Auteur |
Bericht |
Jurgen
Westervoort
|
Je kunt beter naar Gilze-Rijen, dan naar Hinde-lopen...
|
03 apr 2006 19:17 |
|
|
droopy928gt
|
Yep, hij gaat lekker in z'n 993 Rijen.
Maar alle gekheid op een stokkie. Er zal inderdaad wel een verschil in zitten. Bovendien noemt Jaap een punt wat voor mij inderdaad veel leuker is dan rijden met 285 km (gechipped)), namelijk het snel optrekken en eventueel wanneer het wat lijkt zwarte strepen trekken. En nee, niet af- en ook niet in de broek Bovendien gecontrolleerd driften is ook best lachen.
Echter, ik heb nog steeds geen punten gehoord of gezien hier en op andere plaatsten op internet waarom N-code banden een must zijn. Ik kan je verzekeren dat ik sinds ik van die N-codering gehoord heb ook goed gezocht heb hiernaar. Geloof me, als ik ervan overtuigd was zou er niets anders op zitten. Speedy heeft ook een goed punt trouwens met zijn Lambo's en rooie rakkers. Wat me voornamenlijk verbaasd echter is dat in de afgelopen 13 jaar ik van Wittebrug en A-point nooit iets van N-code gehoord heb. Het enige wat ik tot nu toe echt gevonden heb is dat ZR (240+) specificatie banden geen verplichte normering hebben wat betreft veiligheid. Ik zou me dus heel goed kunnen voorstellen dat Porsche daarom bepaalde types voorschrijft en deze een zogenaamde N-code geeft.
Groeten,
Leon
|
03 apr 2006 20:44 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
De remmen van een snelle auto kunnen vaak een vermogen leveren van ver over de 1000 PK. Dus als wat jij zegt waar is, dan zouden auto's met de motor voorin nog specialere banden moeten hebben...
|
03 apr 2006 20:52 |
|
|
928GTS
ex Midnight blue 928 GTS 1995Heerenveen
|
Ha die Leon,
Heb jij een handbak of automaat?
Ik rij trouwens op Bridgestone's en die bevallen uitstekend!
|
12 apr 2006 20:13 |
|
|
droopy928gt
|
Hoi 928gts,
Beetje laat maar toch.
Heb helaas een automaat. Was een compromis omdat ik perse weer een 928 wilde. Vorige was een 928GT waarvan ik eigenlijk een beetje spijt heb dat ik hem verkocht heb. Vinden van een hand geschakelde GTS met een redelijke kilometerstand is als een naald in een hooiberg.
Groeten,
Leon
|
23 apr 2006 19:03 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Vind ik niet vreemd...heb met zowel automaat als handbak gereden, en...
Blijft natuurlijk persoonlijk...
|
23 apr 2006 19:41 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
23 apr 2006 21:43 |
|
|
ome piet
993 C2Svechtdal
|
In de tijd dat ze 'courant'waren was de handbak niet weg te geven [ome piet..die er enkele 'versleten'heeft..]
_________________________________________ t beste maar weer...
|
23 apr 2006 23:41 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Wss ben jij net als ik , bij de 928 ook een voorstander van een automaat, of zit ik er naast?
|
23 apr 2006 23:59 |
|
|
ome piet
993 C2Svechtdal
|
Daarvoor hoef je niet door de regels heen te lezen vind dat bij elke 8 of 12 cyl een automaat hoort...
_________________________________________ t beste maar weer...
|
24 apr 2006 9:02 |
|
|
droopy928gt
|
Is inderdaad persoonlijk en persoonlijk heb ik liever een hand geschakelde.
Al is de koppeling nog zo zwaar en de file of motor nog zo groot, deze idioot rijd liever met een pook.
Groeten, Leon
|
24 apr 2006 12:33 |
|
|
Frank SC911
911SC 3.0 Coupé 1982 Carrera-lookDe Rijp
|
Moet ik hieruit opmaken dat de Fulda Carat Excellero, waar ook mijn keus op gevallen is, geen N-codering heeft?
|
04 jul 2006 10:11 |
|
|
Frank SC911
911SC 3.0 Coupé 1982 Carrera-lookDe Rijp
|
Moet ik hieruit opmaken dat de Fulda Carat Excellero, waar ook mijn keus op gevallen is, geen N-codering heeft?
|
04 jul 2006 10:14 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Je moet niets, maar ze hebben idd geen N-codering. Ik zou me daar vooral niet druk over maken.
|
04 jul 2006 10:43 |
|
|