|
Home •
Album •
Donatie •
Help •
Kalender •
Registreren • Zoeken • Leden • Inloggen
|
|
Auteur |
Bericht |
FROST
KIA/ex-924 driverDEN(k) HELDER
|
Hey, behoorlijk wat nieuws rond de Panamera! * vind de naam al GEWELDIG gewoon! *
Kan niet wachten op het studie model in Maart 2007, hoop dat ze een beetje trouw blijven aan het 997 Porsche model, of een dergelijke opvolger van de 928, waarvan de laatste modellen naar mijn mening toch wel erg geslaagd waren, ook kwa uiterlijk..
Ik denk trouwens niet dat het zo'n schande is dat Porsche de nieuwe wagen bij VW laat bouwen. Dit merk heeft altijd al samen gewerkt aan bepaalde projecten. Zou het ALLEEN jammer vinden voor de Cayenne die hybride zou moeten worden met een Niet-duits merk als Toyota. * ja toch??? *
_________________________________________ DENK HELDER
|
10 apr 2006 19:41 |
|
|
FROST
KIA/ex-924 driverDEN(k) HELDER
|
Op Supercars.net staan nieuwe spyfoto's van de Panamera..ze hebben een hele goede manier gevonden de wagen uit het publieksoog te houden, gewoon ombouwen naar een Cayenne!! * en ik maar kijken wat ie laag aan de grond was, en dan die kleine bandjes!! *
http://www.supercars.net/PitLane?viewTh ... &tID=82954
_________________________________________ DENK HELDER
|
11 apr 2006 11:36 |
|
|