Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 nov 2024 0:30

Antwoord op onderwerp  [ 21 berichten ] 
Alonzo : grote woorden maar ... 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht Alonzo : grote woorden maar ...
Een groet mond hebben kan iedereen , tot iemand daarop reageert
alonzo versus Rossi

Laatste update 22/10/2013

Laatst bijgewerkt door 911-lover op 20 maart 2006 16:13, in totaal 1 keer bewerkt.

20 maart 2006 15:56
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
Omgeving Leuven
Bericht 
Zwak.

Van Alonso :wink:

20 maart 2006 15:58
Profiel
987 Boxster S 3.4 Tiptronic & Harley - Davidson FXDLS Low Rider S
Lemmer (PF #48)
Bericht 
HOEZO ?????

Moet hij zich nog bewijzen dan?
Dat die Rossi al een keer of 10 een Ferrari heeft mogen testen, maakt voor die Spanjaard echt niets uit.
Maar zou jij als proffesioneel autocoureur ook op een racemotor stappen...? Ik niet !!!! (Ondanks dat ik veel van motorrijden hou.)

20 maart 2006 16:05
Profiel Twitter 
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Daar had Alonso maar over moeten nadenken alvorens uitlatingen te doen om naderhand met zijn staart tussen de benen af te haken.
Niet Rossi heeft zich in het openbaar minderwaardig over Alonso uitgelaten maar omgekeerd.
Wie de bal kaatst kan hem terug verwachten :wink:

20 maart 2006 16:17
Profiel WWW Facebook 
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxster
ex RS4
Bericht 
Jammer. Had me wel een mooie 'Challenge a la Top Gear' geleken.

Ik denk dat Rossi in de F1 best goed zou kunnen zijn. Hij is een slechte qualifier/starter, maar omdat 't zo'n ijskonijn is (of idioot) is hij tijdens de races fabelachtig snel in de bochten. Op 4 wielen gaat dat nog een stukkie beter IMHO.

Hoe Alonso het op een motor zou doen kan ik me geen voorstelling van maken.

20 maart 2006 16:19
Profiel WWW
Moderator
PF #57
Bericht 
put your money where your mouth is!

Hoewel ik een groot alonso fan ben, had hij dit kunnen verwachten. ik denk dat rossi een publicitair goede zet is voor Ferrari, maar dat Moto GP rijden wel een ander talentje vraagt dan F1 coureur.

Slechts weinigen kunnen 2 sporten op topniveau uitoefenen. Ik denk dat Alonso weinig klaarmaakt op een motor in vergelijking met Rossi in een auto.
Autorijden doen we allemaal (Rossi vast ook privé) maar hard op een motor...

Als ik naar mezelf kijk: ik heb een broertje die zijn hele leven al motor rijdt en zonder problemen 300+ durft op zijn motor. Ik zit als ik zelf rij bij 170 al 7 kleuren te sch*ten op die superbrommer... :roll: :?

20 maart 2006 19:56
Profiel
PorscheForum Junkie
Zuid Limburg
Bericht 
Ik vermoed dat Alonso zichzelf met de kop tegen de muur aan het slaan is.
Wat een enorm ego, zelfvertrouwen oké.... dit gaat tever in mijn ogen.

20 maart 2006 20:11
Profiel Facebook 
Groningen
Bericht 
Vlak ook de sponsoren en het team niet uit. Als die "nee" zeggen dan is het nee. Het is geen geheim dat coureurs de deelname aan dit soort uitdagingen wordt ontzegd vanwege het risico. In het verleden ook gebeurd met de bekende kartraces in Frankrijk waar mensen als Schumacher en Prost uitkwamen tegen de jonge karthelden van dat moment. Een flink aantal F1 coureurs moest om diezelfde reden bij herhaling afzeggen.

Overigens kwam Damon Hill oorspronkelijk ook van de motor en kent de historie ene John Surtees die zowel op de motor als in de F1 auto wereldkampioen werd. Wellicht liggen beide skills toch dichter bij elkaar dan je in eerste instantie zou zeggen. :? De juiste mentaliteit helpt natuurlijk in elke sport 8)

Beetje dom was de uitspraak van Alonso natuurlijk wel.... sprak de fan :oops:

20 maart 2006 20:17
Profiel
PorscheForum Rakker
996 C2; 944 racer
Bericht 
Idd moet ook de regelgeving van de teams niet vergeten worden...mag hij wel? Plus daarenbij komt nog of hij verzekeringtechnisch wel mag...
Anderzijds moet je je mond houden...het is goed af en toe gedurfde uitspraken te doen, maar dat wil niet zeggen dat ze niet beredeneerd en gefundamenteerd moeten zijn!

22 maart 2006 16:37
Profiel
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Jort schreef:
Vlak ook de sponsoren en het team niet uit. Als die "nee" zeggen dan is het nee

gantor schreef:
Idd moet ook de regelgeving van de teams niet vergeten worden...mag hij wel?

