Auteur |
Bericht |
Boxy&Boraman
Ex 986 S '01, 981 PDK '12PF# 1732
|
Geweldig dat er op het forum ook kattenhaters zijn .
Ik moet die beesten niet, waarschijnlijk zit het in het bloed, mijn vader heeft er ook een pesthekel aan.
Zelf heb ik er eentje hardhandig van de Bora gegooid, afgelopen winter, het kreng. We waren op bezoek bij vrienden, en de buren hebben een vieze, onverzorgde zwarte kat.
Deze ging lekker op de motorkap van de vers gewassen Bora zitten. Toen we buiten kwamen bleef het kreng gewoon zitten, ik witheet met bloeddoorlopen ogen naar de kat, ze gepakt en 5m verder raakte ze de grond. .
nooit meer last van gehad
Een oplossing heb ik niet, maar het schijnt dat sponsjes bakken uitstekend helpt (ook tegen marters, die overigens veel schadelijker zijn dan katten).
|
20 apr 2006 21:28 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Haha als je de geschiedenis van dit filmpje kent...
Ik weet niet of het exact deze was maar in ieder geval iemand die met zijn schuifdak op afstand ook de kat van de buren onthoofde (of is het ontkopte bij een kat?) . Hij kon zijn auto opnieuw laten bekleden vanwegen de bloedspatters die overal zaten. Geeft inderdaad erg veel rotzooi
|
20 apr 2006 21:28 |
|
|
Henk
PF # 136
|
@Boxy&Boraman, je weet wat ze zeggen hè? Mensen die niet van dieren houden...
_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
|
20 apr 2006 21:33 |
|
|
Boxy&Boraman
Ex 986 S '01, 981 PDK '12PF# 1732
|
@Henkc2c
Ik hou zeker van dieren, ik heb diverse volgels (halsbanden (4), valken (6), , bourke's (2) en turquosine's (2) (allen parkieten).
Wellicht ook daar de afkeer van katten (katten en vogels = water en vuur).
Zolang ik van de katten van de buren geen last heb, is alles ok. Ze mogen zelfs van me in de tuin, als ze maar bij de voliere vandaan blijven.
|
20 apr 2006 21:42 |
|
|
Henk
PF # 136
|
Dat stelt me weer een beetje gerust
_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
|
20 apr 2006 21:43 |
|
|
Rob Herfst
Panamera TurboRotterdam
|
Idem hier!
Al was het niet mijn keuze, maar een soort package deal !
Alleen heb ik mij destijds nooit gerealiseerd dat die beesten ook 22 jaar kunnen worden en het in dit geval dus nog steeds rond loopt!
|
20 apr 2006 21:48 |
|
|
Henk
PF # 136
|
Zoiets als: jij een poes, ik een 911...?
|
20 apr 2006 21:50 |
|
|
Ger4S
|
|
20 apr 2006 22:29 |
|
|
Rob Herfst
Panamera TurboRotterdam
|
Nee.........
Twas zoiets als: oooooooohhhhhh jij wilt mij, dan krijg je er nog een poes bij.....
Dacht toen nog dat een poes niet veel ouder werd dan 16-18 jaar!
Dus dat leek te overzien!
|
20 apr 2006 22:30 |
|
|
Henk
PF # 136
|
IK lees hier toch niets tussen de regels door Rob?
|
20 apr 2006 22:33 |
|
|
Rob Herfst
Panamera TurboRotterdam
|
|
20 apr 2006 22:35 |
|
|
Henk
PF # 136
|
|
20 apr 2006 22:40 |
|
|
psporsche
Ex black Beauty, New owner of the red legend!Uden
|
Wij hebben ook twee katten en die komen nooit buiten (nog makkelijker...). Het zijn raskatten en die wil iedereen graag hebben. Vandaar....
Ik heb dan (als we over beschadigingen van een auto hebben) ook nog wel een puntje.
Ik heb vaak last van steenslag op mijn voorbumper. Elke keer als ik vraag aan de bestuurder van de auto voor mij vraag of "zijn" steen dat gedaan heeft, zegt hij "mijn stenen doen dat niet....!". Ja, zo ken ik er nog wel meer....
Laten we vooral niet vergeten dat er heeeeeeel veel dingen zijn waardoor je auto kan beschadigen (ander auto's, hagel, vogelpoep, teer uit bomen, zand tijdens het wassen, mensen met afgunst, enz, enz,...). Er is 1 goed optie om dat tegen te gaan. Zet de auto in je garage en raak hem nooit meer aan....
Ik begrijp dat het vervelend is, maar het is niet het einde van de wereld (een poes op je auto.... )
Elk gebruiksvoorwerp is onderhevig aan slijtage, dus....
GENIET van je mooie P en maak je niet druk
|
20 apr 2006 22:43 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Helemaal mee eens psporsche
Hoe mooi ook het blijft een gebruiksvoorwerp en 100% mooi houden doe je het toch niet. Zeker niet als ie buiten staat. Je moest eens weten wat regen met lak doet. De glans is na 2 jaar echt een stuk minder.
Mijn buurjongetjes lieten laatst een voetbal over mijn nieuwe auto stuiteren. Je moest eens weten wat dat aan sporen achter laat. Maar goed met wat polijstmiddel is dat weer aardig bijgetrokken.
En dat terwijl de kat van de buren altijd op mijn motorkap ligt en nog nooit een kras heeft gemaakt. Behalve het feit dat ik hem probeer te leren eerst zijn voeten te vegen
|
20 apr 2006 22:50 |
|
|
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
Kleedje er over.
Zou voldoende moeten zijn.
Overgevoelige alarminstallatie.
Dat gepiep kunnen ze niet zo lang verdragen.
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
20 apr 2006 23:12 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
|
21 apr 2006 0:24 |
|
|
John
Cayenne
|
En de pitspoezen dan?????...........
|
21 apr 2006 9:01 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
wat een gezeur over een kat op een auto
volgende stap is het knmi aanklagen dat het regent
het is en blijft gewoon een auto; wel een mooie
_________________________________________ Got coffee?
|
21 apr 2006 9:16 |
|
|
s_vandamme
1973 911s TargaRotterdam
|
vogelschijt vind ik veel erger dan een kat met smaak voor mooie auto's.
_________________________________________ Stijn Vandamme
'73 911 2.4 S Targa 9113310111
'85 944
|
21 apr 2006 10:38 |
|
|
red devil
971 Panamera gts
991 Turbo S /ex
930 Turbo (ex) /
970 Panamera (ex)Zwolle
|
Gezeur over katten? Als ik wil dat er een kat op m'n p gaat zitten en m'n tuin vol schijt en pist!!! Dan koop ik er zelf wel een. Doe hem aan een touw dat ie niet verder weg kan dan mijn huis en p, zodat ik zeker weet dat hij lekker in mijn tuin schijt en pist.
Maar dit wil ik niet dus, oprotten met die beesten!
Lekker makkelijk s'morgens de achterdeur open en het beest kan zich de hele dag zelf redden. Waarom wil je dan een kat als deze toch de heledag buiten loopt?
_________________________________________ TURBO EARGASM !
|
21 apr 2006 10:46 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
|
ben je zuinig op je auto, is het een verzamelobject... okay dan zet je em binnen onder een warm moltonnetje en je rijd em alleen naar buiten als de zon schijnt en er 0% kan op regen is, na het rijden helemaal poetsen en weer in de was zetten; klaar
is het een auto om te gebruiken en hij staat buiten... dan schijt er weleens een vogel op, valt er een hagelsteen op en loopt er weleens een kat overheen; so be it
|
21 apr 2006 11:04 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Nee, zet dan je auto lekker in een garage
|
21 apr 2006 11:31 |
|
|
patrick911
1973 911 2.4T &
1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)Melbourne
|
|
21 apr 2006 11:54 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
|
|
21 apr 2006 12:06 |
|
|
Henk
PF # 136
|
Dat is een goede deal, zij een paar pitspoezen en ik een 911!
uhm, als zij dan af en toe met de 911 mag rijden, mag ik dan....
|
21 apr 2006 12:38 |
|
|