Auteur |
Bericht |
bert964c4
vianen
|
Joh, mag ik daar wel komen?? heb maar een hele simpele totaal nietszeggende964c4 hoor.
Kan toch niet bij de NPC? Of wel??
|
07 maart 2006 0:46 |
|
|
Gerco
|
Je mag best komen kijken, maar om mee te doen moet je inderdaad lid zijn van de NPC.
|
07 maart 2006 2:13 |
|
|
horn
PF #57
|
je kan veel zeggen van de NPC (is ook al gedaan ) maar met jouw simpele totaal nietszeggende C4 zal niemand je vreemd aankijken bij de NPC.
Tenzij je zelf ook simpel en totaal nietszeggend bent...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
07 maart 2006 7:33 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Het staat je altijd vrij om kuch kuch kuch...aspi.. kuch kuch krijg 't er wéér bijna niet uit , om aspirant-lid te worden Bert...kun je 't een jaartje aanzien...
|
07 maart 2006 7:44 |
|
|
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Kan dat tripje niet op een andere dag, bv. een paar weken later ofzo? Ga slalommen, maar wil óók mee, en Rob en Pascal vast ook!!!!!
|
07 maart 2006 10:06 |
|
|
ER
Boxster S 3.4 zwart 2007 993 TT Arenarood 1997Rosmalen
|
Ist mir egal! Dit was alleen een weekend waarop ik géén dienst heb....
Misschien een keer een polletje over data.
|
07 maart 2006 14:58 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Ik heb wel 't "bange" vermoeden dat, als we de Oost-Brabantrit nog een keer doen...mede gezien de reacties in het verleden , we een record-aantal auto's gaan krijgen...
De beginlocatie is trouwens wel groot...
Die rit was dan ook wel een van de hoogtepunten in Porsche-beleving bij velen volgens mij...
Voor de "nieuweren" onder ons hier een impressie...
|
07 maart 2006 15:13 |
|
|
André
KozijnenboerBerkelland (Achterhoek) PF #345
|
180/200 is mij snel zat om een langere tijd te rijden,kun je nog een beetje reageren op medeweggebruikers.
Hoogste snelheid ooit gereden was 250 op de teller met nog gas over,reed niet écht prettig. auto was toen 20 jaar oud,inmiddels al weer 30
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
|
07 maart 2006 22:22 |
|
|
Rob Herfst
Panamera TurboRotterdam
|
Ja, ik wil er ook bij zijn!!!
(als het maar niet te hard gaat......!)
|
08 maart 2006 0:00 |
|
|
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Vind het trouwens wel een heel goed idee Erwin, om dat nog 's te doen! Was inderdaad een heel gaaf trippie, met name ook vanwege het Autobahn-aspect!
Tijdens de rit op de Autobahn (met onze vorige P):
Ik krijg er weer helemaal zin in! Polletje met datum, en wie organiseert?
|
08 maart 2006 1:12 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Vorig weekend voor de eerste maal na de revisie 170 gereden met de 356. Je hebt geen idee wat een snelheidsgevoel dit geeft. zeker als je plots de trommelremmen hun werk moet laten doen.
Rem intrappen, de remcylinder die abrupt wakker schiet, zichzelf afvraagt, wat is er aan de hand Verdorie, die krullebol wil hier gaan vertragen Beetje druk op de pompjes, die met vereende krachten de remblokken tegen de trommels drukken, het zweet van de remblokken staat in de trommels, de wagen begint dan een beetje naar rechts te gaan, want de linkse remcylinder, was nog niet gelijk wakker geworden . Waarna je langzaam maar zeker de 356 zijn snelheid ziet dalen. 't Is gewoon prachtig zo'n karretje.
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
08 maart 2006 12:46 |
|
|
LeoH
Amsterdam
|
Zit er een verschil van belang tussen de analoge ( wijzer) teller en de digitale of is de laatste alleen beter afleesbaar ?
Laatst bijgewerkt door LeoH op 08 maart 2006 13:03, in totaal 1 keer bewerkt.
|
08 maart 2006 12:58 |
|
|
marknineoneone
964 C2 Coupe 91'Twenteland
|
levensmoe
Jesus Paul!!!!!! Ben je levensmoe?!
_________________________________________ If you want to make a small fortune in motorsport
than start with a big one!
|
08 maart 2006 12:58 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
|
08 maart 2006 12:59 |
|
|
red devil
971 Panamera gts
991 Turbo S /ex
930 Turbo (ex) /
970 Panamera (ex)Zwolle
|
Het snelste wat ik tot nu toe gereden heb is 260, ik had echter nog genoeg gas over, maar mocht niet harder van m'n vrouw. Die vond het toch wel heel erg eng.
