Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 nov 2024 0:38

Antwoord op onderwerp  [ 25 berichten ] 
Wint het A1 team van Nederland weer.... 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
987 Boxster S 3.4 Tiptronic & Harley - Davidson FXDLS Low Rider S
Lemmer (PF #48)
Bericht Wint het A1 team van Nederland weer....
Op de officiele site van de A1 racerij kun je stemmen op de mooiste A1 auto.
Kom op jongens en meiden stem massaal op ons team!!!!

Link is ook te zien op www.verstappen.nl

20 maart 2006 22:39
Profiel Twitter 
Groningen
Bericht 
http://www.a1gp.com/vote/index.php

20 maart 2006 22:42
Profiel
vianen
Bericht 
Nou, dat vind ik dus helemaal niet de mooiste auto, ik vind nieuw-zeeland de mooiste, maar wat heeft dat te maken met wint nederland weer??
leg ff uit

20 maart 2006 23:00
Profiel
vianen
Bericht 
En zo goed waren ze helemaal niet, ja ok 1x winst, 1x no2, verder wel heeeeeeeeel erg wisselvallig vind je niet?? Nee hoor stop Bleekemolen maar in de auto!!, Maar da's mijn mening, zeg ik er direct bij om te voorkomen dat ik direkt afgebrand word.

Ben benieuwd.

20 maart 2006 23:04
Profiel
PorscheForum Rakker
ex-993 C2Cabrio (1997) ex-993 C4 (1995)
Regio Amersfoort
Bericht 
Jos kan best gas geven. Maar een coureur die zijn wagen uitstapt omdat ie boos is heb ik zelden gezien (laatste A1 GP): afknapper :twisted: . Ik hoop volgend jaar een beter team te zien. Al dan niet met Bleekemolen.

20 maart 2006 23:18
Profiel
vianen
Bericht 
Maxfli,

Ben het best met je eens hoor, Jos is geen watje of zo, begrijp me niet verkeerd, maar de laatste actie van hem vindt ik persoonlijk dus echt beneden de maat, had dat echt niet verwacht van een proff. zoals Jos is,
dat is gewoon mijn punt, niks meer niks minder, hoop het beste voor hem en team nederland!! zeg gewoon toitoi :thumright:

20 maart 2006 23:23
Profiel
PorscheForum Rakker
Regio Amersfoort
Bericht 
He, bert964c4. Ben het geheel met je eens dat ik ook geheel niet begrijp waarom een sportman in een wedstrijd ermee ophoudt als hem onrecht wordt aangedaan (in zijn ogen dan). Stel je voor dat het Nederlands elftal het veld afgaat als iemand onterecht een rode kaart krijgt. :roll:

Nee, ook al kan Jos best trappen, dit soort dingen kan je gewoon weg niet maken. Dan hoor je in mijn ogen daar niet thuis en moet je plek maken.

En ook ik zeg hup-Holland-hup. Nog ieder geval één keer over drie weken in China. En dan hopelijk met nog beter team volgend jaar :wink:

20 maart 2006 23:31
Profiel
vianen
Bericht 
Dat heb je helemaal goed verwoord, en ik denk best wel dat Jos in de laatste race het e.e.a. wil laten zien...............
Wie weet zien we hem wel in oktober dit jaar op zandvoort,.......zoniet dan hopelijk een andere wie zal het zeggen?!!!!!!!!!

20 maart 2006 23:36
Profiel
foxtrot / oscar
Bericht 
Afbeelding

21 maart 2006 3:16
Profiel WWW
Boxster S 3.4 zwart 2007 993 TT Arenarood 1997
Rosmalen
Bericht 
bert964c4 schreef:
Maxfli,

de laatste actie van hem vindt ik persoonlijk dus echt beneden de maat, had dat echt niet verwacht van een proff.

Helemaal waar. Profi-onwaardig en allergisch gedrag! Dit is iets voor Rookies, niet voor iemand met zo'n achtergrond.

En gelóóf maar dat Jan Lammers hier pissig van is geworden!!! Wanneer je nagaat dat ongeveer 5% van de onderlinge kift ten toon wordt gespreid, en NU al overduidelijk Jan NOT AMUSED is, is wel duidelijk hoe de verhoudingen liggen.

