Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 nov 2024 1:42

Antwoord op onderwerp  [ 29 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Games 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Bericht 
de race sims speel ik voornamelijk op de pc, alleen gran turismo doe ik op de PS2. voordeel van de pc is dat je een hogere resolutie kan draaien, dus ziet alles er nog mooier uit, daarbij zijn de racegames op de pc wat realistischer dan op de xbox,ps2(meer mogelijkheden om je auto af te stellen,etc,etc,etc....), en voor de pc heb je ook mooiere en betere racestuurtjes, ik heb een logitech Momo force, dat is een stuurtje gemaakt in samenwerking met Momo, daar is dus echt leer en alu voor gebruikt. de force feedback is in de pc games over het algemeen ook wat beter.

voor je gaat vragen waar kan ik dat stuurtje krijgen, word niet meer gemaakt was een beperkte oplage.

voor al die racesims heb je wel een beetje pc nodig, het belangrijkste is een goeie krachtig video kaart. ik heb een Nvidia geforce ti4600 met 128mb, er zijn op dit moment al wel weer snellere grafischekaarten.
cpu power is natuurlijk ook een vereisten en genoeg geheugen.

23 mei 2004 16:55
Profiel
PorscheForum Junkie
911 C2 Cabrio
Den Haag
Bericht Stuurtje
:) Ik heb het zelfde stuurtje (2x) :twisted: tevens tot nu toe het beste stuurtje wat ik heb gehad. Had gelezen dat ie beperkt gemaakt zou worden, heb toen maar besloten om er nog 1 te kopen :wink: .

Ben onder andere een verslaafde race gamer 8) , en andere games.

Maar met racen heb ik het ff gehad en wacht op de release van Simbin.

23 mei 2004 21:12
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
997 4S Cabrio ex. 993 4S, ex. 964 C4, ex. 968
Nederland
Bericht Re: Stuurtje
Gizmo schreef:
:) Ik heb het zelfde stuurtje (2x) :twisted: tevens tot nu toe het beste stuurtje wat ik heb gehad. Had gelezen dat ie beperkt gemaakt zou worden, heb toen maar besloten om er nog 1 te kopen :wink: .

Ben onder andere een verslaafde race gamer 8) , en andere games.

Maar met racen heb ik het ff gehad en wacht op de release van Simbin.

Ik heb het Logitech stuurtje ook. Het werkt prima en de Force Feedback is some best heftig. Alleen het vastklemmen aan de computertafel wil niet altijd 100% lukken.

23 mei 2004 21:24
Profiel
PorscheForum Junkie
911 C2 Cabrio
Den Haag
Bericht 3
Kijk zo kunnen we onze eigen online races houden :twisted:. Humm heb power adsl dus hosten zou goed moeten gaan.

23 mei 2004 22:06
Profiel WWW
Antwoord op onderwerp   [ 29 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2