Auteur |
Bericht |
Joost993
ex 997 Carrera S, ex 3,2 ex 993 C2 PF#233Limburg
|
Nu zit ik ermee wat een gezeur idd.
Volgende week gaat de meegeleverde olie erin en gaan er nieuwe bandjes op .
Wanneer krijgen we eens wat pics van de audi te zien?
|
29 maart 2006 22:15 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
Kom maar langs.
Bandjes nu al op?Wat gaat er op?
|
29 maart 2006 22:27 |
|
|
bert964c4
vianen
|
Een Porsche is toch een Porsche???
Volgens mij hebben ze allemaal hetzelfde embleem op de voorklep!!
Of niet soms?? een 924 had toch ook geen "audi embleem"?
en een 914, toch ook geen VW embleem??
En een 996, soms het embleem van het waterleiding bedrijf??
Die auto's zijn ontworpen en gemaakt door Porsche, das niet voor niks denk ik, en als ik dan denk aan het aantal mensen die zoveel plezier hebben beleefd aan deze nep Porsche's, inclusief mezelf, dan vraag ik me toch echt af waar al die gedachte's vandaan komen
|
29 maart 2006 22:29 |
|
|
bert964c4
vianen
|
P.S.
Niet al te serieus nemen he??! Humor op z'ntijd en met een korreltje zout nemen is ook niet verkeerd , maar meen wel het eerste, porsche=porsche
|
29 maart 2006 22:33 |
|
|
Joost993
ex 997 Carrera S, ex 3,2 ex 993 C2 PF#233Limburg
|
We komen wel eens langs.
Vorige eigenaar had een zware rechtervoet Voor zijn ze nog prima, achter komen er nu P zero rosso asimmetrico's op. Maken wat minder geluid volgens Peter.
|
29 maart 2006 22:43 |
|
|
Teun
991.2 GT3, 964 Carrera 2 en 911 3.0 SC
|
Leuk draadje
Ik heb net een 993 4S gekocht omdat IK dat de mooiste Porsche van het moment vind.
Toch sluit ik niet uit dat ik naar verloop van tijd een 996 turbo of 4S ga kopen. Dat vind ik toch mooie autootjes. Zeker met een sportuitlaat klinken ze ook nog eens fantastisch.
Dat de 996 niet op de tekentafel had mogen komen vind ik pertinente onzin en zeer onvriendelijk t.o.v. de diverse (trotse) eigenaren.
_________________________________________ 991.2 GT3 (handbak), 964 Carrera 2 en TVR Griffith 5.0
|
29 maart 2006 22:51 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
bent altijd welkom,
nu met het betere weer volop genieten van de black beauty.
Bedoel je niet de Corsa,zero rosso zat ertoch op??
Voor en achter.
Laatst bijgewerkt door RS-R op 29 maart 2006 23:02, in totaal 1 keer bewerkt.
|
29 maart 2006 22:57 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Die mannen kunnen wel tegen een stootje
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
29 maart 2006 22:58 |
|
|
anton964
997.2 4s pdktholen
|
nou nou zeg. ik vind het prima dat er mensen zijn die gelukkig zijn met hun 996 en daar trots op zijn.
ik heb toch duidelijk verteld dat het mijn mening is!!!
Wat een ander vind moet een ander weten.
en het is net wat PPP356 zegt je moet er ook de humor een beetje van
inzien. Maar dat is in ons stress landje ver tezoeken geloof ik.
anton964
|
29 maart 2006 23:19 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
Ik neig ook naar een glimlach... 996
|
29 maart 2006 23:25 |
|
|
Jort
Groningen
|
Ik heb gebruld van het lachen.
|
29 maart 2006 23:36 |
|
|
Gerco
|
En er zijn weer 4 paginaas vol....
Wat een gezeur weer over die waterkokers zeg.
Nee ik zeg verder niets, dan zou ik wat uit te leggen hebben als er bij mij ooit een 996 turbo BIJkomt
_________________________________________ turbo rulezz
|
29 maart 2006 23:55 |
|
|
Jan A. (997 4S)
997 4S Cabrio
ex. 993 4S,
ex. 964 C4,
ex. 968Nederland
|
Nou Nou
_________________________________________ Fietste ik maar net zo hard als mijn Porsche!!! https://manfredmilatoertocht.nl
|
30 maart 2006 0:25 |
|
|
Jan A. (997 4S)
997 4S Cabrio
ex. 993 4S,
ex. 964 C4,
ex. 968Nederland
|
| | | | Teun schreef: Leuk draadje Ik heb net een 993 4S gekocht omdat IK dat de mooiste Porsche van het moment vind. Toch sluit ik niet uit dat ik naar verloop van tijd een 996 turbo of 4S ga kopen. Dat vind ik toch mooie autootjes. Zeker met een sportuitlaat klinken ze ook nog eens fantastisch. Dat de 996 niet op de tekentafel had mogen komen vind ik pertinente onzin en zeer onvriendelijk t.o.v. de diverse (trotse) eigenaren. | | | | |
Dat vind IK ook, maar ga nog ff doorsparen
_________________________________________ Fietste ik maar net zo hard als mijn Porsche!!! https://manfredmilatoertocht.nl
|
30 maart 2006 0:26 |
|
|
tumtum
Ex - Boxster 2.7Apeldoorn
|
Nou nou, in 1 dag zo'n draad spinnen......
