Auteur |
Bericht |
MichM3
964 CupBrussels, Belgium
|
Marco, is idd een prachtige story...en ja ik kan mezelf daar hier en daar wel in vinden, super! . Waarschijnlijk ben ik dus beter af bij iemand met kennis van zake..
@ Double G: ik kan de tellers goed aflezen hoor, maar het mag wel wat sterker schijnen...als ik dan effe terugdenk aan m'n Golf II tijden, dan is er idd ni veel verschil..het blijft een produkt van z'n tijd hé. De dimmer staat op maximum, ik wist hoe dat werkte (=BMW)...het kan wel zijn dat ik de lampjes es moet vervangen natuurlijk..is geen haast bij, heeft z'n charmes
Maar moest iemand me kunnen helpen of een adres aanraden waar ik m'n koplamp kan laten vervangen in België => alle suggesties zijn welkom
_________________________________________ Respekt für die Eltern
|
06 apr 2006 17:43 |
|
|
Paul II
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning)
(BMW E46 M3: TOP)
|
Wanneer er bij het vervangen van de komplampen door nieuwe H4's - met extra lichtopbrengst gewoon standaard van Philips etc. - niet gedraaid wordt aan de stelschroefjes, dan hoeft er zeker niet opnieuw te worden afgesteld.
Eerst de chromenring en dan erachter.... uh hoe zat dat ook al weer Oh ja: lees het instructieboek er op na
En die dashboardlampjes ja: betwijfel of vernieuwen veel zal helpen, maar het is te proberen en de kosten zijn het inderdaad niet.
Wel even oppassen want verwijderen zonder 'dutten' te maken vraagt toch wel wat handigheid en ook er weer in gaat niet altijd gemakkelijk.
En de toerenteller: ging die er wel uit zonder het stuur te verwijderen
Kortom, een ontdekkingsreis
Oh ja: die dimmer in de lichtknop. Daar wil je onbedoeld nog wel eens aan draaien en dan is het nog donkerder. Had de dimmer overbrugd, de opbrengst in stand MAX. is niet overdreven
|
06 apr 2006 21:16 |
|
|
MichM3
964 CupBrussels, Belgium
|
ik zal het boekje es openslaan en dan beslissen...eventueel begin ik er dan zaterdag toch nog aan
_________________________________________ Respekt für die Eltern
|
06 apr 2006 23:30 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
Het is echt wel te doen, let goed op de schroef na de eerste ring, die heeft een dubbelfunctie. Bij terugplaatsen ring goed "aanklikken", iets meer kracht dan je denkt. Zukses.
|
06 apr 2006 23:37 |
|
|
MichM3
964 CupBrussels, Belgium
|
_________________________________________ Respekt für die Eltern
|
10 apr 2006 17:39 |
|
|
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht
|
Ziet er prachtig uit.
_________________________________________ Verba volant, scripta manent.
|
10 apr 2006 17:41 |
|
|
Eric 3.2
Cayenne S
Exen: 911 Carrera 3.2 cabriolet '89, 911 Carrera 3.2 targa '87, 911 Carrera 3.2 coupé '86 en 944 Targa
|
Prachtige auto! Mooie kleur ook. Geniet ervan.
_________________________________________ Het leven is te kort om geen Porsche te rijden.
|
10 apr 2006 22:37 |
|
|
psporsche
Ex black Beauty, New owner of the red legend!Uden
|
Geen advies omtrent de keuze......!!
Er is maar 1 ding dat wat belangrijk is,....Je onderbuik gevoel!
Volg je hart, dan neem je altijd de juiste beslissing .
Veel succes!
|
10 apr 2006 22:48 |
|
|
MichM3
964 CupBrussels, Belgium
|
_________________________________________ Respekt für die Eltern
|
13 jun 2006 0:17 |
|
|
Paul II
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning)
(BMW E46 M3: TOP)
|
Ik denk dat de meesten het niet met me eens zijn, maar dat verlagen vind ik minder mooi
IMHO
|
13 jun 2006 7:17 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Mooie auto incl iets lager zetten.
|
13 jun 2006 8:04 |
|
|
Steijn
993 targaAmsterdam
|
Mich,
Ik heb 4 jaar met enorm veel plezier 3.2 gereden en heb nu een 993 gekocht. De 3.2 is duidelijk meer spartaans; geen stuurbekrachtiging, geen ABS, enkel 2 wiel aangedreven enz. Toch hebben deze auto's alwel de luxe van electrische ramen / spiegels / open dak etc. De blokken zijn dermate "bullet proof" dat ze oneindig lang meegaan. De mijne staat reeds op 273000 km zonder revisie en loopt nog als een zonnetje. Het olieverbruik is niet meer dan 1 liter op 2000km. Je kan met deze auto's heerlijk scheuren (uitbreken) en ze geven bovendien een orgineel rauw Porsche geluid.
De 993 is inderdaad luxer en veel meer geschikt voor langere afstanden en dagelijks gebruik.
Ik heb nog geen afstand kunnen doen van de 3.2 en deze naast mijn 993 nog in bezit.
Mijn advies: begin met een goede en eerlijke 3.2. Deze auto's behouden hun waarde. Je kan daarna altijd nog overstappen op een 993.
|
13 jun 2006 10:00 |
|
|
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
Zeer mooie wagen Mich.
En idd een beetje lager leggen (doch oppassen met die Belgische keuringen) zou zeker niet misstaan.
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
13 jun 2006 10:49 |
|
|
964SPANJE
911 targa´81AMERSFOORT
|
3.2
Super mooie auto,ik hoop dat je veel veilige km zal hebben met je nieuwe aankoop.De kleur vind ik ook erg mooi.
_________________________________________ 911 targa ´81
964 C4 ´90
|
13 jun 2006 11:14 |
|
|
MichM3
964 CupBrussels, Belgium
|
Hey guys,
leuke reacties..merci
Wat dat lager leggen betreft...wel, eigenlijk hangt hij al een flink stuk lager hoor dan standaard..misschien is het niet zo duidelijk op de foto...Er zitten turbo velgen onder en wanneer ik door een diepe put rijd ofzo dan hoor ik de banden slepen in de kassen...ik weet dus niet of het aan te raden is nog dieper te gaan...
@ Paul: jij vindt dat laag liggen niet mooi Paul? Of begrijp ik je verkeerd? Jouw S ligt toch ook dieper dan een standaard 993? Vind je dat niet mooi dan?
_________________________________________ Respekt für die Eltern
|
13 jun 2006 12:36 |
|
|