Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 0:20

Antwoord op onderwerp  [ 88 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Vandaag was het zover... 997 versus AM V8 en corvette 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Groningen
Bericht 
John4S schreef:
heel toevallig...............

Vandaag de nieuwe Autovsie binnen...........en wat zien ik.

Een dubbeltest van de Aston met een 997s in de Belgische Ardennen.

Tja conclusie zoals verwacht, de 911 als de betere uit de bus gekomen.

Leuke reportage

Volgens mij kiest de schrijver van het stukje uiteindelijk liever voor het 's ochtends krabben van de AM voorruit. Zich realiserend, dat hij de confrontatie met de 911 op de openbare weg beter uit de weg kan gaan.

Dus dat "beter uit de bus komen" is maar betrekkelijk.

16 maart 2006 22:56
Profiel
PorscheForum Junkie
964 C2 Coupe 91'
Twenteland
Bericht 
Beltar schreef:
Geen poes (jag) voor mijn grootva.... :lol: :lol: :wink:

Ben nog geen 65+ dus geef mij maar een poes :mrgreen:

17 maart 2006 10:22
Profiel
PorscheForum Rakker
997 S /2006
Bericht 
En dan zeg de bekende P-verkoper in Brussel dat hij een klant heeft van 80 jaar. Die wilde niet in zo'n uitgeholde boomstam rijden. Bedoelde een Jag XK

17 maart 2006 10:33
Profiel
PorscheForum Rakker
love is in the (h)air!
Belgie
Bericht 
corry schreef:
En dan zeg de bekende P-verkoper in Brussel dat hij een klant heeft van 80 jaar. Die wilde niet in zo'n uitgeholde boomstam rijden. Bedoelde een Jag XK

Hopelijk horen we later ook bij die groep...

17 maart 2006 11:13
Profiel
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
Jort schreef:
Volgens mij kiest de schrijver van het stukje uiteindelijk liever voor het 's ochtends krabben van de AM voorruit. Zich realiserend, dat hij de confrontatie met de 911 op de openbare weg beter uit de weg kan gaan.

Dus dat "beter uit de bus komen" is maar betrekkelijk.

Klopt ook, want:
"Ik val met de deur in huis. De V8 Vantage is niet superieur aan de 911, maar het is wel een heel erg goede auto, met een groot en erg bevredigend arsenaal aan capaciteiten. In veel opzichten kan hij zich met de Porsche meten, maar als je uiteindelijk de balans opmaakt is het de 911 die wint. Wat niet wil zeggen dat de Aston Martin niet de attractiefste auto is, want hij overtreft de Posrche naar bijna ieders maatstaven met eerlijke schoonheid ....."

Bron: autovisie :salut:

Eric -die als hij een coupé zou zoeken in deze prijsklasse toch serieus zou twijfelen- AfbeeldingAfbeelding

17 maart 2006 12:14
Profiel
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
EriC4C schreef:
Eric -die als hij een coupé zou zoeken in deze prijsklasse toch serieus zou twijfelen-

Eric in een coupe is als "Beatrix in een jeans",

Blijft idd over de schoonheid van de AM (en de brul) over, tis een zeer mooie auto.

17 maart 2006 13:06
Profiel
PorscheForum Junkie
2e prijs Jubileumrit 2013
Bericht 
Over prijsklasse gesproken:

Laten we niet vergeten dat de Corvette C6 een fractie kost van een 997 of een AM. En dan zulke prestaties. Ik vind dat knap van Chevrolet!

17 maart 2006 13:17
Profiel
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
Retep968 schreef:
Over prijsklasse gesproken:.......een fractie kost

Blijft nog een boel geld hoor..........en dat voor een Yank, ik heb zo'n fractie niet in mijn broekzak hoor.

17 maart 2006 13:26
Profiel
PorscheForum Rakker
love is in the (h)air!
Belgie
Bericht 
EriC4C schreef:
"Ik val met de deur in huis. De V8 Vantage is niet superieur aan de 911, maar het is wel een heel erg goede auto, met een groot en erg bevredigend arsenaal aan capaciteiten. In veel opzichten kan hij zich met de Porsche meten, maar als je uiteindelijk de balans opmaakt is het de 911 die wint. Wat niet wil zeggen dat de Aston Martin niet de attractiefste auto is, want hij overtreft de Posrche naar bijna ieders maatstaven met eerlijke schoonheid ....."

Haha, blij dat ik eerst mijn post geplaatst heb... anders gingen ze nog zeggen dat het plagiaat was... :wink: :wink: :lol:

of :twisted: :twisted: ... heeft autovisie meegelezen op het forum :wink: :wink:

17 maart 2006 13:31
Profiel
Groningen
Bericht 
Ik weet dat Autovisie wel het andere forum meeleest (sterker nog, enkele maanden geleden was er een "Autovisie"- Cayman aanwezig bij een minimeet) Dusse... kijk maar uit. :wink:

17 maart 2006 14:48
Profiel
Carrera 3.2, 996 Cabrio, 991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
Bericht 
Die vette zou voor mij geen optie zijn; hoe goed of slecht ook, ik vind het gewoon geen mooie auto. Tussen de 911 en de AM kiezen wordt een stuk moeilijker. De AM is mooier, chiquer en eleganter en rijdt zo te lezen ook erg goed; ik denk dat ik met mijn rijkwaliteiten het niet uit zou maken. Maar de 911 neemt toch wel een hele speciale plaats in en heb ik meer gevoel bij...

17 maart 2006 14:51
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
2e prijs Jubileumrit 2013
Bericht 
John4S schreef:
Retep968 schreef:
Over prijsklasse gesproken:.......een fractie kost

Blijft nog een boel geld hoor..........en dat voor een Yank, ik heb zo'n fractie niet in mijn broekzak hoor.

Ik ook niet. En al helemaal niet voor een 997 of een AM...

Kijk echter wel graag naar Le Mans, Sebring en andere GT/GTS-klasse races, en vind dat Corvettes het daar goed doen. Zie ze daar 911's voorbij gaan. En dat voor een Yank!

17 maart 2006 15:06
Profiel
Groningen
Bericht 
En dan te bedenken dat de Yanks een Corvette voor minder dan €33k kunnen aanschaffen (911 vanaf €52k). :shock:

Om maar te zwijgen over de 300pk 4.6 V8 Mustang... vanaf €19k.. :roll:

17 maart 2006 16:22
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 88 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4