Daar had hij dan maar moeten aan denken, voor dat hij zijn grote mond open deed :roll: :roll:

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

22 maart 2006 17:35
Profiel WWW
Hasselt/België
Bericht 
:roll: En dat bedoel ik nu net. Naderhand komen met dat het niet mag is goedkoop. Dat wist hij voor zijn uitlating ook.

22 maart 2006 22:51
Profiel WWW Facebook 
Groningen
Bericht 
Heeft hij Rossi uitgedaagd of alleen gezegd wat ie denkt?

22 maart 2006 23:17
Profiel
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Jort schreef:
Heeft hij Rossi uitgedaagd of alleen gezegd wat ie denkt?

Vorig antwoord snel weggehaald :twisted:

Maar om te antwoorden op je vraag;

Met zo'n uitspraken, uitgedaagd.

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

22 maart 2006 23:28
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
996 C2; 944 racer
Bericht 
911-lover schreef:
:roll: En dat bedoel ik nu net. Naderhand komen met dat het niet mag is goedkoop. Dat wist hij voor zijn uitlating ook.

Dat is idd wat ik ook zeg...eerst nadenken dan handelen...

Maar even editen...over dat handelen heb ik het natuurlijk over Alonso...

Laatst bijgewerkt door gantor op 23 maart 2006 0:25, in totaal 1 keer bewerkt.

22 maart 2006 23:32
Profiel
Groningen
Bericht 
ppp 356 schreef:

Met zo'n uitspraken, uitgedaagd.

Alonso schreef:

Ik zie Rossi niet als geweldig coureur, hooguit iemand die eens op het podium kon komen met een Ferrari. Maar dat zou mij op een GP-motor ook gemakkelijk lukken, als ik een tijdje op zo'n motor kon oefenen.

Bij nader inzien ben ik het niet met je eens. Hij geeft het zelf al aan.. ALS hij zou KUNNEN... oefenen.

23 maart 2006 0:21
Profiel
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Niemand belet hem van te gaan oefenen.

Als hij dan zegt, als ik zou kunnen........... dan......., met in zijn achterhoofd, ik mag niet gaan oefenen, dan is het nog zwakker.

Als ik zou kunnen oefenen met een F1 van Ferrari, rij ik Michael Schumacher naar huis, maar ik mag van mijn mama niet in een F1 rijden :roll: :roll: :roll: :roll:

23 maart 2006 0:27
Profiel WWW
Groningen
Bericht 
't is niet anders dan een F1 coureur bij een middelmatig (of achterhoede) team, die roept dat hij ook regelmatig op het podium zou staan, als hij de beschikking had gehad over een Ferrari of Renault. En er zijn er nogal wat die dat hebben durven beweren.... :wink:

23 maart 2006 0:30
Profiel
Bericht 
Vorig jaar wereldkampioen geworden en nu al arrogant. Ik ben een fan van Alonso, steengoed zoals hij rijdt, de jongste werelkampioen ooit. Maar zo'n uitspraak getuigt van geen klasse.

Van PR heeft hij geen kaas gegeten. Laat iedereen in z'n waarde.

23 maart 2006 12:32
Moderator
PF #57
Bericht 
wel een beetje erg generaliserend bij één zo'n macho-blunder. over het algemeen is er pr-matig weinig op Alonso aan te merken. Voorbeeldig prof.

Laatst bijgewerkt door horn op 24 maart 2006 6:19, in totaal 1 keer bewerkt.

23 maart 2006 19:14
Profiel
PorscheForum Rakker
love is in the (h)air!
Belgie
Bericht 
horn schreef:
wel een beetje erg generaliserend bij één zo'n macho-blunder. over het algemeen is er pr-matig weinig op Alonso aan te merken. Voorbeeldig prof.

dat vind ik nu ook ... als ik zijn leeftijd en status zie en ik vergelijk dat met mijn 21-jarige zoon die in zijn derde jaar unief zit... wel chapeau voor Alonso :!: :!: er zullen weinig mensen op die leeftijd zo weinig uitschuivers maken! men mag niet vergeten dat de druk van pers en omgeving enorm zijn. En allen zijn ze erop gebrand om hem op straffe uitspraak te pakken...

23 maart 2006 20:38
Profiel
PorscheForum Rakker
911 964 c2
munnekeburen
Bericht 
Jort schreef:
't is niet anders dan een F1 coureur bij een middelmatig (of achterhoede) team, die roept dat hij ook regelmatig op het podium zou staan, als hij de beschikking had gehad over een Ferrari of Renault. En er zijn er nogal wat die dat hebben durven beweren.... :wink:

Dat was bij moto gp ook zo,,,velen riepen dat als ik nou eens die motorfiets van Rssi had werd ik ook WC.....Nou dat hebben we gezien Rossi leverde z'n Honda in,liep naar de Yamaha stapte op en werdt WC,,Zegt genoeg dacht ik.

23 maart 2006 21:00
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 21 berichten ]