Auteur |
Bericht |
dynamic
993tt, 993 cabrio
TOTMBO:964
|
Krijg alweer een glimlach op mijn gezicht bij het zien van de foto's en video's van gisteren.
Ik weet ondertussen ook hoe ik foto's etc moet plaatsen dus bij deze maar gelijk gedaan.
Let niet op de kwatiteit want het is met een telefoon opgenomen, helaas was op de baan net het geheugen vol, want ik nam net een aanloop om een lekker de bocht te gaan nemen..
Filmpjes:
Click here to watch eerste-instructie-driften
let niet op het commentaar!!!!!!
Click here to watch driften-28
Click here to watch gassen-in-de-bocht
Groetjes!!!
Ps. Wij moesten snel nog wat ophalen bij de ITs en zijn daarna nog even terug gereden naar het pand, maar helaas was de afterparty al voorbij. Volgende keer beter!
|
16 apr 2006 15:01 |
|
|
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
Hey paSCal, bedankt voor het plaatsen
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
16 apr 2006 15:52 |
|
|
bert964c4
vianen
|
Hey Harley,
Vreeselijk gaaf filmpje zeg, heb er van genoten, net zoals de dag zelf, en Clocks is natuurlijk wel leuk als achtergrond, maar ik vond het helemaal Rock 'nRoll!!!
Eeen ieder die heeft geholpen met organiseren, mijn dank is heftig en enorm, het was super!!
|
16 apr 2006 16:39 |
|
|
bert964c4
vianen
|
Hey Charles,
Ik hoop je echt vaker te zien, samen oprijden met de tocht vond ik heel erg leuk, ennuh, die 2.7 met die dikke kont gaat behoorlijk van z'n plek, ik moest aardig trappen om je bij te benen, en och die schade aan de voorkant, die valt volgens mij best mee.
Ben blij dat jullie genoten hebben en het leuk vonden, dus als je wilt........dan is er bijna elke week wat te doen!!
Hoop je snel weer te zien,
Groeten,
Bert
|
16 apr 2006 16:52 |
|
|
Charles
|
Hey Bert,
Ja, het was gezellig he? Mooie bak heb jij trouwens zeg
Als je weer ergens aan mee gaat doen geef mij dan even een seintje, dan gaan we weer 'samen op'.
En Harley.... inderdaad een supergave film zeg!
Groeten allemaal van
Charles
|
16 apr 2006 22:18 |
|
|
Harley
|
Wildest Dreams van Iron Maiden gemist dan
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
16 apr 2006 22:44 |
|
|
Roel 964 C2
PF #87Heesch
|
Wat kun je nou voor een rit uitzetten in de vlakke polder?
Nou, daar sta je nog raar van te kijken! Er was een lekker lang stuk met veel bochtjes en de rest was ook de moeite waard.
RDW: ik was vorig jaar al geweest maar daar was de pret nu niet minder om!
En met enig aandringen kreeg ik Madeleine ook achter het stuur op de driftcirkel en de uitwijkmanoeuvre-moeder-met-kinderwagen.
En of dat een beetje ging?
Wij hebben enorm genoten!
@Peter en andere organisatoren/sponsors:
_________________________________________ Voortaan op pad met de camper of met de Honda VFR750
|
16 apr 2006 23:14 |
|
|
bert964c4
vianen
|
Nee Nee, integendeel, maar vind Clock's dan een beetje tam snappie!!
|
16 apr 2006 23:51 |
|
|
bert964c4
vianen
|
Lijkt me leuk Charles, wat dacht je van het volgende?
30 april, mini/midi-meeting regio Gooi eo??
Aanvang 1200 uur.
Lekker naar mooie auto's kijken, beetje slap ouweh**ren, bakkie doen peukie paffen enz enz, kijk maar ff bij Meetings & Evenementen, ik zie wel of je ook komt, stuur anders maar ff een PB.
|
17 apr 2006 0:06 |
|
|
HennieC2Targa
Ex.Carrera 3.2 Ex. 964 Targa C2
Ex.Boxster S Zwart
Porsche Macan Wit.Culemborg
|
Je glijdt echt niet naar beneden onze groep ( de eerste vier met de BMW van de instructeur stonden nagenoeg stil helemaal boven aan de baan, later vertelde hij dat er promotie foto`s zijn gemaakt voor de OPEL SPEEDSTER en dat ze met een aantal auto`s boven in de baan hebben gestaan en zijn uit gestapt, chaufeur kreeg de deur bijna niet open en de bijrijder viel met de deur uit de auto
| | | | 944 guy schreef: Nou niet echt. Ik heb na thuiskomst even snel gerekend, en als je stilstaat glij je mooi naar beneden hoor! Mits je in de bovenste baan zit trouwens. Ik wilde nog even rekenen hoe langzaam je kan zonder te glijden maar ik heb hier geen fatsoenlijke zakjapanner. De instructeur noemde die hoek van zestig graden, en als je wil blijven plakken bij stilstand dan heb je een wrijvingscoëfficient van ruim 1,7 nodig (om niet al te diep op de natuurkunde in te gaan: dit geeft aan hoeveel zijwaartse kracht je kan zetten als de verticale kracht bekend is, bij 1,7 kun je dus voor elke kilo contactdruk 1,7 kilo aan zijwaartse druk zetten zonder te glijden). Met een setje goeie straatbanden kom je misschien tot iets boven de 1, misschien 1,2, maar 1,7 zeker niet. Leuke foto van mij in actie daar ook BTW | | | | |
_________________________________________ Live and let Live
|
17 apr 2006 7:02 |
|
|
HennieC2Targa
Ex.Carrera 3.2 Ex. 964 Targa C2
Ex.Boxster S Zwart
Porsche Macan Wit.Culemborg
|
Nou alle lovende woorden zijn zijn al uitgesproken, ik kan me daar alleen bij aansluiten.
