in engeland en schotland is het gewoon onderdeel van de maatschappij, wat voetbal hier is.
Speel je in engeland op sommige onwijs mooie banen, kom je ineens een mevrouw met een hond tegen. "Morning". Staat tussen een paar holes gewoon een rijtje eenvoudige huizen. Wonen mensen in. Rijdt de postbode op zijn fiets langs. Morning
En Youp - de schuinsmarcherende farizeër... - heeft overal wel een (on)gefundeerde mening over. Ben ik niet zo van onder de indruk.
Heb al jaren geleden opgegeven me druk te maken om wat anderen ergens van vinden.
Ik vind het erg leuk (vandaag weer heerlijk gespeeld), ben dolblij dat er geen hooligans met afgeknipte spijkerbroeken en coolboxen met bier rondhangen. Ja, er loopt kouwe kak rond, maar daar ga ik niet mee om. Niet in het dagelijks leven, niet bij een Porscheclub en dus ook niet op de golfbaan. Ik heb het nl. niet zo op kouwe kak. Maar ja, die kom je nou eenmaal overal tegen. In een hotel (is een duur hotel elitair?), op de hockeyclub (is hockey nog elitair?), op de tennisclub (is tennis nog elitair?), bij de slager in Bilthoven/Wassenaar/Waalre/Rozendaal/Amsterdam-Zuid (zijn die plaatsen elitair?), op de PC Hooft (is dat nog elitair?) etc etc.
Overal waar je gaat kom je eikels tegen. Ook op de voetbalclub en op de camping.
Mijn mening: de gevaarlijkste oordelen zijn vooroordelen.
Ik ben voor een forumballetje slaan. Wie doet mee?
(wellicht het nichtje van mijn buurmeisje wel... )