Auteur |
Bericht |
horn
PF #57
|
Re: pinksterraces
Nee, heb op 2e paasdag al een paar uur in de file gestaan daar. Deze kaar sla ik maar over...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
24 mei 2004 23:23 |
|
|
Robberto
996 CabrioWaalwijk
|
Wel lekker dan zo'n tiptronic........ anders toch een lamme poot van het schakelen......
|
25 mei 2004 19:03 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
:mrgreen::mrgreen:
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
25 mei 2004 19:52 |
|
|
horn
PF #57
|
Dank Robberto, eindelijk iemand die de voordelen ziet... BTW, ook als je niet in de file staat is een tip niet mis. EriC4C, any track any time... met die schakelbak van je!
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
25 mei 2004 20:29 |
|
|
Ivo964C2
Rauris OostenrijkPF#30
|
EriC4C, any track any time... met die schakelbak van je! [/quote]
Euuh, is dat wel eerlijk...?.....die van Eric staat in de Protech hoor...
|
25 mei 2004 21:04 |
|
|
horn
PF #57
|
Het is niet wat-ie kan, maar hoe je ermee rijdt...
|
25 mei 2004 21:40 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Inderdaad ..... (Gemakshalve het "busje" , de Zafira Opel Personen Combinatie maar vergeten.) En .....
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
25 mei 2004 21:57 |
|
|
Gizmo
911 C2 CabrioDen Haag
|
Tip
arme Horn . De volgende zal een schakel worden denk ik voor horn . En dan hoort ie ook bij de echte snelheids .
Maar dat ie eruit getrokken wordt door een TDI auw .
|
25 mei 2004 23:34 |
|
|
horn
PF #57
|
Re: Tip
Wat dat betreft is een dagje Zolder erg goed geweest voor het zelfvertrouwen van mij en de Tip. Had weinig tot geen last om snellere auto's bij te houden. Moet alleen wat verder gaan in de bochies... Maar de tip bevalt me sindsdien een heeeeel stuk beter. Weet nog niet zo zeker op de volgende wel een schakelbak zal zijn.
Ben nu bezig met een 850 estate T5-R en dat wordt, als het doorgaat, ook een automaatje... heb gereden en is me erg goed bevallen.
Oja, Gizmo, werd er niet uitgetrokken, kon PaSCal alleen niet kwijtraken ( alleen - is al erg genoeg!)
|
26 mei 2004 5:44 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Met Shark ervaringen uitwisselen en misschien een dubbele deal maken
Een kinderstoeltje past overigens ook goed (genoeg) achter in een Golf cabrio hoor de overige "rotzooi" wat minder .....
PS juiste type aanduiding
|
26 mei 2004 10:16 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
T DI is lief
|
26 mei 2004 21:44 |
|
|
horn
PF #57
|
Kinderstoeltje wel, windscherm niet meer dan.
Type aanduiding; inderdaad, dank. Het is een T5 (211 PK).
|
26 mei 2004 22:57 |
|
|
John
Cayenne
|
Idd. Harald, ik was een van de gelukkige om een paar rondje met je mee mogen te rijden, en ging er idd als een speer mee vandoor.
|
27 mei 2004 9:15 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Klopt, kinderstoeltje er in = windscherm er uit ..... net als bij de 964 ..... maar je denkt toch niet dat ik 'm daarom ga verkopen.
|
27 mei 2004 9:44 |
|
|
Jan A. (997 4S)
997 4S Cabrio
ex. 993 4S,
ex. 964 C4,
ex. 968Nederland
|
Re: pinksterraces
Nee, ga eens een lekker dagje niks doen
Als je gaat, heel veel plezier
Jan
_________________________________________ Fietste ik maar net zo hard als mijn Porsche!!! https://manfredmilatoertocht.nl
|
27 mei 2004 18:43 |
|
|