Auteur |
Bericht |
gantor
996 C2; 944 racer
|
Ik moet ook zeggen dat ik zaterdag diverse pogingen het wagen was om de top van 280 ( dit zou toch de top moeten zijn van een 996C2 tip. '00?) te halen. 259 is het geworden...had ook een gevoel dat die 20 extra nog moeilijk te halen waren. Op het moment van 259 dacht ik tot 260 door te gaan en dan vol in de ankers te gaan voor mijn voorgangers, doch deze overgang van 259 naar 260 duurde te lang...moest remmen...
Er zit nog wel iets meer in maar de cijfertjes op de digiteller gingen bijzonder traag omhoog...
|
18 apr 2006 21:21 |
|
|
F@RGO
|
gisteren 48 per uur met mtb, de wind in de rug en op topspeed....
met mijn moto 270(verk)
met de vr6 golf 240 (verk)
met de boxster 230 (verk)
met de 996 270(verk)
met de 997 dik 230 op een oprit, topspeed nog niet opgezocht,
die zal ik binnenkort eens doen met ppp zijn nieuw speelgoed (lolz)
Ik moet eerlijk zeggen dat topsnelheden mij iets minder zeggen sedert ik aan 110 tegen een borduurke reed (haha)
Optrekken van 0-200 is dan weer wel leuk.
|
18 apr 2006 21:33 |
|
|
horn
PF #57
|
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
18 apr 2006 22:37 |
|
|
bert964c4
vianen
|
Ik vind het maar een beetje vreemd dat een 9934S en een 996 niet boven de 260 kunnen komen, kom ik jullie toch wel voorbij snorren met mijn 15 jaar oude 964!
Die auto's moeten toch veel harder kunnen?? Als ik lees dat Pettr 280 doet,dan zouden jullie dat toch ook moeten kunnen halen??
|
18 apr 2006 22:52 |
|
|
Rob Herfst
Panamera TurboRotterdam
|
vangrailtje!
@Bert: jij hebt helemaal gelijk! begrijp ook niet wat de rest verkeerd doet!
|
18 apr 2006 23:06 |
|
|
bert964c4
vianen
|
Ik ook niet hoor, die moeten mij met gemak om mn oren blazen lijkt me
|
18 apr 2006 23:13 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Stooprand om juist te zijn
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
18 apr 2006 23:14 |
|
|
Rob Herfst
Panamera TurboRotterdam
|
Zullen wij het dan maar op een stoeprand houden om helemaal juist te zijn
|
18 apr 2006 23:16 |
|
|
gantor
996 C2; 944 racer
|
Ik zal één van de dagen nog eens proberen...
Ik moet wel zeggen dat ik met mijn vorige wagen (BMW 525TDS 171HP 380Nm) regelmatig 200 tot 210 reed. Dit is een relatief comfortabele snelheid, maar was wel het snelste tot dit weekend!
Heb Porsche nu één week ( dus alles is nog nieuw en ik moet toch redelijk wennen) en om dan 250 springend van de éné betonplaat naar de andere te halen, is toch heel heftig. MIsschien dat een zekere vorm van angst ook meespeelde ( dat laatste zal ik bij mogelijke samenkomsten totaal ontkennen).
|
18 apr 2006 23:21 |
|
|
Walter964
964 C2C->997 C2C->997.2 GT3Empel
|
280 op de teller was 268 digitaal en dit was 263 op m'n Tom tom.
Dit met mijn 15 jr oude bak die nog als een blok op de weg lag. Als de weg vrijer was geweest had ik er nog iets meer uit kunnen halen. De wegligging gaf me het gevoel naar de 300 te kunnen, wat een stabiliteit
grt
w
P.S. Klopt het dat de 993 minder stabiel is op hoge snelheden
_________________________________________ Een dag niet vol gas gegeven is een dag niet geleefd
|
18 apr 2006 23:57 |
|
|
bert964c4
vianen
|
|
18 apr 2006 23:57 |
|
|
bert964c4
vianen
|
Klopt helemaal, heb het ook gedaan met de TomTom, 278!, als je maar de ruimte hebt
|
19 apr 2006 0:01 |
|
|
Henk
PF # 136
|
Is de Tom Tom zo groot dan?
_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
|
19 apr 2006 0:03 |
|
|
bert964c4
vianen
|
|
19 apr 2006 0:06 |
|
|
Jort
Groningen
|
Ook het navigatiesysteem is niet 100% nauwkeurig. Stond een tijdje geleden nog een stukkie over in de Autovisie.
|
19 apr 2006 0:18 |
|
|
F@RGO
|
stooprand is ook niet dat hoor Paul
ok, stoeprand is idd het juiste woord,
soms vergeet ik hier dat ik op .NL zit, mijn excuses daarvoor.
Maar een bordure is voor ons dialect een stoeprand, maar eigenlijk was
het meer een betonnen vangrail van 80-90 cm hoog.
|
19 apr 2006 8:12 |
|
|
Jan
Geel
|
F@rgo,
Ik moet toch toegeven dat ik 10 min niet meer bijkwam toen ik Horn z'n reactie zag. Maar ik heb dan ook het voordeel dat ik 2-talig ben opgegroeid.
|
19 apr 2006 9:39 |
|
|
Porschegek
|
Ai, er wordt hier een pijnlijke snaar geraakt
|
19 apr 2006 10:32 |
|
|
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
19 apr 2006 10:37 |
|
|
F@RGO
|
idd, die is wel goed van Horn
|
19 apr 2006 11:47 |
|
|
John
Cayenne
|
Bedenk wel Jan (dat jij nou als broabander met een ras Vlaamse getrouwd bent, en der nog mooi woont ook.....) wij als kaaskoppen van boven de rivieren alles wat maar iets met borduren te maken heeft, associeren met "oppertruttigheid".
En das voor Vlamingen (zeker de kantklossende Bruggenaren, ik kwam daar vroegah veel bij kennissen) ook weer moeilijk te vatten.
Heerlijk die twee talen.........oeps en dan vergeet ik nog het Antwearps das helemaal leuk......
Zo ik ga ff poepen nu.........
|
19 apr 2006 11:59 |
|
|
F@RGO
|
jaja John, hmm, was je maar belg
|
19 apr 2006 12:09 |
|
|
GerbenJ
Porschûh
|
Juist, want als een Vlaming gaat poepen, dan gaat hij dus niet poepen, maar meer de oudste beweging ter wereld maken, om met Koot&Bie te spreken. Als een Westlander gaat poepen, gaat hij schijten, om het maar even duidelijk te stellen. En ik kan het weten, ben geboren en getogen in Honselersdijk.
|
19 apr 2006 12:18 |
|
|
Carrera4s
997SBelgische kust
|
Nog even over de 996 : die moet op de teller inderdaad vlot 280 halen. Heb het zelf ook al gehaald ondanks de zwaarste en breedste versie (4S) en ondanks de achterspoiler die lichtjes nefast is voor de topsnelheid (maar dan wel de stabiliteit ten goede komt).
|
19 apr 2006 16:25 |
|
|
John
Cayenne
|
ff bere, ff klaije etc.
'k heb er op de digiteller 294 mee gereden........kon nog iets bij....maar was een beetje bang
|
19 apr 2006 18:41 |
|
|