Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 18 nov 2024 16:44

Antwoord op onderwerp  [ 33 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Zandvoort Porsche dagen 2004 
Auteur Bericht
Moderator
PF #57
Bericht Zandvoort Porsche dagen 2004
In navolging van Porschedays francorchamps,u allen wel bekend, organiseren wij dit jaar de All Dutch Porsche Zandvoort Days. Voor meer informatie en inschrijving zie onze website www.adpzd.nl
U bent van harte welkom op 16, 17 en 18 juli.
Toeschouwers gratis entree.
Secretariaat ADPCR

Plukte ik van het BB af. Wellicht de moeite.

26 jan 2004 13:18
Profiel
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
Ik had hem ook al een mailtje gestuurd, is de moeite waard om malloten te zien die meer uit een Porsche halen als jij en ik bij elkaar, leuk spectakel, vooral veel cuprohr geweld.

26 jan 2004 13:47
Profiel
PorscheForum Super Junkie
foxtrot / oscar
Bericht 
Hij stond al op de kalender hier hoor :wink:

Het is wel de bedoeling om te gaan rijden... weet alleen niet of ik ALLE dagen ga rijden, want dan gaat er zeker weten een setje banden door en dan wordt het snel een duur weekendje :shock:

Wel weer jammer dat één van de feestjes "black tie" is. Voor dat soort onzin pas ik dus. DAT vindt ik nou dom en onnodig gepats.
Bovendien staat zwart me voor geen meter :D

Anyway, gezien WAAROM dat feestje wordt georganiseerd?
Nederlandse GT3 cup 2005... Jawel! Het zat al eerder in de pen, maar het ziet er naar uit dat het er nu toch van gaat komen.
Deze klasse komt in plaats van het ter ziele gegane DTTC en wordt dus de hoogste nationale klasse

gr.

Jeroen

26 jan 2004 14:55
Profiel WWW
PorscheForum Rookie
964 cabrio, 993
Bericht All Dutch Porsche Zandvoort Days
Jeroen,

Dit moet een gigantisch feest worden op zaterdagavond enne..... party outfit is heel breed.
Black tie vind ik ook iets voor eindejaarsfeestjes van de div PC

26 jan 2004 15:38
Profiel WWW
foxtrot / oscar
Bericht 
Hey Tonny,

Enig idee hoe "party outfit" dan geinterpreteerd dient te worden?
Ik mag aan nemen dat als er (ook) black-tie staat dat het niet wordt gewaardeert als ik in m'n "party spijkerbroek" kom binnen vallen :wink:

Uiteraard zou het wel leuk zijn om bij een dergelijk feest aanwezig te zijn... we zien wel, het is nog niet zo ver...

Om het stukje over "gepats" t.a.v. black-tie even in context te plaatsen...
Er was de laatste tijd een kleine discussie op gang omdat sommige lui hier het leuk vinden om op te scheppen over hun verzameling Rolexen en wat niet meer :D
Buiten die context komt mijn opmerking misschien wat cru over

gr.

Jeroen
ps. welkom op porscheforum.nl

26 jan 2004 15:58
Profiel WWW
Moderator
PF #57
Bericht 
Waar gaat de wereld heen, Jeroen die zich zorgen maakt of z'n opmerkingen 'wat cru' overkomen... :?

Jeroen914 schreef:
Om het stukje over "gepats" t.a.v. black-tie even in context te plaatsen...
Er was de laatste tijd een kleine discussie op gang omdat sommige lui hier het leuk vinden om op te scheppen over hun verzameling Rolexen en wat niet meer :D

En om bovenstaande discussie even in de context te plaatsen; dat was een discussie over wat nog te wensen op het klokkies vlak. Maar die discussie was al beeindigd... :D

26 jan 2004 17:54
Profiel
foxtrot / oscar
Bericht 
Ah... Tonny is nieuw hier, moet je 'em niet meteen voor de leeuwen gooien :D

Maarrûh genoeg off topic geleuter...

