Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 20 nov 2024 15:19

Antwoord op onderwerp  [ 202 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende
996 grote fout van Porsche AG/zatte toogpraat... 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
997S
Belgische kust
Bericht 
Nee, 't is een tiptronic :twisted:

29 maart 2006 15:17
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Panamera Turbo
Rotterdam
Bericht 
anton964 schreef:
Zo is het ieder zijn mening.ik zit er ook over tedenken om hem in teruilen.
zou dit iets zijn? http://www.debock-porsche.nl/auto/1240.htm :lol:
anton964

Wil je de tiptronic discussie hier nu ook nog aan toevoegen.... :? :twisted: :wink:

29 maart 2006 15:21
Profiel WWW
997.2 4s pdk
tholen
Bericht 
o dat had ik niet gezien tiptronic das natuurlijk helemaal nix!
nou ja dan rij ik nog wel even door.

anton964

29 maart 2006 15:26
Profiel
Bericht 
Rob Herfst schreef:
anton964 schreef:
ik zou als ik jou was nog maar even door wikken en wegen het is het laatste model met de echte porsche motor en geluid er in.

Heel verstandig Frankie! 8)

In dit draadje wordt de alom geprezen en (over :wink: )gewaardeerde 993 "ontmaskerd" alleen al op basis van zijn "kwaliteiten" op de weg!

maar ja das mijn mening he! :lol:

Rob :wink:

Ach guttegut daar gaan we weer......

Een 964, 993 vegelijken met een 996 of een 997 is hetzelfde als appels met peren vergelijken.

Ik heb in alle 4 modellen gereden. In de 997 S heb ik enkele uren in de sportstand gereden op de nogal hobbelige A4, A13 en A58 met hoge snelheid richting Belgische grens (Putte, Essen, Kalmthout, etc.) en diverse kinderkopjes. Dat was een geseling en hij reageerde nog heftiger op oneffenheden dan mijn 993. Springerig en mijn nieren en andere ingewanden en koppie gingen alle kanten op. De een vindt dat fijn de ander weer niet (ik vond het vermoeiend rijden). Het is wel "hard-core".

Persoonlijk vind ik de wegligging van de 964 en 993 lekker rauw, je voelt alles, het directe contact met de weg en het is allemaal controleerbaar : lekker "hardcore" - zo hoort het ook bij een sportwagen. Hij rijdt zoals een echte Porsche hoort te rijden. Het is harder werken dan in een 996 en 997, dat maakt ze ook geliefd onder puristen. Sturen met je duimen (oftewel cruisen):shock: :shock: .... kan je vergeten. En niet te vergeten de prachtige belijning en het heerlijke motorgeluidje dat ik miste bij de 996 en 997. Mijn 993 doe ik daarom voor geen goud van de hand.

Voor wie te lui is om te sturen en voor de cruise-liefhebbers onder ons moet toch eens omkijken naar een andere auto:

Afbeelding[/img]

Laatst bijgewerkt door ECT op 29 maart 2006 15:46, in totaal 2 keer bewerkt.

29 maart 2006 15:34
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Dat elke motor zijn geluid heeft valt niet over te discusieren.
Van de 1.6 4cylinder van de 356, kan je op een tochtje echt genieten. De motor van de GT3, doortrekken tot 8000 rpm, wel daar krijg ik gewoon kippevel van. Ik heb vorige week de motor van de gekietelde 997S met sportuitlaar horen draaien, wel als je dat geluid hoort, vraagt hij om in te stappen.

Maar om hier nu, zelfs al is het je iegen mening, te gaan verkondige, dat in elke Porsche die achter de 993 van de band is gekomen, geen echte Porsche motor in zit. :roll: :roll: :roll: :roll:

Dan vraag je erom.
Trouwens 400 km met een een 964 door berg en dal rijden, is pure luxe en verwenerij tegenover een 356.

En zo kunnen we nog wel even bezig blijven.

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

29 maart 2006 15:44
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
997S
Belgische kust
Bericht 
Ik denk dat de meesten dat allemaal wel doorhebben, maar niettemin graag blijven doorbomen, ook al hebben velen enkel maar in hun eigen wagen gereden waardoor ze in feite geen recht van spreken hebben over andere modellen en hun rij-eigenschappen. We zullen het er moeten bijnemen :roll:

29 maart 2006 15:47
Profiel
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
Ik heb bijna in alle types gereden, dus kan een redelijk vergelijk maken.

997 is de betere

29 maart 2006 15:48
Profiel
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
ECT schreef:
Afbeelding

Hey, das Max Hardcore (wie kent hem niet), met zijn eeuwige cowboyhoed op.

29 maart 2006 15:52
Profiel
1973 911 2.4T & 1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)
Melbourne
Bericht 
John4S schreef:
Hey, das Max Hardcore (wie kent hem niet), met zijn eeuwige cowboyhoed op.

:D :D :D Do'h !! :oops:

29 maart 2006 16:00
Profiel WWW
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
John4S schreef:

997 is de betere

Ook dat is een mening...

29 maart 2006 16:26
Profiel
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Devils son schreef:
John4S schreef:

997 is de betere

Ook dat is een mening...

