Auteur |
Bericht |
FROST
KIA/ex-924 driverDEN(k) HELDER
|
Waarom zo ver weg?
Beste mensen van het forum,
ik moet toch wel eventjes iets kwijt.
Klinkt misschien heel gemeen en onlogisch, ik als Niet-Porsche eigenaar, maar het is mij opgevallen dat de meetings en evenementen van het forum of ander altijd erg ver weg gehouden worden. Neem bijvoorbeeld de buurt van Rotterdam, Spa..zelfs zandvoort is al een heel endje weg..
Dat vind ik jammer, aangezien ik nooit echt kan deelnemen aan jullie geweldige bijeenkomsten ( heb wat foto's en filmpjes bekeken ) en dat toch graag eens zou willen...
Nu ga ik natuurlijk wél naar Spa en Zandvoort en kan dan ook eigenlijk niet gaan staan klagen, maar kunnen bepaalde ritten niet zo aangepast worden dat ze langs een station gaan of een andere degelijke plaats waar een normaal burger als ik met openbaar vervoer effies kan komen kijken??
_________________________________________ DENK HELDER
|
24 apr 2006 13:03 |
|
|
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Ten eerste: als je in Den Helder woont is ALLES ver weg. Ten tweede: het is toch heerlijk om veel kilometers te maken met je P? Onze vrienden uit België moeten ook heel wat kilometers afleggen om aan de start te verschijnen.
Zelf een rit in omgeving van Den Helder organiseren.
2: Plaats de volgende keer een oproep als bijrijder, dat moet toch te realiseren zijn. En vraag die persoon jou van een station in de buurt op te halen. Lijkt me ook geen probleem.
Laatst bijgewerkt door MS964 op 24 apr 2006 13:12, in totaal 1 keer bewerkt.
|
24 apr 2006 13:08 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Den Helder, nou dat is lekker dichtbij voor mij.
Gewoon maar om even aan te geven, dat het altijd wel voor iemand ver weg is.
Misschien kan je eens te kennen geven dat je eens graag zou meerijden Er is dan een kans dat er hier of daar wel een stoeltje vrij is
Niet geschoten altijd mis
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
24 apr 2006 13:08 |
|
|
rufie
996 3.6 - 2002Gent - België
|
Waar een wil is, is een weg
_________________________________________ Air or water, Porsches are COOL.
Blijf op de hoogte van alles wat me bezighoudt : http://www.RUFIE.be
|
24 apr 2006 13:14 |
|
|
FROST
KIA/ex-924 driverDEN(k) HELDER
|
Nouja het is niet zo dat ik PERSE mee wil*moet* rijden, het is natuurlijk altijd heel leuk enzo..maar ik zit inderdaad wel precies in dat puntje van de Noordkop, en inderdaad zijn er ook mensen uit België die een kl*te end moeten rijden met de Porsche ...
Soms heb ik echt een gruwelijke hekel aan Den Helder, we hadden er bijvoorbeeld een leuk oldtimer evenement*historischweekend* dat ik dan ook al een jaartje of 6 bezoek, en dan hoor je dit jaar dat het om een hele stomme reden niet door gaat. Onze stad kan gewoon NIETS organiseren en als je dan voorbij Schagen of Alkmaar bent dan barst het in de zomer los van de leuke activiteiten...tjah, en als je dan je hele leven al ergens gek van bent en het liefste ELKE vrije minuut daar mee in de weer zou willen, dan zit je!
_________________________________________ DENK HELDER
|
24 apr 2006 13:14 |
|
|
michael
Ex 911 [930] turbo, ex 356 speedster replikaReuver
|
Re: Waarom zo ver weg?
Hoi Babs,
A.S. Maandag pak je de trein naar Venlo of Roermond, van daar uit naar Reuver [klein stukje maar], pik ik je op en gaan we naar Dinslaken toe, Okay? Als je moet werken, vrij pakken.
_________________________________________ 911 turbo, the boosted beast.
mhaschreurs.hyves.nl
|
24 apr 2006 13:18 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
|
24 apr 2006 13:19 |
|
|
André
KozijnenboerBerkelland (Achterhoek) PF #345
|
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
|
24 apr 2006 13:26 |
|
|
SuperC
Porsche 911 sc 1981 Porsche 356 c coupe 1964Hilversum
|
Als je nou de 30e lekker de trein neemt naar H'sum haal ik je op van het station !
