Even uit het blote hoofd... anderen zullen me wel corrigeren als ik het niet goed heb
De T heeft ijzeren cilinders, bij de E en S zijn ze van lichtmetaal
T en E hebben de zelfde koppen, De S heeft koppen met grotere kleppen
T, E en S hebben allemaal verschillende nokkenassen, waarvan de S het aggresiefst is (relatief weinig koppel, het vermogen zit boven in het toeren gebied)
De T is volgens mij ook geleverd met K-jetronic injectie (in het engels noemen ze dat CIS)
Ik weet helemaal niks van de FIA regeltjes voor klassiek rallye spul, maar in principe kun je een T motor dus gewoon ombouwen naar S specificaties (of beter)
Hoeveel vermogen je eruit kan halen is meer een questie van de grootte van je bankrekening
Ik zou je het "911 Performance Handbook" van Bruce Anderson aan raden. Daar staan alle details en specificaties tot in den treure in beschreven en ook de div. mogelijkheden om er meer vermogen uit te halen. Een absolute must als je jezelf in deze materie wilt verdiepen!
Je kan ook je licht eens opsteken bij
http://www.duel.nl/
gr.
Jeroen