Ik en m`n zoon hadden een topdag en we zijn een ervaring rijker geweldig
_________________________________________ Live and let Live
|
17 apr 2006 7:07 |
|
|
Peter, Boxster
Boxster.996 cabrioLelystad
|
Geweldig
Eindelijk vandaag een dagje rust om even alle reactie`s en foto`s te bekijken.
Jongens ik ga bijna naast mijn schoenen lopen van al die overweldigende reactie`s, ik ben dan ook blij dat dit een geslaagde dag is geweest.
Het is dan ook ontzetend leuk om zoiets te organiseren,maar of alles loopt zoals je het voor ogen hebt is natuurlijk een tweede.
maar zo te horen ben ik daar dan ook in geslaagd.
De reactie`s van onze relatie`s op kantoor waren ook overweldigend,als dan een klant aan mijn vraagt of dat die rode 911 spiksplinternieuw is (964) dan heb ik het helemaal naar mijn zin.
Ook van mijn collega`s leuke reactie`s gehad van: wat een leuke mensen zijn dat eigenlijk die Porscherijders.
Ik kan dit alleen maar bèamen absoluut een hele leuke club mensen.
Ik zal gauw de foto`s proberen te plaatsen heb nog een filmpje ook van de rit.
Ben daar zelf niet zo heel handig in, maar goed we try.
Bedankt voor de leuke dag.
Peter en de organisatie.
|
17 apr 2006 11:48 |
|
|
Retep
2e prijs Jubileumrit 2013
|
@Peter & Organisatie:
Had een topdag. Bedankt!
Probeer nog foto's te plaatsen, maar zit te knoeien met het formaat (zijn te groot).
Peter (Retep968).
|
17 apr 2006 22:49 |
|
|
Retep
2e prijs Jubileumrit 2013
|
|
18 apr 2006 1:44 |
|
|
patrick911
1973 911 2.4T &
1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)Melbourne
|
Tja, wat kan ik daar nog aan toevoegen?
Ik wil alleen nog even Peter en de anderen bedanken voor een fantastische dag. Ik had m'n 12 jarige neefje mee, en die heeft het hele weekend over niks anders meer kunnen praten (leuk voor z'n ouders ).
Had de rest trouwens ook zo'n last van rare (rubber-water??) vlekken op de auto na het bezoek aan de RDW?
|
18 apr 2006 9:22 |
|
|
Harley
|
Yep, ik denk dat ze die banen natsproeien met sloot/grond-water.
2e Paasdag weer afspoelen-wassen-afspoelen-drogen-polijsten-deeppolish-carnaubawas
Ook nog ff interieur en wielen gedaan, tanken, was toch lekker bezig
Staat de P er weer netjes bij voor de Hoekse Waard rit volgend weekend.
|
18 apr 2006 9:38 |
|
|
dynamic
993tt, 993 cabrio
TOTMBO:964
|
Geen zorgen, er vinden volgens mij zelfs legionella controles plaats op het sproeiwater.
Ik hoop dat dat goed gegaan is want één keer mijn raampje vergeten dicht te doen.... het water is net uit mijn oren.
|
18 apr 2006 13:25 |
|
|
RKV
964 cabrioletHeiloo
|
hey koen, waar blijft jouw filmpje nou?
_________________________________________ Een echte Porsche is luchtgekoeld, water is where fish verrek in!
|
18 apr 2006 17:55 |
|
|
DeniS2
911 3.2 | MJ 1989Omgeving Posbank
|
precies, ik heb de heledag meerdere video cameraatjes gezien
en genoeg digi cams, maar de oogst hier valt een beetje tegen
_________________________________________ Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen.
|
18 apr 2006 19:14 |
|
|
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
Welk Filmpje
Ik was er niet op deze rit
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
18 apr 2006 19:14 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
*kuch*... Misschien zijn er meer mensen die Koen heten? *kuch*
Overigens merkte ik daarnet, dat ik vergeten ben om een album aan te maken voor deze rit... En helaas kan ik geen foto's verplaatsen vanuit persoonlijke foto-albums, dus ik laat deze keer voorbij gaan...
Om het goed te maken, heb ik voor volgende week vast een album aangemaakt
|
18 apr 2006 20:13 |
|
|
Harley
|
Die van mij staat hier http://www.porscheforum.org/movies/ sinds de 16e, dus veel kijkplezier mocht je 'm nog niet gezien hebben.
Geduld, er zullen vast nog wel meer mensen filmpjes posten.
@ paSCal - er is maar 1 echte PorscheforumKoen
|
18 apr 2006 20:21 |
|
|
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
Macht der gewoonte (Wie heet er dan nog Koen op dit Forum ? Steeds leuk om te weten wie naamgenoot is.)
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
18 apr 2006 20:24 |
|
|
RKV
964 cabrioletHeiloo
|
Harley, waar had je nou die matten met poschelogo gekocht? ik vond ze wel mooi.
groet,
RKV
_________________________________________ Een echte Porsche is luchtgekoeld, water is where fish verrek in!
|
18 apr 2006 20:27 |
|
|
Harley
|
Huh
Ik heb geen matten met Porsche-logo.... Volgens mij verwar je mij met iemand anders... Huyssoon had ze volgens mij...
|
18 apr 2006 20:51 |
|
|