_________________________________________ Porsche 911 3.0 SC 1981
Land Rover 90 1987
|
24 apr 2006 13:39 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Nou ijskonijn , reacties genoeg lijkt me zo...
|
24 apr 2006 14:57 |
|
|
2000 gtv
Ex 993 c2,
Ex 997 4S,
Ex 964 c2 '92,
991.2 SSint Pancras
|
Hier nog een uit Alkmaar(bijna Den Helder).Mij hoor je niet.Ik zeik wel over andere dingen
_________________________________________ what is understood
need not be discussed.
|
24 apr 2006 15:22 |
|
|
Valentijn
911/964 Carera 2 BJ 1992
|
Ik zou in UTRECHT gaan wonen ipv Den Helder alles is Nederland is betrekkelijk verweg van af Den Helder.
_________________________________________ Porsche 911/964 Carrera 2 Bouwjaar 1992
|
24 apr 2006 15:37 |
|
|
John
Cayenne
|
Wow jullie hebben de afsluitdijk weer in je achtertuin.............wow heerlijk stukkie weg (letterlijk als figuurlijk).
|
24 apr 2006 17:09 |
|
|
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
Voormij is alles ook ver weg (zelfs 150km enkel voor een koffietje te drinken) maar de rit maakt het steeds de moeite waard
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
24 apr 2006 17:28 |
|
|
Jaco
Negenhonderdvijfenzestig.
|
Tsja, nou kan ik wel weer wat zeggen, maare .....................
_________________________________________ Don't need to know where i'm going, just need to know where i've been......
|
24 apr 2006 18:07 |
|
|
Gerco
|
Ja Jaco, Den Helder is dan weliswaar het einde van het vasteland, maar daar houd NL nog niet op natuurlijk, daarna komen er nog 5 eilanden waarvan jij er op een 1 woont als ik het goed heb
Wat mensen nou moeten aan het einde van het vasteland is mij al een raadsel, maar op een eiland ?? Tenzij je camping exploitant bent natuurlijk
En ik vond dat Zandvoort al erg is omdat ik een half uur verder ben voordat ik op een snelweg zit...
_________________________________________ turbo rulezz
|
24 apr 2006 20:02 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Achja, en zo is het voor iedereen wel wat... Zoals een bekend techneut ooit eens riep: "Jullie wonen allemaal zo ver weg".... Zo KAN je het ook bekijken ja
|
24 apr 2006 20:04 |
|
|
bert964c4
vianen
|
Of in Vianen lekker centraal aan 2 snelwegen
|
24 apr 2006 20:26 |
|
|
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
Dito hier de drie snelwegen (E313/E314/E34) liggen ook op een half uurtje rijden van hier. Ik woon dus lekker centraal
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
24 apr 2006 20:32 |
|
|
DeniS2
911 3.2 | MJ 1989Omgeving Posbank
|
ik sluit me helemaal aan bij het eerst antwoord al hier.
Je kunt ons niet de schuld geven van den helder
anders kom je toch met de boot naar huizen de 30ste
pikken we je daar op
je mag best een bootje lenen van onze belasting centen
_________________________________________ Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen.
|
24 apr 2006 20:39 |
|
|
Johnnyboyporsche
911(964)-Carera4Raamsdonksveer
|
Hé Babs, er al eens aan gedacht zelf een balletje op te gooien of er animo is onder de forumleden een tocht te maken langs Den Helder?
Ik kan wel iets bedenken hoor! Helemaal langs de duinen/Petten/Julianadorp richting Den helder(schitterende route). Jij verzorgt de stop/koffie/broodje. Toer dan via Den Oever mee richting Hoorn en in Amsterdam gooien we je er weer uit en met de trein ga je reour naar Den Helder.
Hier kan je nog div. variaties aan toevoegen c.q. bedenken.
_________________________________________ Verbeter de wereld en begin bij U zelf, laat een ieder in zijn eigen waarde ook U wilt daarin gelaten worden.
|
24 apr 2006 20:58 |
|
|
De Geus
Ex-964 C4, Ex-Boxster,
EX Audi S8-> dreaming of cayenne turbo -> 996 gt3MESTREECH
|
Den Helder das aan de andere kant van het land
ja van de ene uithoek naar de andere,uit elke hoek komen P liefhebbers
_________________________________________ Life is short,ride hard !!!
http://www.degeusmakelaars.com
|
24 apr 2006 21:33 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Tja .... Den Helder ...
.... is helemaal niet zo ver weg ... je doet er alleen zo vreselijk lang over om er te komen ...
Jaartje of 8 geleden kon het nog, van daar naar hier, in een uur en een kwartier ...
|
24 apr 2006 22:46 |
|
|
bert964c4
vianen
|
Och Olaf, gebruik de Becker, dan baal je niet als een stekker, hij zoekt en zal vinden
|
24 apr 2006 22:50 |
|
|
horn
PF #57
|
Den Helder... tjonge, ben ik blij dat dat ver weg is zeg...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
24 apr 2006 22:57 |
|
|