Ik wil dit jaar nog een keer alleen naar Duitsland want volgens de vorige eigenaar komt de teller boven de 300. En dat wil ik toch een keer zien.
_________________________________________ TURBO EARGASM !
|
08 maart 2006 13:26 |
|
|
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
En dat met dat schitterende weer (sneeuw, hagel en regen tot zondag 15u)
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
08 maart 2006 13:27 |
|
|
ppp 356
|
Was zaterdag en niet zondag, toen was het weer 's morgens te slecht voor de 356
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
08 maart 2006 13:36 |
|
|
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
Zaterdag was het tot 's avonds 17u idd over het algemeen droog.Daarna hebben we hier weer in de sneeuw gezeten.
Zondag zijn we met sneeuw naar Antwerpen vertrokken (dus nood gedwongen met de Beemer).
Bij het buitenkomen van de beurs ook nog een flinke sneeuwvlaag (en ook onderweg) gehad. Daarna kwam het zonnetje uit.
Zondag in de latere namiddag natuurlijk de P buiten gehaald
Niet dat Porsches niet bij slecht weer kunnen/mogen rijden , maar ik vind het zo'n zonde
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
08 maart 2006 13:45 |
|
|
bartol1988
ZoekendeOldenzaal
|
Ik niet zelf gereden maar als bijrijder van men vader
Ferrari 550 maranello net tegen de 300km/h
Porsche 911 van men oom ooit 270km/h (op de teller)
Maar als ik eerlijk moet zijn vond ik de accelereren leuker .
|
08 maart 2006 17:06 |
|
|
Riccio4S
996 4SGrubbenvorst
|
ik heb in mijn oude dame 270 gedaan, kon zeker iets meer maar was er druk op de autobahn. Mijn indruk was niet 100% goed: het stuur wordt licht en gevoelig, en de remmen in noodgeval vind ik niet sterk genoeg.
Maar het gaat over een oude dame, ik heb nooit een nieuwe P. uitgeprobeerd.
Wel anders met mijn Kawa: ooit 330 op de teller gezien, totaal andere gevoel....en ja, zeker ben ik levensmoe, en geen goed voorbeeld voor onze jonge leden, maar er was niemand anders op die autobahn, dus
wel ongevaarlijk voor derden.
_________________________________________ crazy italian........
|
08 maart 2006 19:23 |
|
|
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
Zo oud is de dame toch niet aan de koplampen te zien
Je hebt trouwens user ID 996 zie ik, DAT is pas
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
08 maart 2006 19:29 |
|
|
Riccio4S
996 4SGrubbenvorst
|
"oud" is een eufemisme, betekent simpelweg dat niet nieuw is gekocht!
het is ook een grappig antwoord voor mensen die vragen: quanto costa?
(niet veel.......is een oude dame!).
Maar maakt me echt zorgen dat die remmen niet zo krachtig zijn, vrijdag bezoek aan garage in Oirschot, zal vragen om te controleren.......
_________________________________________ crazy italian........
|
08 maart 2006 19:40 |
|
|
Maxfli
ex-993 C2Cabrio (1997)
ex-993 C4 (1995)Regio Amersfoort
|
Hoogste snelheid met mijn 993 was op weg naar Adenau: 272 km/u (hoeveel pk heeft dat wagentje ook alweer ). Helaas reed ik achter mijn zwager aan met zijn M3, en die kon niet harder. Ik had nog "gas over".
Wagen reed zeer stabiel, remmen deed ie ook prima, dus ondanks zijn leeftijd (uit 95) kan ie nog best meer.
Maar eigenlijk is het rijden door glooiend landschap met leuke bochtjes leuker dan knoertend hard rechtdoor .
|
08 maart 2006 19:46 |
|
|
ivo911
Zuid-Holland
|
245 km/h
_________________________________________ ..en toch blijft er genoeg om van te dromen.....
|
08 maart 2006 19:47 |
|
|
ppp 356
|
De remmen zijn toch een van de betere punten van een Porsche, daar zou je normaal gezien geen klagen over mogen hebben. Een 911 weegt uiteraard wel iets meer dan een doorsnee motorfiets, misschien dat dit een vertekend beeld geeft bij jouw?
Voor de rest, zie ik altijd dat ik een volle benzinetank heb, als ik hogere snelheden rij met de P, het verschil tussen een volle en bijna lege tank bij een Porsche aan hoge snelheden, voel je dus echt goed.
|
08 maart 2006 20:18 |
|
|