Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 21 apr 2025 9:13

Antwoord op onderwerp  [ 75 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Iemand van hier? 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxster
ex RS4
Bericht 
Jort schreef:
Zo.. en nu een stukkie toeren.. de zon schijnt. :D

Ik ook. Op de motor :twisted: Morgen met de Porsche naar Teteringen :!:

18 maart 2006 16:10
Profiel WWW
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
Jort schreef:
De politiek is corrupt en melkt ons uit, de politiemacht bestaat louter en alleen uit flapdrollen met slechts de lagere school als vooropleideing en pakt te weinig echte boeven, de jeugd kent z'n talen niet meer, nederlanders zijn asociaal, kwantiteit prevaleert boven kwaliteit, nederland loopt leeg.. daar gaat het laatste stukje kwaliteit.
VRESELIJK wat een land! Waar gaat dit naartoe? Volksopstand.. REVOLUTIE... !!

Ik vind je wat ongenuanceerd, maar het is inhoudelijk gezien wel de beste reactie van je sinds tijden! :wink:

18 maart 2006 18:57
Profiel
vianen
Bericht 
Devils son schreef:
horn schreef:
En wat is die Koos Spee toch een aperte paardenl*l, met zijn zeverige gepreek... :? :evil: :puker:

"kunt u zich niet voorstellen dat iemand die wordt opgedrukt door de onopvallende politieauto boos wordt en gas bij gaat geven?"

Koos begint over dat dit alleen gebeurt bij iemand die te snel rijdt (overigens: nee!) en dus moet men maar boos op zichzelf zijn.

Heb het ooit meegemaakt in een 924 met zo'n kl*te BMW achter me . en maar pushen, tot ik het zat was en ff flink gas gaf,....nou ja aangehouden, u reed veel te snel blablabla, MAAR ZE ZATEN ZOWAT IN DE KOFFERBAK!!!!!!!!!,

Anyways, de hele handel voor laten komen, maar mooi gewonnen, en een reprimande voor die eikels, het argument was dat een (toen nog) jong jochie niet instaat zou zijn om een porsche te bezitten, moest dus wel gestolen zijn, of connecties moest hebben met de drugs wereld!!!

STELLETJE HOMO'S ZIJN HET!!

18 maart 2006 19:59
Profiel
Amsterdam
Bericht 
Jort schreef:
....met slechts de lagere school als vooropleideing ....

Shit, ik heb dus toch nog een schooltje gemist ? :roll: :roll:

Vanavond geleerd dat Jaguar wordt uitgesproken als DJEK-DJOEWAR :wink:

18 maart 2006 20:05
Profiel
Groningen
Bericht 
Devils son schreef:
Jort schreef:
De politiek is corrupt en melkt ons uit, de politiemacht bestaat louter en alleen uit flapdrollen met slechts de lagere school als vooropleideing en pakt te weinig echte boeven, de jeugd kent z'n talen niet meer, nederlanders zijn asociaal, kwantiteit prevaleert boven kwaliteit, nederland loopt leeg.. daar gaat het laatste stukje kwaliteit.
VRESELIJK wat een land! Waar gaat dit naartoe? Volksopstand.. REVOLUTIE... !!

Ik vind je wat ongenuanceerd, maar het is inhoudelijk gezien wel de beste reactie van je sinds tijden! :wink:

Daar ben ik blij om. Jouw mening is me alles waard. :wink:

18 maart 2006 22:12
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
Huyssoon schreef:
Shit, ik heb dus toch nog een schooltje gemist ? :roll: :roll:

Vanavond geleerd dat Jaguar wordt uitgesproken als DJEK-DJOEWAR :wink:

Alsnog dat gemiste schooltje in één avond ingehaald zie ik... :lol:

@ Jort - je trekt wel heel hele generaliserende conclusie. Het ging over twee agenten die op TV dramatisch duits spraken.
Het topic heette niet: "ik denk dat ik maar ga emigreren uit dit kl*te land"... :!: :wink:

19 maart 2006 13:29
Profiel
Groningen
Bericht 
Horn, het draadje was intussen al generaliserend van aard en daar deed ik nog een schepje bovenop, om alle zeurders het resterende gras voor de voeten weg te maaien (daarbij dankbaar gebruik makend van eerdere steekhoudende opmerkingen van enkele forumgebruikers). Scheelt weer een ellenlang eenzijdig zeurtopic :wink:

19 maart 2006 16:06
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
Jort schreef:
Scheelt weer een ellenlang eenzijdig zeurtopic :wink:

aha, bedoelde je dat :wink:

ik heb het een beetje gehad met die zeurtopics. jij ook kennelijk :lol:

19 maart 2006 19:38
Profiel
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
horn schreef:
Jort schreef:

Kunnen jullie een stuk zeuren zeg :roll: :roll: :wink:

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

19 maart 2006 20:13
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
991.2 GT3, 964 Carrera 2 en 911 3.0 SC
Bericht 
horn schreef:
Jort schreef:

TIP :!: :idea:

Abonnement op het topic opzeggen :!:

19 maart 2006 21:47
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
Teun schreef:

abonnement? er zijn mensen die niet met abonnementen werken.
Heb een hekel aan abonnementen. Gaan ze je steeds voor bellen tijdens het avondeten. :wink:

19 maart 2006 22:38
Profiel
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
horn schreef:

Heb een hekel aan abonnementen. Gaan ze je steeds voor bellen tijdens het avondeten. :wink:

Ben jij nou aan het zeuren? :twisted:

20 maart 2006 10:19
Profiel
1973 911 2.4T & 1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)
Melbourne
Bericht 
Devils son schreef:
[Moest er dan zonodig hard over een kruispunt gegaan worden/rechts inhalen over de vluchtstrook? Ik ken de route en vergeet het maar dat je vanaf Eersel ontsnapt (sterker nog: in België is men gaarne bereid om de man staande te houden). Maar het is natuurlijk wel leuk voor agenten om ook even te mogen scheuren, nietwaar? Spannend!

Om nog even terug te komen (zeuren? :wink: ) op Devils son's reactie, het valt mij regelmatig op bij dat programma dat de achtervolgers een groter gevaar vormen dan degene die ze achterna zitten.

Zo was het recentelijk een klassieke merdeces die in een woonwijk van rechts kwam en dus voorrang had, wat werd genegeerd door de 'verkeerskrimineel'. Vervolgens geeft de beste man in de klassieker weer even gas maar moet meteen weer op de rem omdat onze 'helden' eraan komen en doorjakkeren.
"Meneer, uw weggedrag viel ons op..." is het eerste wat ze zeggen.

tuurlijk jongens, geef 'm maar een vette prent, de boef!

Dat werd ook aan vriend Spee gevraagd dooe de ragebol en dan antwoord Koosie doodleuk:
"dat mag allemaal want deze mensen zijn speciaal getraind en hebben een perfecte autobeheersing."

dan mag Jos Verstappen zeker ook 250 rijden op de snelweg....?

O ja. On topic: Lijkt er toch op dat het niemand van het forum is. :wink:

20 maart 2006 12:55
Profiel WWW
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxster
ex RS4
Bericht 
patrick911 schreef:
...Dat werd ook aan vriend Spee gevraagd dooe de ragebol en dan antwoord Koosie doodleuk:
"dat mag allemaal want deze mensen zijn speciaal getraind en hebben een perfecte autobeheersing."

ff Googlen - Oh ja :?: :wink:

"Een politieauto bestuurd door een 20-jarige agent uit Alphen aan den Rijn raakte zaterdag 10 april van de N11. Zowel de bestuurder als zijn collega agent die bij hem in de auto zat bleef ongedeerd.

De politieauto werd zwaar beschadigd. De verkeersdienst van de Politie Hollands Midden is een onderzoek begonnen naar de oorzaak van het ongeval. Vast staat dat de auto uitbrak nadat de bestuurder in een bocht de macht over zijn stuur kwijt raakte. De auto ramde daarop de middengeleider en kwam uiteindelijk in de berm tot stilstand."

20 maart 2006 13:04
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
993 C2S
vechtdal
Bericht 
patrick911 schreef:
, het valt mij regelmatig op bij dat programma dat de achtervolgers een groter gevaar vormen dan degene die ze achterna zitten.