Is het vakantie of zo? hebben jullie echt niets te doen?
Nee hoor, daar is zo'n forum voor tenslotte. Ik ben wel blij dat ik een echte P heb dan hoef ik niet over de voors en tegens van een 964, 993 en 996 te discussieren kommaar, kommaar, kommaar,.........
|
30 maart 2006 7:36 |
|
|
John
Cayenne
|
|
30 maart 2006 7:39 |
|
|
LeoH
Amsterdam
|
Ja dat is leuk wakker worden....
Ja, Ik zat daar ook al een tijdje mee in m'n maag. Openlijk rondrijden in een 996, wetende hoeveel ergernis je op wekt bij de 993-ridders... Ik heb uit pure schaamte enige camouflage aangebracht. Sorry
PS Weet iemand of het interieur, de motor, de 6-bak en de voorruit van een 993 in een 996 past ? M'n voorkant is al klaar...
|
30 maart 2006 8:46 |
|
|
ECT
|
Leuke smiley's!!!
Inderdaad, wat een gezever hier over de looks en prestaties van diverse Porsches!
Laten we wel zijn. We zijn allemaal liefhebbers van Porsche en sportwagens! Porsches zijn ervoor gemaakt om ook bij hoge snelheden topprestaties te leveren. N'est ce pas?
Wat de een mooi vindt is een kwestie van smaak. En over smaak valt niet te twisten.... en respecteer daarom de mening van Anton over de 996. Maar dat is zijn mening, toch?
Dat ge-emmer over stabiliteit bij 260 +. Waar kan je in hemelsnaam in NL landurig deze snelheden halen zonder dat de KLPD op je hielen zit om je rijbewijs af te pakken. Hoe vaak gaan we naar Duitsland om 260 + te rijden? Kan je daar ook uren 260 + rijden? Mijn record staat helaas op 290 km/uur en heb daar maar 5 minuten van kunnen genieten, zonder dat de auto een kick of een krimp geeft. Daarna werd het vanwege het overige verkeer te gevaarlijk.
Dat de stabiliteit van de 993 bij hoge snelheid te wensen overlaat is dus relatief of op zijn zachtst gezegd bull-shit. Tot en met heden moet ik zeggen dat mijn 993 bij 260 + stabiel is en uiteraard stuur ik met 2 handen... voor mijn veiligheid. Het totaal-plaatje, de all-round performance is voor mij het belangrijkst.
Een circuit is toch het beste om je auto beter te leren kennen en het maximale eruit te halen. Van zielsverwanten krijg je wel vanzelf te horen hoe het met de afstelling is.
Ach ja, soms denk ik dat we net pubers of jong volwassenen zijn. Wie heeft de mooiste, wie heeft de grootste. Voer dus voor auto-psychologen.
Laatst bijgewerkt door ECT op 30 maart 2006 9:55, in totaal 1 keer bewerkt.
|
30 maart 2006 9:02 |
|
|
patrick911
1973 911 2.4T &
1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)Melbourne
|
_________________________________________ Just don't lift mid-turn.
|
30 maart 2006 9:23 |
|
|
rufie
996 3.6 - 2002Gent - België
|
Zou hier slotje op steken. Er wordt toch niets zinnigs gezegd...
_________________________________________ Air or water, Porsches are COOL.
Blijf op de hoogte van alles wat me bezighoudt : http://www.RUFIE.be
|
30 maart 2006 10:02 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Off-Topic
Ik vind het juist goed, zo'n draadje waar je wat kan dollen. Gewoon spijtig dat sommige personen deze zaken serieus nemen, ik niet althans, zelfs niet als ze serieus bedoeld zijn. Ik heb dit geplaatst onder zatte toogpraat, en vind het best zo. Terug on-Topic
Ga je hier geen afbreuk doen aan de kwaliteit van de 996
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
30 maart 2006 10:13 |
|
|
John
Cayenne
|
Gewoon een '72 kever dashboard in je 996 hijsen, en je bent weer helemaal in de 993 look
Lang leve de lol
|
30 maart 2006 10:44 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
30 maart 2006 10:49 |
|
|
rufie
996 3.6 - 2002Gent - België
|
Vind het topic van de Porsche grappen dan veel leuker
_________________________________________ Air or water, Porsches are COOL.
Blijf op de hoogte van alles wat me bezighoudt : http://www.RUFIE.be
|
30 maart 2006 11:11 |
|
|
rufie
996 3.6 - 2002Gent - België
|
En daarbij, mijn busje is toch mooier dan jullie KJN's :
_________________________________________ Air or water, Porsches are COOL.
Blijf op de hoogte van alles wat me bezighoudt : http://www.RUFIE.be
|
30 maart 2006 11:15 |
|
|