Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 17 nov 2024 18:16

Antwoord op onderwerp  [ 40 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Wie is Rob_GTT? 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
911(964)-Carera4
Raamsdonksveer
Bericht Re: Wie is Rob_GTT?
Rob_GTT, welkom hier :!: Het aller belangrijkste is dat je een autoliefhebber bent.
Er is hier op het PF al heel wat gezegt en geschreven over Subaru,
vandaar div. opmerkingen hier boven.......
Maar je gaat wel aan iets verslavends beginnen hoor :D .
Veel sukses.

23 maart 2006 12:55
Profiel Facebook 
PorscheForum Rookie
Johnnyboyporsche schreef:
Er is hier op het PF al heel wat gezegt en geschreven over Subaru,
vandaar div. opmerkingen hier boven.......

Heb ik gelezen ja.. maar nu worden zo'n beetje alle sub rijders over 1 kam geschoren.. misschien niet helemaal terecht want er zijn echt veel sub rijders die respect voor de porsche hebben. Dan heb ik het uiteraard niet over de sjonny-generatie die een sub afrost ;)

Daarom koop ik ook een porsche om het geluid, de looks .. nostalgie 8)
Snelheid is niet altijd alles ;)

23 maart 2006 13:58
Profiel Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Rob_GTT schreef:
Daarom koop ik ook een porsche om het geluid, de looks .. nostalgie 8)
Snelheid is niet altijd alles ;)

:?:
Dat kan ik niet helemaal volgen.
Ik denk dat als men een Sub en een 911 van hetzelfde bouwjaar laat rijden voor snelheid ELKE 911 sneller is dan de Sub.
Ik praat uit wagens standaard fabriek geleverd natuurlijk, anders is het een ongelijk vergelijk.Dan kan men alles sneller maken dan een P :wink:
Correct me if I'm wrong :roll:

Impreza Turbo 1999 schreef:
0-100Km/h acceleration: 6.1S
Max speed: 234Km/h

0-1000m acceleration: 26.3S

Porsche 996 3.4 1998 schreef:
Top Speed Manual 280km/h (174mph)
Tiptronic S 275km/h (174mph)
Accelleration 0-100km/h (62mph) Manual 5.4 seconds
Tiptronic S 6.2 seconds

Laatste update 22/10/2013

23 maart 2006 14:20
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
997.2 4S / 993 TT
Bericht 
Welkom Rob,

Zelf ook overgestapt van Impreza naar 911. (met wat verschillende auto's er tussen) Dat statement af fabriek sneller klopt wel, alleen rijdt er volgens mij in NL geen enkele standaard sub meer rond. Het tuning potentieel van de auto's is echt enorm. Volgens mij moet je ook aardig kunnen sleutelen , want voor de betrouwbaarheid is het natuurlijk funest die hoge vermogens. Standaard zijn die auto's (net zoals die andere japanse merken overigens) heel betrouwbaar.

23 maart 2006 15:10
Profiel
PorscheForum Rookie
Bericht 
911-lover schreef:
Ik denk dat als men een Sub en een 911 van hetzelfde bouwjaar laat rijden voor snelheid ELKE 911 sneller is dan de Sub.
Ik praat uit wagens standaard fabriek geleverd natuurlijk, anders is het een ongelijk vergelijk.Dan kan men alles sneller maken dan een P :wink:
Correct me if I'm wrong :roll:

Hetzelfde bouwjaar, ok.. daar heb je een punt. Maar dan praat ik over een verschil in euro's waar je U tegen zegt ;)
Een standaard my99 gtt zit overigens NA alleen een ecutek kuurtje (van 1000 euro) ook met 5.4sec op de honderd.

Een sub kun je voor relatief weinig geld gewoon supersnel maken, dat probeer ik te zeggen! Denk nu niet dat ik hier subaru ga promoten, dan was ik nu niet op zoek geweest naar een 911 niet?

Maar je hebt gelijk 911-lover.. een standaard sub van hetzelfde bouwjaar kan het schudden bij een standaard 911.

Sanhi schreef:
Volgens mij moet je ook aardig kunnen sleutelen , want voor de betrouwbaarheid is het natuurlijk funest die hoge vermogens. Standaard zijn die auto's (net zoals die andere japanse merken overigens) heel betrouwbaar.

Standaard drijfstangen zijn van peperkoek en zuigers van marsepein. Daarom heb ik (na mijn blok kapot te hebben gereden) gekozen voor gesmede wiseco zuigers en pauter drijfstangen... blok kan probleemloos 400pk aan.

23 maart 2006 15:16
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
997.2 4S / 993 TT
Bericht 
Citaat:
Standaard drijfstangen zijn van peperkoek en zuigers van marsepein. Daarom heb ik (na mijn blok kapot te hebben gereden) gekozen voor gesmede wiseco zuigers en pauter drijfstangen... blok kan probleemloos 400pk aan.

Bovendien weegt een standaard GTT iets van 1250 kg. Dat gaat dan inderdaad wel als een raket.

Zul je wel aan moeten wennen bij een 911 die kracht explosie heb je bij de atmosferische modellen niet. (maar stiekem zijn ze toch wel heeeel rap)

(en natuurlijk veel mooier) :lol:

23 maart 2006 15:33
Profiel
PorscheForum Junkie
Ex 911 [930] turbo, ex 356 speedster replika
Reuver
Bericht 
Rob GTT, waarom geen 911 turbo? Denk dat een normale 911 je tegen gaat vallen als je het turbo gevoel gewent bent.

mhaschreurs.hyves.nl

23 maart 2006 15:51
Profiel Facebook 
PorscheForum Rookie
Bericht 
michael schreef:
Rob GTT, waarom geen 911 turbo? Denk dat een normale 911 je tegen gaat vallen als je het turbo gevoel gewent bent.

Mjahmjah.. zekers al overwogen, maar past denk op dit moment niet helemaal binnen mijn budget.
Denk dat je voor een beetje 911 turbo toch wel 25k kwijt bent toch?

23 maart 2006 16:04
Profiel Facebook 
‘64 Kever
Bericht 
Jep zeker waar Rob... Ik heb in het verleden heel wat sub-tochtjes meegemaakt met mijn zwager en zijn compaan... (2 zilveren my-99's)... Daar zag je toch veelal wel echte liefhebbers, ookal zaten er op veel wagens teveel spoilers :cheesy:

Overigens, hou je wel rekening met het feit dat een 911 toch nog iets prijziger in onderhoud dan een sub... Overigens, een C2 was er nog niet in 1986... ;) (en welkom hier)

23 maart 2006 16:15
Profiel Facebook 
PorscheForum Rookie
Bericht 
paSCal schreef:
JOverigens, hou je wel rekening met het feit dat een 911 toch nog iets prijziger in onderhoud dan een sub...

Jah, weet dat zoiets niet goedkoop is ... maar het onderhoud wat ik (noodgedwongen) al aan de sub heb gehad is qua kosten hoop ik minder dan een goede 911 :shock: (lees dit in de vorm van een nieuw blok)

Citaat:
Overigens, een C2 was er nog niet in 1986... ;) (en welkom hier)

Oeps .. :oops:
Je hebt helemaal gelijk :wink:

23 maart 2006 16:25
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
Ex 911 [930] turbo, ex 356 speedster replika
Reuver
Bericht 
Rob_GTT schreef:
michael schreef:

Mjahmjah.. zekers al overwogen, maar past denk op dit moment niet helemaal binnen mijn budget.
Denk dat je voor een beetje 911 turbo toch wel 25k kwijt bent toch?

Particulier moet je een hele goeie kunnen krijgen voor dat geld.

mhaschreurs.hyves.nl

23 maart 2006 16:56
Profiel Facebook 
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Idd , met een beetje zoeken vindt je een goede privaat 930 tussen de 20.000 en de 25.000€

Laatste update 22/10/2013

23 maart 2006 21:50
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rookie
Bericht 
Das toch nog steeds een beetje te veel.
Toch maar een staatslot kopen dan :wink:

24 maart 2006 9:17
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
971 Panamera gts 991 Turbo S /ex 930 Turbo (ex) / 970 Panamera (ex)
Zwolle
Bericht 
Succes met de zoek tocht, en hou ons op de hoogte. :wink:

24 maart 2006 15:01
Profiel
PorscheForum Rakker
Senior Administrateur & Senior OCE deskundige
996 GT3 look, ex 964 C2, ex 911 3.0 SC, ex 911 2.4 T
Bericht 
Welkom Rob en succes met je zoektocht.

24 maart 2006 16:35
Profiel