WIE GAAT ER OOK ???

gr.

Jeroen

26 jan 2004 18:00
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Bericht 
Jeroen914 schreef:
Ah... Tonny is nieuw hier, moet je 'em niet meteen voor de leeuwen gooien :D

Maarrûh genoeg off topic geleuter...

WIE GAAT ER OOK ???

gr.

Jeroen

Ik wil daar ook heen !!!

27 jan 2004 18:11
Profiel
foxtrot / oscar
Bericht 
Rijen of kijken?

gr.

Jeroen

27 jan 2004 18:13
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Bericht 
Jeroen914 schreef:
Rijen of kijken?

gr.

Jeroen

Kijken, kijken. nie kope. :roll:

27 jan 2004 18:17
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
Kijken en party, da's mijn combi!!!!!!

Kan dat ook? :D

27 jan 2004 18:39
Profiel
PorscheForum Rakker
CGT is besteld!!
Boxtel
Bericht 
Misschien heb ik dan al mijn rijbewijs! Als ik dan een auto kan lenen van hier thuis dan kom ik ook wel "kijken".

27 jan 2004 22:48
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
'86 3.2 Cabrio
Leiden
Bericht 
ff een vraagje voor de gevorderden en gene die zulke dagen al eerder hebben gedaan: is het in die rookie klasse nog te doen om eerste race&scheur ervaring op te doen of wordt er al snel ge-:twisted::twisted::twisted: als je niet alles op het randje rijdt ?

Ik hoop dat je 'rustig' je eerste circuit rondjes kan doen zonder van de weg gereden te worden, daar vind ik 'm te leuk voor

17 mei 2004 22:54
Profiel
foxtrot / oscar
Bericht 
De rookie klasse is in principe goed te doen.
Bedenk, het is een circuit dag, da's wat anders dan racen!
Hou je spiegeltjes (en dooie hoeken) goed in de gaten en je hoofd koel.

"op het randje" rijden is NOOIT verplicht. Laat je nooit op jutten op een circuit.

Aan de andere kant... als het werkelijk voor het eerst is dat je het circuit op gaat, is dit misschien niet het ideale evenement om je "maagdelijkheid" te verliezen :D
Er is (zo ver ik weet - zou je even na moeten vragen) geen instructie.
Je bent dus helemaal op jezelf aangewezen en dan kan het (ondanks het één richtingsverkeer) toch wat lastig zijn om de goede weg over een circuit te vinden.

Het is hiervandaan natuurlijk moeilijk in te schatten hoe ervaren je met je auto bent en hoe je wagenbeheersing is, maar persoonlijk vindt ik het een beter idee om eerst eens wat ervaring op te doen met een instructeur aan boord tijdens speciaal daarop gerichte evenementen.

gr.

Jeroen

17 mei 2004 23:30
Profiel WWW
Moderator
PF #57
Bericht 
Jeroen914 schreef:
maar persoonlijk vindt ik het een beter idee om eerst eens wat ervaring op te doen met een instructeur aan boord tijdens speciaal daarop gerichte evenementen.

NPC 14 juni ? Ook Zandvoort. www.porscheclub.nl

17 mei 2004 23:54
Profiel
foxtrot / oscar
Bericht 
Bijvoorbeeld :D

gr.

Jeroen

18 mei 2004 0:02
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
'86 3.2 Cabrio
Leiden
Bericht 
Er is instructie beschikbaar en dat was ik zowiezo van plan.

Die cicuitdag van NPC heb ik ook gezien, ben alleen geen lid van die club maar ik zal 's informeren.