Waar gebeurd :!: ;

Broertje rijdt van stad A naar stad B over N wegen met de sjas er goed in..komt halverwege een GOS [onopvallende surv auto]tegen die met rokende banden op de weg keerde[gezien door kennis die daar woont].
Broertje nadert dorp en ziet 'klaarovers'en doet rustig aan,zwaait naar 1 van de moeders die hij kent en geeft na het dorp weer flink gas want heeft het druk..
Voor de stoplichten wordt de deur opengetrokken en bestuurder gesommeerd dat ie aan de kant moet en om kort te zijn ,rijbewijs weg :cry:
Auto laten staan en lift van de heren naar stad A terug,onderweg wordt er in het dorp even gestopt bij de verkeersmoeders,kennelijk om uitleg te geven..krijgen de dienders de wind van voren om hun asociale weggedrag :!: :P ....letterlijk;die vent in die Mercedes deed nog normaal ,maar jullie mongolen in die k*tfocus..nie normaal... :lol: :lol:

20 maart 2006 13:18
Profiel
Cayenne Turbo S Hybrid & Boxster S (987)
Rotterdam
Bericht 
patrick911 schreef:
het valt mij regelmatig op bij dat programma dat de achtervolgers een groter gevaar vormen dan degene die ze achterna zitten.

Geheel ook mijn idee!
Zonder zwaailicht en sirenes worden af en toe de vreemste capriolen uitgehaald in een voor ons onherkenbare politiewagen, terwijl ze daarna wel zeggen dat zulk "weggedrag" aggressie opwekt...... :roll: :?

Nog twee van zulke voorbeelden:
iemand bijna 20 kilometer volgen op de snelweg en in tussen 3 keer een trajectmeting doen, omdat de snelheid telkens zo rond de 50 km te hard ligt. Uiteindelijk staande houden (na 20 kilometer) en zeggen hoe onverantwoordelijk dit (weg)gedrag is!
Als je dit vind moet je gewoon na 2 kilometer een einde maken aan deze snelheden!

of

een echtpaar in een cabrio met hun kind los in de auto, commentaar in de cameraauto: levensgevaarlijk!
Eén keer goed remmen en het kind vliegt de auto uit (tot aan hier: helemaal mee eens :thumleft: ), dus wat verwacht je?
Alle toeters en bellen aan en die auto zo snel mogelijk aan de kant!
Nee hoor, eerst nog ff 10 kilometer volgen om te kijken of hij nog andere overtredingen beging! :? :roll:
Met een beetje "mazzel" hadden ze dat "vliegende" kind kunnen filmen! :evil:

Nee, volledig eens met het statement: "if you can't do the time, don't do the crime!", maar na zulke beelden zit ik iig niet op zo'n moralistisch verhaaltje :twisted: te wachten!

20 maart 2006 13:26
Profiel WWW
Amsterdam
Bericht 
Resumerend : Tussen de leden van het PF zitten ongetwijfeld mensen die
op gezette tijden de regels aan hun laars lappen. En daar dus incidenteel op worden gesnapt en beboet. Als ik zie welke snelheden soms in topics worden gepresenteerd rijzen mij wel eens vraagtekens...
Uiteraard zitten eer bij de KLPD ook mensen, die qua instelling uit zijn op
het vast leggen van het grootst mogelijk vergrijp, en zich dus 'vastbijten'
in de eerstvolgende gelegenheid te 'scoren'.... Jammer, heeft met karakter te maken.
Maar, er zijn nog steeds genoeg mensen in het opsporings-apparaat werkzaam die wel relativeren, en een wat coulantere houding hebben.
Ik heb dat zelf meermaals ervaren.
Ik ben eens lange tijd gevolgd, sn, ca 160-165 op een droge lege weg, maar in een plotselinge regenbui terug naar 90. Wel aanhouding, geen boete, reden : 'waar risico ontstond werd juist gehandeld' Nog dank

20 maart 2006 13:52
Profiel
‘64 Kever
Bericht 
Inderdaad Huyssoon, laten we wel wezen, wat je op televisie ziet is niet de (enige) realiteit he... (gelukkig niet)...

Want nou even serieus, hoe "leuk" is het, om een programma als wegmisbruikers te kijken, als een achtervolging na 2km gestopt wordt, omdat het te gevaarlijk is, en de bestuurder krijgt alleen een waarschuwing... Nou, dat zal echt kijkcijfers trekken hoor... Poe!

NEE, ik zeg niet dat ze het doen voor de kijkcijfers, maar ik denk dat ze uit het hele beeldmateriaal wat die mensen hebben (en dat zal volgens mij aardig wat zijn!) een selectie maken die WEL goed is voor de kijkcijfers...