Nee een feit :mrgreen: :wink:

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

29 maart 2006 16:29
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
996 C2 Coupe
Bericht 
Grappig is het toch:

Op de meetings zitten wij elkaars 924/944/356/928/986/968/996/997.....etc. te bewonderen en zitten wij lekker te kletsen en nu dit hier.

sorry maar WAAR SLAAT DIT OP!!!!!!! dit is mijn mening (ik vind het om te :cry: :cry: :cry: )

29 maart 2006 16:47
Profiel WWW
Brecht Antwerpen België
Bericht 
petr-996-C2 schreef:
Grappig is het toch:

Op de meetings zitten wij elkaars 924/944/356/928/986/968/996/997.....etc. te bewonderen en zitten wij lekker te kletsen en nu dit hier.

sorry maar WAAR SLAAT DIT OP!!!!!!! dit is mijn mening (ik vind het om te :cry: :cry: :cry: )

Ik denk, en hoop, dat je dit draadje met de nodige humor moet bekijken. :wink: :wink:

Waarom staat die 356 eigenlijk zo in het midden gepropt :evil: Dat icoon verdient om vooraan in de lijst te staan :roll: :roll:

29 maart 2006 16:50
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
996 C2 Coupe
Bericht 
ppp 356 schreef:
Waarom staat die 356 eigenlijk zo in het midden gepropt :evil: Dat icoon verdient om vooraan in de lijst te staan :roll: :roll:

Oh oh oh.....ikke snap hem al. SORRY voor de 356 rijders :wink: ik typte maar hoe die bij mij opkwamen....

...dus als iemand zijn type in het lijstje niet op de goede plaats vindt staan PECH GEHAD DUS :mrgreen: :mrgreen:

29 maart 2006 16:58
Profiel WWW
ex-Carrera 85 Swiss.
0031
Bericht 
die grasmaaier vooraan? :colors:

29 maart 2006 17:01
Profiel
Carrera 3.2, 996 Cabrio, 991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
Bericht 
en een 911? :roll:

29 maart 2006 17:07
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
996 C2 Coupe
Bericht 
Marco schreef:
en een 911? :roll:

vandaar etc... :twisted:

29 maart 2006 17:15
Profiel WWW
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
petr-996-C2 schreef:
...dus als iemand zijn type in het lijstje niet op de goede plaats vindt staan PECH GEHAD DUS :mrgreen: :mrgreen:

En de KJN dan............de oppertractor, de superbus, de enige echte asobak en vooral de niet Porsche.

Pech dus..............Petr jij komt nog wel is aan de beurt, reken maar mannetje

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

29 maart 2006 17:29
Profiel
PorscheForum Rakker
944
Grave
Bericht 
Wel,wel,wel............

Ik heb het eerder gezegd,en ik zeg het weer..........En ik denk niet voor de laatste keer !!
Welk uw type 911 ook moge zijn,welke voorkeur of smaak u heeft,bouwjaar of motortype doet er niet toe
Ik neem hem GRAAG een week lang "voor straf" mee naar mijn werk.De auto wordt keurig behandeld en bereden,en staat binnen de poort.
Ik weet zeker dat er bij een aantal collega's de ogen uit de kassen springen als ik met een 911 aan kom rijden.

Ik heb ooit op het Porsche-prikbord iets gezegd hierover.Kan het alleen niet meer terugvinden.
......die heeft pech !!

29 maart 2006 17:33
Profiel
PorscheForum Rakker
996 c2 bj 1999 gehad. Porsche Cayenne 3.2 gehad. Porsche 996 Targa gehad. Huidig 996 bj 2002.
Utrecht
Bericht 
Beste Anton,

Ieder heeft uiteraard recht op zijn mening maar hoe jij het verhaal brengt over de 996 komt wel heel erg beroerd je strot uit !! Het gaat er om dat we porsche liefhebbers zijn en dat je het ene type mooier vindt dan het andere type is prima wat mij betreft maar met dit commentaar maak je jezelf behoorlijk belachelijk maar ach ik zie ook dat je uit een achterstands gebied komt dus het is je vergeven !!

Ries

29 maart 2006 17:47
Profiel
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Richard9114 schreef:
ach ik zie ook dat je uit een achterstands gebied komt dus het is je vergeven !!

Moeten we dit zien als jouw persoonlijke mening :? :?:

29 maart 2006 17:49
Profiel WWW
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Bericht 
Richard9114 schreef:
met dit commentaar maak je jezelf behoorlijk belachelijk maar ach ik zie ook dat je uit een achterstands gebied komt dus het is je vergeven !!

Ries

:shock:

29 maart 2006 17:49
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
996 C2 Coupe
Bericht 
Richard9114 schreef:
Beste Anton,

Ieder heeft uiteraard recht op zijn mening maar hoe jij het verhaal brengt over de 996 komt wel heel erg beroerd je strot uit !! Het gaat er om dat we porsche liefhebbers zijn en dat je het ene type mooier vindt dan het andere type is prima wat mij betreft maar met dit commentaar maak je jezelf behoorlijk belachelijk maar ach ik zie ook dat je uit een achterstands gebied komt dus het is je vergeven !!

Ries

Auch

29 maart 2006 17:52
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
996 c2 bj 1999 gehad. Porsche Cayenne 3.2 gehad. Porsche 996 Targa gehad. Huidig 996 bj 2002.
Utrecht
Bericht 
Als je zo dom jippie dan is dat mijn persoonlijke mening ja !!

29 maart 2006 17:53
Profiel
PorscheForum Rakker
996 C2 Coupe
Bericht 
John4S schreef:
petr-996-C2 schreef:

En de KJN dan............de oppertractor, de superbus, de enige echte asobak en vooral de niet Porsche.

Pech dus..............Petr jij komt nog wel is aan de beurt, reken maar mannetje

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Jaja John vast wel.

Je brengt me wel op een idee: ff een meeting voor alle NEP PORSCHES???? weet ik zeker dat er dan paar honderd komen :lol: :lol: :lol:

29 maart 2006 17:53
Profiel WWW
Antwoord op onderwerp   [ 202 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende