google is your friend:
Voor de koude start zit er een extra injector net voorbij de gasklep in je spruitstuk. Je kan deze controleren door deze los te halen en kijken of er benzine uitkomt tijdens de koude start. De injector zit alleen met een rubberen ring vastgeklempt. Wel verstandig om in een bekertje te houden anders zit je hele motorblok onder de benzine.
Als er geen benzine uitkomt kan dit een verstopte leiding/injector zijn of een electronisch probleem.
Dat vierkante kastje is de warmdraairegelaar, heeft verder niets te maken met de koudstart injector.
De stekker op de koudstartinj. heeft niet altijd een plus en ook niet altijd een min.
Op de min zit een thermotijdschakelaar die afhankelijk van de buitentemp. wel of geen verbinding maakt.
Op de plus zit een signaal van de startmotor zodat hij alleen maar inspuit als de startmotor draait.
Mijn ervaring is dat het meestal een draadbreuk is bij auto's van deze leeftijd voorzien met K-jetronic.
Probeer de bedrading te volgen vanaf die injector en goed meten/kijken voor een diagnose.
Het is dus normaal dat die stekker niet altijd aan massa ligt en ook niet altijd een plus heeft.
Ik begrijp nu ook dat het eea een vrij simple systeem is nl startmotor --> signaal injector --> Thermotijdschakelaar. Op draadbreuk ga ik het checken
hier zit t probleem vaak, de injector krijgt dan geen massa, extra draadje trekken en n knopje binnen maken waar je op drukt tijdens t starten en voila
suc6 ermee
http://www.problemcar.nl/viewtopic.php?id=45679