Volgend jaar nieuw bloed. Geen discussie. Heeft Jan ook méér tijd voor zijn kartbaan...... :lol:

21 maart 2006 8:10
Profiel
Carrera 3.2, 996 Cabrio, 991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
Bericht 
ER schreef:
Profi-onwaardig en allergisch gedrag! Dit is iets voor Rookies, niet voor iemand met zo'n achtergrond.

niets aan toe te voegen :?
belachelijke aktie van die kerel

21 maart 2006 10:45
Profiel WWW Facebook 
1973 911 2.4T & 1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)
Melbourne
Bericht 
Ben ik dan de enige die wel wat begrip voor z'n actie kan opbrengen?
Ik geloof nl dat ik in zijn situatie hetzelfde gedaan zou hebben.
Je gaat om te winnen en als het zo uitzichtloos is door zo'n beslissing (en vervolgens je eigen stommiteit om door de pitlane te scheuren, opgefokt als je bent) dan zou ik ook uitgestapt zijn.

21 maart 2006 10:56
Profiel WWW
Boxster S 3.4 zwart 2007 993 TT Arenarood 1997
Rosmalen
Bericht 
patrick911 schreef:
als het zo uitzichtloos is door zo'n beslissing (en vervolgens je eigen stommiteit om door de pitlane te scheuren, opgefokt als je bent) dan zou ik ook uitgestapt zijn.

Inderdaad.

Zoals ik al zei: iets voor Rookies, niet voor een coureur met méér dan 10 jaar ervaring......

Daarom zitten wij ook niet in de Formule 1 of A1 GP, maar moeten het doen met onze eigen Porsche... :wink:

21 maart 2006 12:41
Profiel
Groningen
Bericht 
De beste stuurlui.... zitten achter hun schermpje op het PF :wink:

Een groot aantal F1 rijders heeft zich wel eens laten verleiden tot uitstappen in een in hun ogen uitzichtloze situatie i.c.m. torenhoge frustraties.

21 maart 2006 12:43
Profiel
1973 911 2.4T & 1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)
Melbourne
Bericht 
Ik had er na de race eigenlijk niks meer van gehoord. Even zoeken op internet leert dat er in eerste instantie op www.verstappen.nl gemeld werd dat de betrokken race-director zou zijn ontslagen, maar dat dat uiteindelijk niet zo blijkt te zijn.....en dat Jos fout zat.

teambaas Jan Lammers, op www.F1today.nl schreef:
“Laten we bij het begin beginnen. Volgens de organisatie haalde Jos tijdens een gele-vlag-situatie, achter de safety car, een voorligger in. Hier was Jos het duidelijk niet mee eens. In eerste instantie vertrouwden de mensen om Jos heen, en ikzelf ook, op het oordeel van Jos, maar ik wilde wel persoonlijk alle data en feiten bekijken alvorens een oordeel te vellen. De organisatie had gelijk. Jos haalde tijdens de gele-vlag-situatie in en had dus volledig terecht een ‘drive-through-penalty’ gekregen. Dat is een vaststaand feit”.

“Uit onvrede met die eerste ‘drive-through-penalty’ reed Jos te hard door de pitstraat. Toen hij om die reden een tweede straf kreeg kwam hij naar binnen en stapte uit. Jos heeft een fout gemaakt en daarnaast een verkeerde beslissing genomen door uit te stappen.”

Vooral met dat uitstappen heeft Jan Lammers het erg moeilijk. Hij is stellig van mening dat je, wat er ook gebeurt, nooit mag opgeven en de race gewoon moet uitrijden.

“Als iemand een foutje maakt hoeft hij niet meteen ontslagen te worden. Jos was in dit geval fout, maar mag natuurlijk gewoon blijven waar hij zit. Met het uitstappen had ik wel grote moeite. Daar heb ik de afgelopen week ook meermaals met Jos over gesproken.”

“Uitstappen is uit den boze. Laat vooropstaan dat de verstandhouding tussen mij en Jos erg goed is, maar als hij nogmaals uitstapt hoeft hij nooit meer in te stappen.”

Lammers betreurt het feit dat race-director Tim Schenken deze negatieve publiciteit over zich heen heeft gekregen.

“Tim is een goede kerel, hij is professioneel en echt niet achterlijk. Ik vind het dan ook niet goed dat dit op het adres van Schenken terecht is gekomen. Jos moet beter leren omgaan met dit soort dingen, maar dat weet hij zelf ook wel hoor.”

Tja, niet echt koelbloedig van 'onze' Jos. :(

21 maart 2006 17:15
Profiel WWW
Moderator
PF #57
Bericht 
Aha, Jos heeft een kort lontje. Dat was nog niet bekend... :twisted:

Hij kan best rijden, maar qua karakter is het een onbenul. :? Mijn mening.

21 maart 2006 20:12
Profiel
Groningen
Bericht 
Ouch, 't staat nu zwart op wit, Jos zat driedubbel fout.

Kort lontje hebben wel meer coureurs. Hakkinen die een journalist een flinke mep verkoopt na stilstand door pech, Senna.. die hield bij tijd en wijlen ook wel van een potje matten met medecoureurs :lol:

Maar goed, laatstgenoemde had wel weer een killersmentaliteit, opgeven hoort daar niet bij :roll:

21 maart 2006 20:31
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
Ik ben van mening dat Jos het nooit echt gemaakt heeft, grote bek altijd maar weinig prestaties, keertje met mazzel derde.

Nee van mij mag Jos weer lekker de limburgse heuvels in... :oops:

21 maart 2006 20:31
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
911gt2 schreef:
Ik ben van mening dat Jos het nooit echt gemaakt heeft, grote bek altijd maar weinig prestaties

In karttijd wel een grote belofte. Daar is het bij gebleven.
Talent alleen is niet genoeg... :?

21 maart 2006 21:34
Profiel
PorscheForum Rakker
Regio Amersfoort
Bericht 
horn schreef:
In karttijd wel een grote belofte. Daar is het bij gebleven.
Talent alleen is niet genoeg... :?

Nou ja, hij heeft wel F1 gereden (wat heb ik hem vervloekt toen ie met koude banden de pits uitjankt om in de eerste bocht gelijk de grindbak in te gaan...) en toch ook een GP A1 overwinning achter zijn naam staan. Dat kunnen er niet veel zeggen. Een mislukkeling is hij zeker niet. Talent heeft hij ook, ik kan genieten als hij weer een geweldige inhaalaktie maakt.

Maar om een echte topper te worden dan wel te zijn (maar dat is ie niet) komt er wel wat meer bij kijken dan talent. Eens. Maar soms moet je met minder genoegen nemen. En dat wil ik niet :(

21 maart 2006 22:06
Profiel
PorscheForum Rakker
Abarth 124 Spider 2017 Ex.Boxster 2.7 2008 Ex 924 1979 Ex.911 SC targa 1982
Beverwijk
Bericht 
Ik zou het toch niet erg vinden om Jeroen Bleekemolen in te zien stappen in China.....Ondanks zijn staat van dienst heb ik het wel een beetje gehad met Jos en zijn acties.

En dan heb ik het nog niet eens over zijn acties op de baan, maar meer daar omheen. Met als hoogtepunt het 'uitstapincident'.

Jan Lammers is zo professioneel om de vuile was grotendeels binnen te houden, maar kookt waarschijnlijk inwendig. Overigens heeft hij geen kartbaan, dat is Pa Bleekemolen (3 stuks).

Dus kom op Jan, Jos eruit en Jeroen erin in China!!!!

Gijs.

21 maart 2006 22:49
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
Maxfli schreef:
Maar om een echte topper te worden dan wel te zijn (maar dat is ie niet) komt er wel wat meer bij kijken dan talent.

Dat zeg ik dus. :wink:

22 maart 2006 8:35
Profiel
PorscheForum Rakker
Regio Amersfoort
Bericht 
Je zei er ook nog iets voor... :wink: :D

22 maart 2006 8:50
Profiel
PorscheForum Rakker
991.2 GT3, 964 Carrera 2 en 911 3.0 SC
Bericht 
Jos is een L%L :!: :wink:

22 maart 2006 9:12
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
Maxfli schreef:
Je zei er ook nog iets voor... :wink: :D

Hij is geen mislukking, maar een geslaagd coureur... :roll:
Beter dan gemiddeld, maar met de juiste instelling was hij denk ik een stuk verder gekomen.
Ik kon ook echt van hem genieten (net als van bv Montoya) omdat ze soms schijt hebben aan de gevestigde orde. Maar ik vind Jos niet sympathiek en dat speelt bij mij ook mee. Daarom nog steeds Button fan. :wink: (mijn zoon heet niet voor niets Jenson...) :lol:

22 maart 2006 20:17
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 25 berichten ]