Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 30 nov 2024 5:33

Antwoord op onderwerp  [ 190 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Help: 993 of 3.2 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
964 Cup
Brussels, Belgium
Bericht 
Marco schreef:
MichM3 schreef:
is het dan zo moeilijk om een lamp te vervangen?

valt best mee :wink: als je een beetje handig bent

Marco, is idd een prachtige story...en ja ik kan mezelf daar hier en daar wel in vinden, super! :wink: . Waarschijnlijk ben ik dus beter af bij iemand met kennis van zake..

@ Double G: ik kan de tellers goed aflezen hoor, maar het mag wel wat sterker schijnen...als ik dan effe terugdenk aan m'n Golf II tijden, dan is er idd ni veel verschil..het blijft een produkt van z'n tijd hé. De dimmer staat op maximum, ik wist hoe dat werkte (=BMW)...het kan wel zijn dat ik de lampjes es moet vervangen natuurlijk..is geen haast bij, heeft z'n charmes :wink:

Maar moest iemand me kunnen helpen of een adres aanraden waar ik m'n koplamp kan laten vervangen in België => alle suggesties zijn welkom

06 apr 2006 17:43
Profiel
PorscheForum Super Junkie
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning) (BMW E46 M3: TOP)
Bericht 
Wanneer er bij het vervangen van de komplampen door nieuwe H4's - met extra lichtopbrengst gewoon standaard van Philips etc. - niet gedraaid wordt aan de stelschroefjes, dan hoeft er zeker niet opnieuw te worden afgesteld.
Eerst de chromenring en dan erachter.... uh hoe zat dat ook al weer :?: :roll: Oh ja: lees het instructieboek er op na :idea:

En die dashboardlampjes ja: betwijfel of vernieuwen veel zal helpen, maar het is te proberen en de kosten zijn het inderdaad niet.
Wel even oppassen want verwijderen zonder 'dutten' te maken vraagt toch wel wat handigheid en ook er weer in gaat niet altijd gemakkelijk.
En de toerenteller: ging die er wel uit zonder het stuur te verwijderen :?:
Kortom, een ontdekkingsreis :wink:
Oh ja: die dimmer in de lichtknop. Daar wil je onbedoeld nog wel eens aan draaien en dan is het nog donkerder. Had de dimmer overbrugd, de opbrengst in stand MAX. is niet overdreven :lol:

06 apr 2006 21:16
Profiel
PorscheForum Junkie
964 Cup
Brussels, Belgium
Bericht 
ik zal het boekje es openslaan en dan beslissen...eventueel begin ik er dan zaterdag toch nog aan :?

06 apr 2006 23:30
Profiel
ex-Carrera 85 Swiss.
0031
Bericht 
Het is echt wel te doen, let goed op de schroef na de eerste ring, die heeft een dubbelfunctie. Bij terugplaatsen ring goed "aanklikken", iets meer kracht dan je denkt. Zukses.

06 apr 2006 23:37
Profiel
PorscheForum Junkie
964 Cup
Brussels, Belgium
Bericht 
Zaterdag wat aan gewerkt (verdomde koplamp onder andere) en heb bij vanavond nog een paar kiekjes genomen...

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

10 apr 2006 17:39
Profiel
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Bericht 
Ziet er prachtig uit.

10 apr 2006 17:41
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Cayenne S Exen: 911 Carrera 3.2 cabriolet '89, 911 Carrera 3.2 targa '87, 911 Carrera 3.2 coupé '86 en 944 Targa
Bericht 
Prachtige auto! Mooie kleur ook. Geniet ervan.

10 apr 2006 22:37
Profiel
PorscheForum Rakker
Ex black Beauty, New owner of the red legend!
Uden
Bericht 
Geen advies omtrent de keuze......!!

Er is maar 1 ding dat wat belangrijk is,....Je onderbuik gevoel!

Volg je hart, dan neem je altijd de juiste beslissing 8) .

Veel succes!

10 apr 2006 22:48
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
964 Cup
Brussels, Belgium
Bericht 
Heb met het mooie weer "en passant" wat kiekjes genomen van de 911...deze zijn tenminste bij "daglicht" gemaakt... :lol:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

13 jun 2006 0:17
Profiel
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning) (BMW E46 M3: TOP)
Bericht 
Ik denk dat de meesten het niet met me eens zijn, maar dat verlagen vind ik minder mooi :(

IMHO :res: :wink:

13 jun 2006 7:17
Profiel
Westervoort
Bericht 
Mooie auto :wink: incl iets lager zetten.

13 jun 2006 8:04
Profiel
PorscheForum Rookie
993 targa
Amsterdam
Bericht 
Mich,

Ik heb 4 jaar met enorm veel plezier 3.2 gereden en heb nu een 993 gekocht. De 3.2 is duidelijk meer spartaans; geen stuurbekrachtiging, geen ABS, enkel 2 wiel aangedreven enz. Toch hebben deze auto's alwel de luxe van electrische ramen / spiegels / open dak etc. De blokken zijn dermate "bullet proof" dat ze oneindig lang meegaan. De mijne staat reeds op 273000 km zonder revisie en loopt nog als een zonnetje. Het olieverbruik is niet meer dan 1 liter op 2000km. Je kan met deze auto's heerlijk scheuren (uitbreken) en ze geven bovendien een orgineel rauw Porsche geluid.

De 993 is inderdaad luxer en veel meer geschikt voor langere afstanden en dagelijks gebruik.

Ik heb nog geen afstand kunnen doen van de 3.2 en deze naast mijn 993 nog in bezit.

Mijn advies: begin met een goede en eerlijke 3.2. Deze auto's behouden hun waarde. Je kan daarna altijd nog overstappen op een 993.

13 jun 2006 10:00
Profiel
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Zeer mooie wagen Mich.
En idd een beetje lager leggen (doch oppassen met die Belgische keuringen) zou zeker niet misstaan.

Laatste update 22/10/2013

13 jun 2006 10:49
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
911 targa´81
AMERSFOORT
Bericht 3.2
Super mooie auto,ik hoop dat je veel veilige km zal hebben met je nieuwe aankoop.De kleur vind ik ook erg mooi.

13 jun 2006 11:14
Profiel
PorscheForum Junkie
964 Cup
Brussels, Belgium
Bericht 
Hey guys,

leuke reacties..merci :wink:

Wat dat lager leggen betreft...wel, eigenlijk hangt hij al een flink stuk lager hoor dan standaard..misschien is het niet zo duidelijk op de foto...Er zitten turbo velgen onder en wanneer ik door een diepe put rijd ofzo dan hoor ik de banden slepen in de kassen...ik weet dus niet of het aan te raden is nog dieper te gaan...

@ Paul: jij vindt dat laag liggen niet mooi Paul? Of begrijp ik je verkeerd? Jouw S ligt toch ook dieper dan een standaard 993? Vind je dat niet mooi dan?

13 jun 2006 12:36
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 190 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8