Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 17:48

Antwoord op onderwerp  [ 39 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Waarom zo ver weg? 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
KIA/ex-924 driver
DEN(k) HELDER
Bericht Waarom zo ver weg?
Beste mensen van het forum,

ik moet toch wel eventjes iets kwijt.
Klinkt misschien heel gemeen en onlogisch, ik als Niet-Porsche eigenaar, maar het is mij opgevallen dat de meetings en evenementen van het forum of ander altijd erg ver weg gehouden worden. Neem bijvoorbeeld de buurt van Rotterdam, Spa..zelfs zandvoort is al een heel endje weg..
Dat vind ik jammer, aangezien ik nooit echt kan deelnemen aan jullie geweldige bijeenkomsten ( heb wat foto's en filmpjes bekeken ) en dat toch graag eens zou willen...

Nu ga ik natuurlijk wél naar Spa en Zandvoort en kan dan ook eigenlijk niet gaan staan klagen, maar kunnen bepaalde ritten niet zo aangepast worden dat ze langs een station gaan of een andere degelijke plaats waar een normaal burger als ik met openbaar vervoer effies kan komen kijken?? :wink:

24 apr 2006 13:03
Profiel Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
Ten eerste: als je in Den Helder woont is ALLES ver weg. Ten tweede: het is toch heerlijk om veel kilometers te maken met je P? Onze vrienden uit België moeten ook heel wat kilometers afleggen om aan de start te verschijnen.

:idea: Zelf een rit in omgeving van Den Helder organiseren. :wink:

:idea: 2: Plaats de volgende keer een oproep als bijrijder, dat moet toch te realiseren zijn. En vraag die persoon jou van een station in de buurt op te halen. Lijkt me ook geen probleem.

Laatst bijgewerkt door MS964 op 24 apr 2006 13:12, in totaal 1 keer bewerkt.

24 apr 2006 13:08
Profiel
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Den Helder, nou dat is lekker dichtbij voor mij. :roll:

Gewoon maar om even aan te geven, dat het altijd wel voor iemand ver weg is.

Misschien kan je eens te kennen geven dat je eens graag zou meerijden :idea: Er is dan een kans dat er hier of daar wel een stoeltje vrij is :wink:

Niet geschoten altijd mis :!:

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

24 apr 2006 13:08
Profiel WWW
996 3.6 - 2002
Gent - België
Bericht 
Waar een wil is, is een weg :wink:

Blijf op de hoogte van alles wat me bezighoudt :
http://www.RUFIE.be

24 apr 2006 13:14
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
KIA/ex-924 driver
DEN(k) HELDER
Bericht 
Nouja het is niet zo dat ik PERSE mee wil*moet* rijden, het is natuurlijk altijd heel leuk enzo..maar ik zit inderdaad wel precies in dat puntje van de Noordkop, en inderdaad zijn er ook mensen uit België die een kl*te end moeten rijden met de Porsche ...

Soms heb ik echt een gruwelijke hekel aan Den Helder, we hadden er bijvoorbeeld een leuk oldtimer evenement*historischweekend* dat ik dan ook al een jaartje of 6 bezoek, en dan hoor je dit jaar dat het om een hele stomme reden niet door gaat. Onze stad kan gewoon NIETS organiseren en als je dan voorbij Schagen of Alkmaar bent dan barst het in de zomer los van de leuke activiteiten...tjah, en als je dan je hele leven al ergens gek van bent en het liefste ELKE vrije minuut daar mee in de weer zou willen, dan zit je!

24 apr 2006 13:14
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
Ex 911 [930] turbo, ex 356 speedster replika
Reuver
Bericht Re: Waarom zo ver weg?
FROST schreef:

Klinkt misschien heel gemeen en onlogisch, ik als Niet-Porsche eigenaar, maar het is mij opgevallen dat de meetings en evenementen van het forum of ander altijd erg ver weg gehouden worden. Neem bijvoorbeeld de buurt van Rotterdam, Spa..zelfs zandvoort is al een heel endje weg..
Dat vind ik jammer, aangezien ik nooit echt kan deelnemen aan jullie geweldige bijeenkomsten ( heb wat foto's en filmpjes bekeken ) en dat toch graag eens zou willen...

Nu ga ik natuurlijk wél naar Spa en Zandvoort en kan dan ook eigenlijk niet gaan staan klagen, maar kunnen bepaalde ritten niet zo aangepast worden dat ze langs een station gaan of een andere degelijke plaats waar een normaal burger als ik met openbaar vervoer effies kan komen kijken?? :wink:

Hoi Babs,

A.S. Maandag pak je de trein naar Venlo of Roermond, van daar uit naar Reuver [klein stukje maar], pik ik je op en gaan we naar Dinslaken toe, Okay? Als je moet werken, vrij pakken.

mhaschreurs.hyves.nl

24 apr 2006 13:18
Profiel Facebook 
Westervoort
Bericht 
Den Helder he..., beetje Verweggistan voor alles en iedereen, en dan een beetje lopen klagen dat wij... :twisted: :twisted: :twisted: :lol:

24 apr 2006 13:19
Profiel
Kozijnenboer
Berkelland (Achterhoek) PF #345
Bericht 
Ja, als er één is die mag klagen dan ben ik het wel,.......ACHTERhoek,dás pas ver weg :roll: :lol: :wink:

24 apr 2006 13:26
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Porsche 911 sc 1981 Porsche 356 c coupe 1964
Hilversum
Bericht 
Als je nou de 30e lekker de trein neemt naar H'sum haal ik je op van het station :D !