Denk je dat Nederland zit te wachten op inderdaad zo'n actie als bij RS-R? Doet het goed hoor, want "Ja, die kerel heb een dure waguh, en dan mag ut wel!"....

20 maart 2006 13:55
Profiel Facebook 
Bericht 
Ik snap niet dat er niet wordt opgetreden tegen agenten die grote risico's nemen om bij relatief kleine overtredingen over te gaan tot staandehouding. Door het uit te zenden staat BVOM kennelijk achter dit soort acties.

20 maart 2006 14:09
Profiel
1973 911 2.4T & 1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)
Melbourne
Bericht 
Devils son schreef:
Ik snap niet dat er niet wordt opgetreden tegen agenten die grote risico's nemen om bij relatief kleine overtredingen over te gaan tot staandehouding. Door het uit te zenden staat BVOM kennelijk achter dit soort acties.

Erger nog. Je mag verwachten dat ze (ter lering ende vermaek) de ergste gevallen uitzenden en gevallen waarbij opvalt dat ze zelf wel erg grote risico's nemen eruitfilteren.
Af en toe denk ik dan ook: "als dit het ergste is waar ze mee aankakken, dan rijdt men hier in NL in het algemeen toch errug beschaafd."

20 maart 2006 14:26
Profiel WWW
Groningen
Bericht 
Grote risico's....valt m.i. alleszins mee. Vergelijk het eens met andere landen als de USA of GB.

20 maart 2006 14:37
Profiel
Amsterdam
Bericht 
Jort schreef:
Grote risico's....valt m.i. alleszins mee. Vergelijk het eens met andere landen als de USA of GB.

Mee eens, en dan te bedenken dat we hier een gigantische auto-dichtheid kennen. Geen route 66 dus...
Het is hier zo beroerd nog niet. ( Het grootste circuit ter wereld ligt op korte afstand oostelijk )

20 maart 2006 14:51
Profiel
Bericht 
Jort schreef:
Grote risico's....valt m.i. alleszins mee.

Ik helaas van dichtbij een geval waar een achtervolging van een snelheidsovertreder leidde tot de dood van een dame. Politiewagen was de bocht uitgevlogen en in de zijkant van de wachtende dame. Men reed zonder sirenes, zonder lichtsignalen.

Dat het anders kan: ik kan mij herinneren dat er ooit een berichtje in de krant stond dat een 205-je GTI aan de Politieporsche's was ontsnapt, zodanig dat een helicopter de auto moest identificeren.

Was de GTI met een topsnelheid van 190 km/u sneller dan de Porsches? Nee, men vond het onverantwoord om een achtervolging in te zetten.

20 maart 2006 15:11
Profiel
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
horn schreef:
Teun schreef:

Dat zijn die met allerhande enquetes :wink: :lol:

Laatste update 22/10/2013

20 maart 2006 15:26
Profiel WWW Facebook 
Groningen
Bericht 
Devils son schreef:

Ik helaas van dichtbij een geval waar een achtervolging van een snelheidsovertreder leidde tot de dood van een dame. Politiewagen was de bocht uitgevlogen en in de zijkant van de wachtende dame. Men reed zonder sirenes, zonder lichtsignalen.

Dat het anders kan: ik kan mij herinneren dat er ooit een berichtje in de krant stond dat een 205-je GTI aan de Politieporsche's was ontsnapt, zodanig dat een helicopter de auto moest identificeren.

Was de GTI met een topsnelheid van 190 km/u sneller dan de Porsches? Nee, men vond het onverantwoord om een achtervolging in te zetten.

Wat voor zin hebben dit soort voorbeelden? Geeft het een algemeen beeld? Waar gehakt wordt vallen spaanders. Fouten worden overal gemaakt.

We kunnen ons natuurlijk focussen op die gevallen dat het wel mis gaat, nog wat extra richtlijnen voor de politie opstellen, bevoegdheden inperken. Geeft een goed gevoel van rechtvaardigheid en gelijkheid. Beetje meer bureaucratie.. ach, de juristen smullen weer bij de gedachte aan de extra werkverschaffing ... En een nog verder uitgeholde functie van de agent als resultaat.

Laatst bijgewerkt door Jort op 20 maart 2006 16:14, in totaal 1 keer bewerkt.

20 maart 2006 16:06
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 75 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende