Auteur |
Bericht |
Pascal
‘64 Kever
|
Ik reed zojuist (nouja, een dik uur terug) de 911 naar buiten en spontaan kwam de zon tevoorschijn
ff wat kleine dingen afmaken en dan ook maar es richting Teteringen rijden... *oef, denk dat ie niet eens warm wordt *
|
19 maart 2006 14:02 |
|
|
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977Asperen
|
Mijn auto staat met het blokje eruit in Steenwijk, dus kan helaas niet even langskomen, have fun iedereen!
_________________________________________ The difference between men and boys...
The size of their toys!
|
19 maart 2006 15:31 |
|
|
rob964.c4
964.c4assendelft
|
ben net terug,
was heel gezellig en ntuurlijk weer een hoop mooie auto's gezien.
leander goed gedaan, het was leuk.
robert
_________________________________________ remmen is angst
|
19 maart 2006 16:55 |
|
|
Niels 3.2
Eindhoven
|
zo, wij zijn ook net thuis aangekomen. het was gezellig om eens kennis te maken met wat mensen van het forum. Ik kan nu tenminste wat gezichten bij de auto's plaatsen.
@ Leander: bedankt voor de organisatie, het was super!
|
19 maart 2006 16:59 |
|
|
bert964c4
vianen
|
Hey Leander, ik vond het hartstikke leuk erg bedankt, en het was ook leuk om wat mensen van het forum te ontmoeten, zie je bij de PFD
|
19 maart 2006 17:25 |
|
|
Johnnyboyporsche
911(964)-Carera4Raamsdonksveer
|
Prima gedaan Leander!
Mooi weer, mooie Porsches en leuke contacten!
Bedankt
Zie foto's album.
_________________________________________ Verbeter de wereld en begin bij U zelf, laat een ieder in zijn eigen waarde ook U wilt daarin gelaten worden.
|
19 maart 2006 17:29 |
|
|
bert964c4
vianen
|
Hey Johnny,
Ik heb ff naar je auto gekeken vanmiddag, heb jij een probleem met je spoiler, valt me op dat bij andere foto's ook de spoiler omhoog staat.
Bert
|
19 maart 2006 18:29 |
|
|
Deathtrap
SpeedGelb 987.2Kaatsheuvel
|
Mijn aller eerste Porsche dag
Helaas kon ik jullie geen Porsche tonen, maar ik heb wel genoten van al jullie PK's. Ik hoop dat er nog vaker dit soort dagen worden gehouden bij mij in de buurt, want het is zeker de moeite waard om even te kijken.
Ik hebben enkele mensen lekker op mij in staan praten, zodat het koopspook weer door mij hoofd dwaalt. Nu kan ik me nog weerhouden van het kopen van een Porsche, maar hoe lang gaat dat nog duren
groeten
Arno
_________________________________________ Arno
In 1963 vindt de werkelijke geboorte plaats van de automobiel. https://www.instagram.com/arno.smulders78/
|
19 maart 2006 18:48 |
|
|
Johnnyboyporsche
911(964)-Carera4Raamsdonksveer
|
Nee hoor Bert, gelukkig geen probleem! Normaal staat hij op automatisch, dus dicht bij stilstand.
Doch af en toe zet ik hem met de hand open om leukere foto's te maken.
Op foto's zie je meestal de spoiler gesloten.
Gr.John
_________________________________________ Verbeter de wereld en begin bij U zelf, laat een ieder in zijn eigen waarde ook U wilt daarin gelaten worden.
|
19 maart 2006 19:27 |
|
|
Marcel B.
ex 996 4S Cabrio; ex 996 4S; ex 930 (2x); ex 3.0 cabrio
|
Ha Leander,
Het was top. Veel verschilende Porsches en aardige en geïnteresseerde berijders en toeschouwers.
Koffie was goed en snackbarhouder kon bijna niet achter zijn counter blijven staan.
Nog bedankt voor het vegen van de parkeerplaats.....
_________________________________________ Vrijheid zonder wijsheid is losbandigheid
|
19 maart 2006 19:47 |
|
|
Jaco
Negenhonderdvijfenzestig.
|
Heb weer wat gemist hoor ik wel. Was net te laat thuis om erbij te kunnen zijn, volgende keer beter.
_________________________________________ Don't need to know where i'm going, just need to know where i've been......
|
19 maart 2006 19:55 |
|
|
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
Het was gezellig om (hernieuwd) kennis te maken met wat mensen van het forum. Kan ik weer wat meer gezichten bij de nicks plaatsen. Gelukkig ook nog goed weer.
@ Leander - bedankt voor de organisatie, prima geregeld
@ Rufie - Benieuwd naar de foto's
@ rob964.c4 - Was jij er ook dan Hoe kan ik jou nou gemist hebben
p.s. Ik vroeg aan Agnes op de terugweg: Welke auto vond je het mooist Antwoord: Dat hondje Vrouwen
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
Laatst bijgewerkt door Harley op 19 maart 2006 20:01, in totaal 1 keer bewerkt.
|
19 maart 2006 19:57 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Leander ..... en bedankt voor de aanleiding om de eerste keer topless te rijden dit seizoen.
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
19 maart 2006 20:00 |
|
|
rob964.c4
964.c4assendelft
|
tja , geen idee
Dat is lastig dat we allebei niet een gezicht kunnen plaatsen bij een auto anders was ik zeker even op je afgestapt.
Maar nu bedenk ik me ineens dat er iemand stond te praten en ik herkende de stem, zeker dat was jij ik stond bijna naast je
mar ik herkende het gezicht niet hahahaah.
molen934 was er ook, hij had zijn kaartje onder de wisser gedaan van mijn auto, zo wist ik dat hij er was, toen nog vragen aan koen(911lover) welk gezicht bij het kaartje hoorde en toen kennis kunnen maken.
wellicht een volgende keer
robert
Laatst bijgewerkt door rob964.c4 op 19 maart 2006 20:11, in totaal 1 keer bewerkt.
|
19 maart 2006 20:03 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Leander, mooi initiatief.
Lekker een tourtje gedaan, 1u20 voor 53 km, wat bijpraten met een kop koffie, en lekker terug naar huis. De 356 en ik hebben het naar ons zin gehad.
En €1.10 voor koffie, waar vind je dat nog
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
19 maart 2006 20:09 |
|
|
Harley
|
| | | | rob964.c4 schreef: tja , geen idee Dat is lastig dat we allebei niet een gezicht kunnen plaatsen bij een auto anders was ik zeker even op je afgestapt. Maar nu bedenk ik me ineens dat er iemand stond te praten en ik herkende de stem, zeker dat was jij ik stond bijna naast je mar ik herkende het gezicht niet hahahaah. molen934 was er ook, hij had zijn kaartje on de wisser gedaan van mijn auto, zo wist ik dat hij er was, toen nog vragen aan koen(911lover) welk gezicht bij het kaartje hoorde en toen kennis kunnen maken. wellicht een volgende keer robert | | | | |
Goed idee, die kaartjes
Ik weet wel hoe jij er uit ziet, of ben jij dat niet in je album
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
19 maart 2006 20:11 |
|
|
ruud964
Hoeksche Waard
|
Super geregeld Leander, je hebt er veel werk van gemaakt.
Leuk om eens de gezichten achter de berichtjes te zien, en natuurlijk praten over Porsches.
|
19 maart 2006 20:11 |
|
|
rob964.c4
964.c4assendelft
|
harley
ja dat ben ik wel,
robert
|
19 maart 2006 20:13 |
|
|
Harley
|
Nou, dan begrijp ik het helemaal niet, moet ik denk ik aan de bril of zo.
|
19 maart 2006 20:14 |
|
|
rob964.c4
964.c4assendelft
|
ik zal het nog erger maken ik stond tegen over jou geparkeerd
ach ja weer on topic het was goed weer en gezellig en ppp365
een prachtige auto
robert
|
19 maart 2006 20:16 |
|
|
rufie
996 3.6 - 2002Gent - België
|
Zo, ook terug thuis. Heb genoten van deze zonnige, relaxte zondagnamiddag. Weer een paar gezichten achter de nicknames leren kennen. Tof initiatief Leander !
Ik had vandaag niet zoveel zin om foto's te nemen, omdat ik verkoos om lekker over Porsche te babbelen.
De genomen foto's vind je in mijn album
_________________________________________ Air or water, Porsches are COOL.
Blijf op de hoogte van alles wat me bezighoudt : http://www.RUFIE.be
Laatst bijgewerkt door rufie op 19 maart 2006 20:55, in totaal 1 keer bewerkt.
|
19 maart 2006 20:40 |
|
|
Marcel B.
|
Ha Rufie,
Mooie foto's man. Hoe krijg je het bij elkaar. Geleend van iemand?
_________________________________________ Vrijheid zonder wijsheid is losbandigheid
|
19 maart 2006 20:44 |
|
|
Marcel B.
|
Nu even serieus, als ik op HIER druk dan krijg ik mijn eigen album. Ondertussen heb ik gezien dat de foto's in jouw album zitten.
|
19 maart 2006 20:47 |
|
|
rufie
996 3.6 - 2002Gent - België
|
Ik zie het link : http://www.porscheforum.nl/album_personal.php is zelfde bij iedereen.
Je kan beter klikken op album in mijn post hierboven.
Of heren moderators : een idee om een afzonderlijk album te maken voor deze meeting ?
_________________________________________ Air or water, Porsches are COOL.
Blijf op de hoogte van alles wat me bezighoudt : http://www.RUFIE.be
|
19 maart 2006 20:50 |
|
|
944
|
Leander , goed georganiseerd man,toppie.
hier staan wat foto's online.
http://www.porschefoto.nl/Meeting%20Bre ... 3-2006.htm
|
19 maart 2006 20:59 |
|
|