24 apr 2006 13:39
Profiel
Westervoort
Bericht 
Nou ijskonijn , reacties genoeg lijkt me zo... :wink:

24 apr 2006 14:57
Profiel
Ex 993 c2, Ex 997 4S, Ex 964 c2 '92, 991.2 S
Sint Pancras
Bericht 
Hier nog een uit Alkmaar(bijna Den Helder).Mij hoor je niet.Ik zeik wel over andere dingen :wink:

24 apr 2006 15:22
Profiel
PorscheForum Rakker
911/964 Carera 2 BJ 1992
FROST schreef:

Ik zou in UTRECHT gaan wonen ipv Den Helder alles is Nederland is betrekkelijk verweg van af Den Helder. 8)

24 apr 2006 15:37
Profiel
Forum Admin
Cayenne
Valentijn schreef:
Ik zou in UTRECHT gaan wonen ipv Den Helder alles is Nederland is betrekkelijk verweg van af Den Helder. 8)

Wow jullie hebben de afsluitdijk weer in je achtertuin.............wow heerlijk stukkie weg (letterlijk als figuurlijk).

24 apr 2006 17:09
Profiel
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Voormij is alles ook ver weg (zelfs 150km enkel voor een koffietje te drinken) maar de rit maakt het steeds de moeite waard :drive:

Laatste update 22/10/2013

24 apr 2006 17:28
Profiel WWW Facebook 
Negenhonderdvijfenzestig.
Bericht 
2000 gtv schreef:
Ik zeik wel over andere dingen :wink:

Tsja, nou kan ik wel weer wat zeggen, maare ..................... :twisted: :wink:

24 apr 2006 18:07
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
Ja Jaco, Den Helder is dan weliswaar het einde van het vasteland, maar daar houd NL nog niet op natuurlijk, daarna komen er nog 5 eilanden waarvan jij er op een 1 woont als ik het goed heb :wink:

Wat mensen nou moeten aan het einde van het vasteland is mij al een raadsel, maar op een eiland ?? Tenzij je camping exploitant bent natuurlijk :mrgreen:

En ik vond dat Zandvoort al erg is omdat ik een half uur verder ben voordat ik op een snelweg zit...

24 apr 2006 20:02
Profiel
‘64 Kever
Bericht 
Achja, en zo is het voor iedereen wel wat... Zoals een bekend techneut ooit eens riep: "Jullie wonen allemaal zo ver weg".... Zo KAN je het ook bekijken ja ;)

24 apr 2006 20:04
Profiel Facebook 
vianen
Valentijn schreef:

Of in Vianen :mrgreen: lekker centraal aan 2 snelwegen

24 apr 2006 20:26
Profiel
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Gerco schreef:
En ik vond dat Zandvoort al erg is omdat ik een half uur verder ben voordat ik op een snelweg zit...

Dito hier de drie snelwegen (E313/E314/E34) liggen ook op een half uurtje rijden van hier. Ik woon dus lekker centraal :twisted:

Laatste update 22/10/2013

24 apr 2006 20:32
Profiel WWW Facebook 
911 3.2 | MJ 1989
Omgeving Posbank
Bericht 
ik sluit me helemaal aan bij het eerst antwoord al hier.

Je kunt ons niet de schuld geven van den helder
anders kom je toch met de boot naar huizen de 30ste
pikken we je daar op
je mag best een bootje lenen van onze belasting centen

24 apr 2006 20:39
Profiel
PorscheForum Rakker
911(964)-Carera4
Raamsdonksveer
Bericht 
Hé Babs, er al eens aan gedacht zelf een balletje op te gooien of er animo is onder de forumleden een tocht te maken langs Den Helder?

Ik kan wel iets bedenken hoor! Helemaal langs de duinen/Petten/Julianadorp richting Den helder(schitterende route). Jij verzorgt de stop/koffie/broodje. Toer dan via Den Oever mee richting Hoorn en in Amsterdam gooien we je er weer uit en met de trein ga je reour naar Den Helder.
Hier kan je nog div. variaties aan toevoegen c.q. bedenken.

24 apr 2006 20:58
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
Ex-964 C4, Ex-Boxster, EX Audi S8-> dreaming of cayenne turbo -> 996 gt3
MESTREECH
Bericht 
Den Helder :roll: das aan de andere kant van het land :mrgreen:

ja van de ene uithoek naar de andere,uit elke hoek komen P liefhebbers :wink:

http://www.degeusmakelaars.com

24 apr 2006 21:33
Profiel
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
Tja .... Den Helder ...

.... is helemaal niet zo ver weg ... je doet er alleen zo vreselijk lang over om er te komen ...

Jaartje of 8 geleden kon het nog, van daar naar hier, in een uur en een kwartier :shock: ...

24 apr 2006 22:46
Profiel WWW Facebook 
vianen
Bericht 
Och Olaf, gebruik de Becker, dan baal je niet als een stekker, hij zoekt en zal vinden :mrgreen: :thumright:

24 apr 2006 22:50
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
Den Helder... tjonge, ben ik blij dat dat ver weg is zeg... :lol: :twisted:

24 apr 2006 22:57
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 39 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende