crocoband
-Jaeger le Coultre Grande Taille Reverso 18k goud met bruine crocoband en 18k gouden vouwsluiting
-Cartier Tank Louis 18k goud met zwarte crocoband en 18k gouden gesp
-Concord Executive 14k goud met zwarte crocoband en 14k gouden gesp
-Movado Museum watch automatic met zwarte crocoband
-Tag Heuer Link chrono met stalen band
En wat mindere goden....seiko, tissot, enz.

Naast de Porsche gekte is de klokkenziekte al vroeg ingetreden...

01 apr 2006 18:40
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
chique verzamelingetje!

plaatjes van de klokkies (vooral van degenen die te koop zijn)?

01 apr 2006 21:53
Profiel
Moderator
PF # 136
Bericht 
Afbeelding

Deze heb ik al een poosje "eenzaam" in de kast liggen, heeft emotionele waarde maar draag hem nooit meer.....
Overweeg dus ook om hem te verkopen.

01 apr 2006 22:25
Profiel
PorscheForum Rakker
geen
Hilversum
Bericht 
Ik heb helemaal geen verstand van horloges, maar kwam dit horloge tegen.
Afbeelding

Het horloge is van mercedes motorsport (F1/DTM). Het heeft een IWC uurwerk. (automatisch)
Ook stond er iets van GMT bij, wat betekent dit?

Is dit een redelijk-degelijk horloge en wat mag dit ongeveer kosten.

05 apr 2006 0:41
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
greenwich mean time - afwijking t.o.v. Greenwich tijd (basis voor tijd in UK)
Zie je forumprofiel - tijdstip GMT + 1 of 2 uur (of meer uiteraard, afhankelijk waar op de aarde je je bevindt).

De extra kleine wijzer geeft aan wat de GMT is.

Prijs? Hangt ervan af hoe zeldzaam het klokkie is. Ken het niet.
En of je taxichauffeur bent en met een mercedeslogo op je wijzerplaat wil rondlopen :wink:

05 apr 2006 6:47
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche 911 sc 1981 Porsche 356 c coupe 1964
Hilversum
Bericht 
@Horn: Te koop zijn de volgende horloges:

-Jaeger le Coultre reverso grande taille 18k in nieuwstaat (nieuwprijs 8350, te koop voor 4995)
-Movado museum watch automatic (2004) in nieuwstaat (nieuwprijs 995, te koop voor 425)
-Omega Speedmaster Reduced (nieuwprijs 1350, te koop voor 900).

Als iemand plaatjes wil, dan maken we ff een fotootje.

12 apr 2006 22:21
Profiel
PorscheForum Rakker
911 3.2 Carrera model 1989
Den Haag
Bericht 
Citaat:
En het ozo belangrijke......iemand de deal gunnen, emotieloos op het internet bestellen kunnen we allemaal, maar heb je er een goed gevoel bij, das het belangrijkste.

Ben het daar helemaal mee eens.
Heb deze week ook Dhr. Stahl gebeld voor een Portugieser voordat ik ergens anders ging rondkijken. Helaas had hij niets. Vond zelf wel twee aanbieders, http://www.wwwatches.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=59&Itemid=11en http://www.traumuhren.net
Dhr. Stahl belde me twee dagen later dat ie er een had gevonden, helaas wel 2K meer. Gun hem wel een dealtje, maar dit ging me te ver.
Ben nu de gelukkige bezitter van de Portugieser Rattrapante die ik in Essen heb opgehaald (leuk uitje voor de Porsche 8) )

Peter-zeer tevreden-3.2

22 apr 2006 14:02
Profiel
Carrera 3.2, 996 Cabrio, 991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
Bericht 
hele mooie klok, gefeliciteerd
begint al echt het forumklokje te worden

22 apr 2006 14:53
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
Porsche 964 C2 1991
Bericht 
Een hele mooi klok. GEFELICITEERD :lol:

22 apr 2006 15:15
Profiel
PorscheForum Junkie
ex-911 3.2 '86, ex-TT quattro 260pk, nu saab 9-5 aero 250pk
Bericht 
leuk om te zien dat veel P-rijders een voorliefde hebben voor horloges van de betere merken (net als bij auto's!).
ik heb pas geleden een Omega Seamaster America's Cup (limited edition) aangeschaft, ben er zeer content mee :D :D :D :D
zijn er meer forummers met een omega, kom ze nm. niet tegen hier......

heeft dat soms een reden, fout merk ofzo?!

22 apr 2006 16:06
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
Omega erg mooi merk. Heb het vooral op de Omega Vintage klokkies.

22 apr 2006 16:19
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 2510 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 101  Volgende