18 mei 2004 10:11
Profiel
PorscheForum Rakker
911 model 67
heiloo
Bericht 
dames die zijn er toch ook? en heren,

ik ga lekker op vrijdag rijden, maar ben wel benieuwd wat er nog meer in de rookie klasse rondrijdt. is het niet mogelijk om via adpcr een kader bij te houden wie of wat en waarmee hij meedoet.
ik ben ook wel nieuwsgierig of een ieder een transponder in de auto meekrijgt en aan het einde van de dag een fraaie uitdraai van de tijden. zou wel leuk zijn.
voor wie ik vrijdag ga zien, tot vrijdag de 16e july.
gr arie

31 mei 2004 12:40
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
hillclimb & ikkezelf zijn er ook op vrijdag, en we rijden ook. ik nog niet met mijn auto, want die moet nog ingereden worden. we gaan met de 2.7s van hillclimb(Pim) rijden.

01 jun 2004 12:25
Profiel
PorscheForum Rakker
1995 911 Carrera
Cherry Hill, New Jersey
Bericht 
Tsjek, de voorbereidingen zijn in volle gang. Afgelopen weekend de ATE Blue Racing binnen gekregen, nieuwe achterbandjes pas laten monteren en binnenkort een grote beurt om de puntjes nog even op de i te zetten :D Ik heb het vermoeden dat de timing van de ontsteking niet helemaal jofel is op dit moment gezien de moeite die het beestje onder de 300 toeren heeft. Maar goed, als de remmen maar goed zijn... toch? :wink:

Maar goed, nou maar hopen dat het op de vrijdag nog wat rustig is op de baan. Heeft iemand hier ervaring met hoe druk dit soort dingen bezocht worden?

01 jun 2004 13:21
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
Hillclimb2.7 schreef:
Ik heb het vermoeden dat de timing van de ontsteking niet helemaal jofel is op dit moment gezien de moeite die het beestje onder de 300 toeren heeft.

300 toeren? Wellicht heeft mijn tip daar ook problemen, maar daar komt de mijne dus niet heel vaak. :?

01 jun 2004 23:08
Profiel
>> 911 2.7 1977 << ex DAF 66 Combi Marathon ‘75 / ex DAF 44 ‘74 / ex Skoda 120 GLS ‘82
> Groningen PF #4 <
Bericht 
Mij lijkt die vrijdag ook wel wat. Hopelijk is het dan niet zo druk.

01 jun 2004 23:30
Profiel
PorscheForum Rakker
1995 911 Carrera
Cherry Hill, New Jersey
Bericht 
Hmm, al die oplettende lezertjes hier ook meneer Bommel :wink: Dat moest natuurlijk 3000 toeren zijn.
Waren er trouwens nog meer tips behalve remvloeistof, remmen, bandjes en een dosis gezond verstand voor op het circuit rijden? Ik twijfel hoeveel pk's de fuzzy dice en de racestreep gaan opleveren maar alle beetjes helpen natuurlijk :D

02 jun 2004 10:13
Profiel
PorscheForum Rakker
1995 911 Carrera
Cherry Hill, New Jersey
Bericht 
Hmm, al die oplettende lezertjes hier ook meneer Bommel :wink: Dat moest natuurlijk 3000 toeren zijn.
Waren er trouwens nog meer tips behalve remvloeistof, remmen, bandjes en een dosis gezond verstand voor op het circuit rijden? Ik twijfel hoeveel pk's de fuzzy dice en de racestreep gaan opleveren maar alle beetjes helpen natuurlijk :D

02 jun 2004 10:17
Profiel
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
Hillclimb2.7 schreef:
Ik twijfel hoeveel pk's de fuzzy dice en de racestreep gaan opleveren maar alle beetjes helpen natuurlijk :D

Pk's ach, tis toch de rijder die het doet hoor, ik weet zeker dat als ik een rondje ga klokken met mijn Porsche tegen Jan Lammers in een Volkswagen Polo, dat ik er flink aan moet trekken om niet een ronde aan mijn broek te krijgen.

Die jongens rijden zo relaxed over dat circuit, jeetje die zitten gewoon onder het rijden een cursus Yoga te doen, en ik raak tien liter vocht kwijt na een paar rondjes.

02 jun 2004 10:23
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 33 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende